Mai tare de-atât nu se poate

Am primit-o de la Dan Nicolau dar îmi este peste poate să o țin doar pentru mine.
„Un hâtru a observat că femeia se poate irita cu certitudine din doar două cauze:
1 – din orice
2 – din nimic”
Nu-mi amintesc să fi auzit ceva mai tare.

7 gânduri despre „Mai tare de-atât nu se poate

  1. Mda,mai bine nu nu mi trimiteai aceasta constatare.Am luat-o drept gluma ,am dat-o sa citeasca si nevasta-mea si,dupa asta mi-a zis ca o saptamana m-a scos de la dreptul de mancare calda.si alte drepturi.Asa ca o trimit si eu,,prietenilor”poate au aceiasi inspiratie ca a mea.Sper ca si nevestele lor sa reactioneaza la fel..

    • Ia si tu partea buna a intamplarii. Eu cred ca nu a vrut decat sa-ti confirme cugetarea si a ales o metoda originala. Doar nu vroiai sa-ti spuna, banal, „Da, asa este”. Si adopta si tu varianta semnalata de Noni. Desigur, daca se mai poate, … pe nemancate.

    • La multi ani cu sanatate! Ce faci, esti bine? Ca, nu te-am mai vazut de mult pe aici.
      Sunt sigur ca Lupul Alb a glumit cand a spus ce a scris. Caci, nu-i asa, fetele inteligente nu pot decat sa rada, sau, macar, sa zambeasca la asa ceva. Tot asa cum baietii inteligenti rad la ce a spus Noni, desi, de-abia la asta ar fi fetele indreptatite sa le dea cu ceva in cap!

Lasă un răspuns

