Lumina întunecată

Nici eu n-am știut până astăzi ce dracu e aia lumină întunecată, căci pare un nonsens. Nu e! Este lumina emanată de Întuneric împărat.
L-am văzut azi la televizor. Parcă ar fi lansat un fulger … întunecat. Cică, acum doi ani a fost lovitură de stat. Imediat mi-am adus aminte cum zăngăneau armele în stradă, cum fugeau oamenii, unii erau împușcați, piețele erau pline de oameni care se băteau între ei, se băteau cu forțele de ordine.
Aaa, nu, pardon, am confundat cu Ucraina. Sau cu Chile? Nu mai țin minte nici eu.
Reiau. Deci a fost lovitură de stat. O lovitură de stat fără participarea armatei, fără participarea polițiștilor, fără participarea jandarmilor, fără participarea oamenilor. A fost o lovitură de … stat în cur. Căci, cam asta s-a petrecut în timpul loviturii de stat. S-a stat în cur. Unii stăteau și se se uitau la televizor, alții stăteau și beau. Fiecare cu misiunea specifică unei lovituri de stat, organizată conform Constituției, ca orice lovitură de stat, nu?
Emoționant discurs a ținut Întuneric împărat. Dacă nu l-aș fi auzit n-aș fi înțeles cum vine chestia asta cu lumina întunecată.
Și uite așa, Întuneric împărat le dete de lucru politologilor din Univers care vor fi nevoiți să scrie un tratat despre lovitura de stat cu un singur participant. El. Că, analizând faptele, rezultă că el a fost singurul participant la acea lovitură de stat. Probabil, se autofugărea prin palat. Când obosea, se arunca pe scaun, să stea. Din săritură, se lovea de spătarul scaunului și astfel se producea lovitura. De stat.

P.S. pe 06.07.2014 Am văzut niște imagini de la „manifestatța” prilejuită de împlinirea a doi ani de la lovitura de stat. M-am uitat foarte atent. Erau prezenți toți cei cinci participanți. Adică, Lenuța prostuța, insipidul de serviciu, viitor veșnic candidat, care a candidat peste tot, ieșind al doilea chiar și atunci când candida singur, nenea ăla cu pământurile, care se înegrește la față când minte și e negru mereu (sau așa o fi el, negru!?) și încă vreo doi care nici ei nu știau ce căuta acolo. Mareață demonstrație! Dacă le-o fi dat și crenvurști cu muștar, …

Lasă un răspuns

