Ce lume bleagă!

Evoluăm, evoluăm, evoluăm. De omenire zic. Nu puteam să fac eu excepție, oricât de altfel aș fi. Așa că, evoluez, evoluez, evoluez. Din moment ce specia umană se află în vârful evoluției, adică reprezintă, practic, vârful progresului, car’va’zică tot ce sunt eu acuma este ceea ce este mai bun din mine, până la acest moment, nu cum crezusem eu. Zic până la acest moment, întrucât evoluția nu s-a terminat. Omenirea mai are pași de făcut, car’va’zică și eu mai am pași de făcut. Așa că m-am apucat să-i fac chiar de astăzi, de ce să mai aștept să mai evolueze omenirea!?
Și cum făceam eu pași, am avut impresia acută că picioarele nu mi se mai mișcă așa cum eram obișnuit. În același timp, însă, tot acut aveam impresia că, deși mi se mișcau așa pentru prima dată, mie mi-era cunoscută mișcarea lor. “Cum dracu!?” m-am întrebat eu, profitând de faptul că sunt înzestrat cu capacitatea de a face două lucruri deodată, anume să merg și să mă întreb. Desigur, numai în gând, că dacă ar fi să întreb cu voce tare ar trebui să mă opresc din mers.
În clipa în care m-am întrebat „Cum dracu?” mi-am și amintit de ce mi se părea mie cunoscută mișcarea picioarelor mele, deși se mișcau așa pentru prima dată. Mai văzusem acea mișcare, de aia mi se părea cunoscută. O mai văzusem la … Pinochio. Da, așa se mișcau și picioarele lui Pinochio. Păi, asta ce înseamnă? Nu înseamnă că Pinochio era … !?
Ce lume bleagă! Gepetto a făcut încă de atunci omul viitorului dar omenirea a mai așteptat atâta amar de ani până am ajuns eu în vârful evoluției?!? Dacă n-ar fi fost așa bleagă omenirea, poate eram acuma deja mutați de pe Terra. Că, aici văd că se cam nasolesc treburile. Ne mutam dracului pe Venus, că, am auzit că d-acolo sunt fetele. Și, acolo unde-s fete, se știe că este curățenie, este păpică, este …

2 gânduri despre „Ce lume bleagă!

  1. Ai o intuiție foarte bună! În fapt, de câțiva ani buni civilizația actuală a intrat în faza finală. Ca orice lucru care are un început, trebuie să aibă și un sfârșit. Unii îl simt, alții nu. Tu faci parte din prima categorie. Că simți sfârșitul, nu este o problemă! Numai să nu-l „împingi”! Așa că ai grijă de picioarele tale, să nu o ia razna. Asta ar însemna să dai semnalul și altora, care s-ar putea să nu înțeleagă despre ce este vorba și astfel ne-am trezi în vreo baltă! Așa că, vezi ce faci! La nevoie, poți folosi și mâinile!

    • Multumesc ca mi-ati reamintit de maini. Uitasem. In tinerete le mai foloseam si pe ele, ca era tare greu sa te duci numai pe picioare pana la prima banca pe care te puteai intinde, sa dormi pana te refaceai.

Lasă un răspuns

