Blec joi

Nu “Plec joi”, dom’le, că nu plec nicăieri, ci “Blec joi”! Am auzit și eu de „Blec fraidei”. Inițial am crezut că este o greșeală. Mă gândeam că or fi vrut să spună „Bleg frai-er”, dar m-au lămurit niște joscomuniști care-și luaseră țara înapoi și se duseseră să tragă un pui de somn prin țări vecine, ca să se șmecherizeze, că ar fi vorba de niște oferte, nicidecum de vreun fraier cum crezusem eu.
Păi, dacă e pe bază de oferte, am eu o ofertă mai tare ca a lor. Fiindcă azi e joi, oferta mea se numește „BLEC JOI”. Se accesează gratis, dând cu tasta în acest link
https://lapalicarulveselim.wordpress.com/2015/12/31/revelion-2015-2016/
Da’ grăbiți-vă, că e valabilă numai până pe 05.01.2016! Numa’ atenție mare, mai ales cei la fel de pricepuți ca mine în a da cu tasta, să nu vă dați peste dește!
LA MULȚI ANI, cu ce-oți vrea! Că, poate nu vor toți sănătate, fiindcă au, iar cei ca mine nu mai vor nici bucurii prea multe. Păi, de-abia ne-am obișnuit cu necazurile, dacă o dăm iar în bucurii se poate să ne dezechilibrăm.
Așa că …
Sorcova vesela
Să trăiți … fără să-mbătrâniți!
p.s. Cine reușește este rugat să lase un bilețel pe masă cu rețeta.

Un gând despre „Blec joi

Lasă un răspuns

