Răspunzând unui cretinoid

Sigur, cretinoizilor nu li se răspunde. De fapt, nici eu nu-i răspund schizoidului, ci vorbesc cu spațiul virtual. Cretinoidul, oricum, n-ar înțelege.
Într-o vreme în care avioane americane survolează cerul României, ministrul apărării al SUA vine în vizită, deși nu se pregătește vreo paradă, și diverși generali sunt numiți prin diverse poziții, comandantul lor suprem uitând că în, urmă cu câțiva ani, și-a asmuțit papagalul să îi facă nesimțiți, niște vânduți ne asaltează zilnic cu chestiunea recenților arestați și cu subiectul grațierii unora. Iar cretinoidul care știe tot, dă certificate de bună purtare tuturor, nu poate să lipsească din acest talmeș-balmeș. Și ce debitează schizoidul? Că, vezi Doamne, de ce vor unii să fie grațiat fostul căpitan al echipei naționale de fotbal a României, din vremea în care România avea și așa ceva? Cretinoidul și-a împins elucrubațiile până la a insinua că cei care cer acea grațiere o fac pentru că ar beneficia ei de niște foloase de pe urma grațierii.
M-am ținut departe de acest subiect. Pur și simplu nu mă interesează. Nu e treaba mea. Intervenția sceleratului mă obligă, însă, să spun ceva. Dacă m-ar întreba cineva în mod particular pe mine dacă sunt de acord cu grațierea lui Gică Popescu, aș răspunde că da, sunt de acord. Iar pentru cretinoid aș și explica. Nu aș avea nimic de câștigat, dar da, aș fi de acord să fie grațiat, ceea ce nu înseamnă că i se anulează pedeapsa, schizoidule cu tâmplele bine fixate în cornier inoxidabil la idei, pentru satisfacția formidabilă pe care mi-a oferit-o echipa națională de fotbal care-l avea căpitan. Da, m-am simțit chiar mândru. Era una din puținele împrejurări în care chiar mă simțeam mândru că sunt român, deși eu nu am niciun merit în asta și, de obicei, nu mă simt mândru atunci când nu fac eu nimic. Bănuiesc, cretinoidule, că foarte mulți din cei care vor să fie grațiat o fac din același motiv. Mai ales cei din Calafatul din care a plecat el în lume. Nu pentru foloase din cele la care numai tu te gândești până și când te uiți în oglindă.
Schizoidule, tu nu ai cum să înțelegi, pentru că tu nu ai ajuns nimic și, pe cale de consecință, nimeni nu s-a simțit mândru doar pentru că exiști tu. Dar asta nu te îndreptățește pe tine să dai verdicte, nici să pui întrebări insinuante. Vezi-ți de afacerile tale împuțite! Vezi ce societăți mai poți privatiza și apoi falimenta, spre umflarea buzunarelor tale. Rămâi la cronicile tale cinematografice despre filme cu curve.
Ca să închei pre limba ta, HAI SICTIR, jigodie schizoidă! Mă aștept ca, dacă îți va răspunde cineva la întrebarea-ți căcăcioasă cu argumente de genul celor de mai sus, tu să întrebi: “Da’ dacă ar fi comis o crimă?”, sau ceva similar. Căci crizele tale de fiere sunt renumite prin petele negre pe care ți le provoacă pe pereții interiori ai craniului în care ți-ai depozitat golul cranian.

8 gânduri despre „Răspunzând unui cretinoid

  1. UN BANC ? :Bush (presedinte SUA), Gorbaciov (presedinte Rusiei) si Ceaușescu erau intr-un avion. ”Este ora 15, suntem deasupra Americii”, spuse Bush. ”Este ora 19, suntem deasupra Rusiei”, spuse Gorbaciov. După un timp spuse și Ceaușescu: ”Suntem deasupra României” la care ceilalti presedinti intreaba mirati. ”De unde stii ca suntem deasupra Romaniei ”. ” Mi-a dispărut CEASUL.” răspunde Ceaușescu.

  2. Exact. Tocmai de aceea am pus ” ? ” dupa „banc”. Nici autorul bancului nu se referea numai la ciori, chiar daca si ele pot zbura pe langa un avion.

    Pentru acesti miliardari infractori trebuie facute legi speciale . Sa-si plateasca gratierea cu 90% din avere.
    Cu acesti bani se pot crea locuri de munca ca si cei care au furat gaini sa-si faca ferma de gaini, iepuri, struti, fazani si alte animale sau plante.
    Eu as prefera sa atacam ideile cu argumente, nu cu injurii, oricat am fi de convinsi ca avem dreptate.

