Duduia care duduie

Duduia asta duduie de câte ori deschide gura ca să scoată sunete aparent articulate numite „cuvinte”. Aștept cu încredere momentul în care va fi aruncată peste bord, fără parașută. Păi, cine dracu a mai văzut parașută cu parașută?!?
Iată o duduială recentă a duduii:Ştiu că sunteţi obişnuiţi cu discursuri care de care mai pompoase de-a lungul vremii. A venit momentul să le spunem oamenilor despre proiecte. Astăzi, în 2016, românii nu se mai apleacă la o pungă sau o găleată. Credeţi-mă ce vă spun! Sunt foarte puţini cei care pentru atât de puţin îşi vând destinul pe patru ani de zile„, a afirmat Burghiu.
Madam duduie,
N-ai auzit, bre, că ceea ce spui tu acuma, în 2016, după cum bine numărași, se spune de 25 de ani în continuu de către ăștia ca d-alde tine?!? Ai dreptate doar când zici că românii nu se mai apleacă la o pungă SAU la o găleată, pentru că ei se apleacă la o pungă ȘI o găleată. Da’ știi de ce? Fiindcă au observat că ăștia, ca d-alde tine, doar duduiți până vă aleg ei pentru punga ȘI găleata alea, iar după ce v-au ales uitați ce duduirăți și vă vedeți de ale voastre, uitând ȘI de ei. Așa că, măcar cu o pungă ȘI cu o găleată să se aleagă și ei.
Este că n-ai știut chestia asta? Este că nu te-a-nvățat nimeni să înțelegi ceea ce vezi?!?
Mă fac că nu observ cum recunoști, desigur, involuntar, dar și inconștient, că una ești tu și cu totul alta ceea ce spui. Adică, una gândești/crezi și alta spui. Dacă n-ar fi fost așa n-ai fi zis „Credeți-mă ce vă spun”. Adică, ce să creadă? Să te creadă pe tine, sau să creadă ce le spui?!? Eu aș putea să te-nvăț să te exprimi corect, da’ mă gândesc că, de data asta, oi fi vrut să fii sinceră într-o manieră originală, ceea ce ar însemna că eu sunt cel defect, că nu mi-am dat seama.

Lasă un răspuns

