Egalându-i pe marii comici

Cu ceva ani în urmă, pe când eram mult mai tânăr decât sunt acuma, am văzut la televizor o scenetă interpretată de Marin Moraru, în rol de pacient, și Marian Hudac, în rol de doctor. După ce l-a consultat, medicul i-a recomandat un medicament. Iar de aici încolo, a început nebunia, pentru că pacientul a întrebat când și cum să-l ia, iar la răspunsurile medicului găsea niște continuări care nu te lăsau să nu râzi. Când medicul i-a spus să ia medicamentul dimineața, pacientul a întrebat dacă să-l ia înainte, sau după micul dejun. Apoi, adăugând că el, dimineața, înainte de micul dejun, bea o cafeluță, a întrebat dacă să ia medicamentul înainte sau după cafeluță. Nu mai țin minte chiar toate replicile, dar, la un moment dat, mergând pe firul logicii lui, pacientul a ajuns să întrebe dacă să-și bea cafeluța înainte de cafeluță, sau după cafeluță.
Mi-am amintit această secvență zilele astea atunci când am fost nevoit eu însumi să interpretez ambele roluri, și al pacientului, și al medicului. Pentru că am de luat tinctura nr.1, tinctura nr. 2, siropul nr. 3 și pastilele nr. 4 și nr. 5. Iar pe prospectul tuturor scrie să le iau pe stomacul gol, înainte de mese. Și eu cum dracu le iau pe toate pe stomacul gol?!? Adică, le iau … una înaintea alteia, una după alta, sau toate deodată?!?

6 gânduri despre „Egalându-i pe marii comici

  1. Eu le pun pe toate într-un pumn şi le-nghit odată.
    Ordinea şi-o stabilesc ele sau…cum le e norocul.
    Unguentele, cremele, tinctura evit să le-nghit.
    Pe toate le-nghit, dar,,,nu le-nghit!

  2. Schema este simplă: înghiți nr. 1 și aștepți până ți se face foame, atunci o iei pe a doua și iarăși aștepți până ți se face foame ș.a.m.d. Dar vezi să-ți fie foame ca lumea, nu așa, ca o poftă de pastile!

    • Daca fac asa, dureaza trei zile pana iau pastilele pe care trebuie sa le iau intr-o zi. Ca trebuie sa fac de 3 ori pe zi chestia asta

Lasă un răspuns