    • N-ati inteles! Mai cititi de 7 ori, poate veti intelege ce anume condamn eu, injurios. Acel cretinoid a zis ca CEI CARE VOR SA FIE GRATIAT GICA POPESCU, O FAC PENTRU CA AR AVEA EI NISTE BENEFICII. Ei bine, eu NU AS AVEA NICIUN BENEFICIU. Am explicat DE CE AS FI DE ACORD SA FIE GRATIAT.
      In lumea asta plina de schizoizi, mai sunt si oameni care NU se gandesc numai la bani, mai sunt si oameni loviti cateodata de sentimente. Sceleratii ca acel cretinoid cu tampla dreapta, nituita in cornier, nu pot intelege asa ceva pentru ca ei nu au fost niciodata nimic, ei nu au fost paliti niciodata de vreun sentiment. Pe ei ii intereseaza NUMAI banii. Atata timp cat se vor manifesta in fata mea, ii voi imporsoca si cu laturi, daca voi avea la indemana.

  3. Subiectul este „negru in cerul gurii”. O vorba din popor. Am intalnit asemenea oameni, mai rar, dar ca unul sa ajunga in varful societatii nu as fi crezut. De regula acesti oameni erau inlaturati din functii de conducere. Acum nu mai avem reguli!

  4. Drept este că subiectul trebuie să aibă lângă el un extinctor. Însă vreau să întreb – nu numai pe gazda noastră – ați mai fost în ultimii ani într-o cârciumă de la țară ? Adică la talpa țării cum se spune. Eu nu vreau să predau vreo lecție nimănui, dar atâta vreme cât un om politic este simpatizat, votat și „apreciat” pentru că „este de viață” – în traducere asta înseamnă că știe să bea la vedere prin restaurante – nu trebuie să ne mirăm și nici să ne plângem de cine se află, acolo unde se află. Știți câte voturi au plecat de la acești „formatori de opinie” cu nasul roșu ? Foarte multe! Nu ați văzut însă mâini aruncate a lehamite când li se spunea de către altcineva că nu este bine să meargă pe… marginea paharului, că e al dracului de îngustă și că oricând pot să alunece de pe ea! Spuneam că nu trebuie să ne plângem fiindcă ne merităm soarta! Nu noi cei de față, ci noi ca nație. Așa ne trebuie! Și tot așa le-am spus și celor cu nasu roșu care l-au votat (desigur nu prin cârciumi, fiindcă pur și simplu le consider rău național), fără să gândească și care, culmea, acum îl înjură!!! Acum?!! Vorba latinului: Qui prodest?

    • Aveti dreptate intru totul, numai ca „subiectul” randurilor mele NU este cel care v-ati gandit! Ca eu habar n-am ce-a zis alesul celor cu nasul rosu, in chestiunea cu pricina. Eu ma refer la unu care se pretinde „formator de opinie”. Ca, ala, cu maxilarele-i inclestate, insinua faptul ca cei care il vor eliberat pe Gica Popescu o fac fiindca au ei niste foloase. Aluia am vrut sa-i spun ca eu NU am niciun folos. Si sunt sigur ca multi altii care ar fi de acord sa fie eliberat nu au niciun folos, ci pur si simplu il vor eliberat doar pentru momentele de mandrie pe care omul ala le-a oferit lor, atunci cand era fotbalist. ATAT! Nici nu semnez petitii, nici nu fac cerere la presedinte, nimic. Doar AS FI DE ACORD, DACA m-ar intreba cineva. Acel schizoid, insa, NU intelege ca exista acest sentiment, de MANDRIE NATIONALA. Ei bine, EXISTA, in pofida tuturor cacaciosilor si a celor vanduti.

      • Dacă îmi permiteți vă spun eu ce a zis. Că nu are motive să-l grațieze și în consecință nu o va face! Eu am înțeles exact subiectul „durerii” dvs., dar cel care ar fi putut să pună capăt la toată tărășenia este persoana care nici măcar nu mai trebuie amintită, fiindcă nu merită… Măcar din Institutul Mircea cel Bătrân dacă învăța ce este mândria națională, o făcea imediat după decizia tribunalului, fără să mai lase timp să fie fabricat un alt subiect (al câtelea!) de abatere a atenției românilor de la greutățile lor zilnice. Deci nici schizoizii n-aveau timp să se trezească și-și vedeau de bizareriile lor mai departe.

Lasă un răspuns

