Bin Laden n-a murit

Ei, nu știu dacă n-a murit, după teoria marxist-leninistă. După asta se ghidează propaganda care ne- a anunțat că ar fi murit. Eu mă ghidez după ailaltă teorie, aia bazată pe spirit, nu pe materie. Iar conform teoriei mele, Bin Laden n-a murit. Cine nu mă crede să citească ce am găsit în presa de azi:Departamentul american al Apărării va începe să ofere instruire membrilor armatei ucrainene, extinzând actualul programul de asistenţă militară, care era limitat la unităţi subordonate Ministerului ucrainean de Interne”.
Ce legătură are ceea ce scrie presa cu ce zic eu? Are, cum să n-aibă! Că și pe Osama Bin Laden, tot americanii l-au instruit și tot ca să lupte împotriva rușilor l-au instruit și l-au înarmat.

2 gânduri despre „Bin Laden n-a murit

    • Cu atat mai mult! Spiritul american se multiplica in noi si multi OBL, spre slava lui si bucuria nemarginita a politicienilor romanesti.

Lasă un răspuns

