Ce mai duduie duduia

Duduia Burghiu nu încetează să duduie. Duduie într-o veselie de nestăvilit. Ultima ei duduitură se referă la bolnavi. A auzit ea că în România sunt mai mulți bolnavi decât sănătoși și și-o fi imaginat că le câștigă voturile în turul doi. Că, ea ține morțiș la două tururi. Un singur tur este nedemocratic, pentru că nu permite aranjamentele și mânăriile dintre tururi. Or, democrația, mai ales cea din România, este clar că nu poate exista fără mânării și aranjamente. Cum adică să câștige alegerile ăla care întrunește cele mai multe adeziuni în primul tur, atunci când nu s-au făcut aranjamente oculte, altele decât alea făcute publice înaintea turului? Inadmisibil! Inadmisibil după duduielile duduii! Chiar mă întreb dacă nu cumva ar trebui să avem mai multe tururi, de ce numai două? Ce rahat de democrație ar fi aia cu numai două tururi!?
Dar nu duduiala asta m-a suit pe mine pe blog acuma, ci aia cu bolnavii. Duduia cică cei care nu se supun programelor de prevenție să-și plătească singuri tratamentele, chiar dacă au plătit asigurări de sănătate. Aș putea să-mi imaginez că duduiala asta nu este decât un rahat d-ăla de praf, în spatele căreia se ascunde vreo mârșăvie care ar permite subtilizarea unor fonduri din asigurările de sănătate, dând vina pe bolnavi, dar ar însemna să cobor la nivelul duduii. Nu-i dau satisfacția asta, ci doar îi pun o întrebare de natură legală, că am auzit că duduia ar fi pricepută la așa ceva. Mi-am dat seama și atunci când îi punea Șova niște întrebări la care i se încrucișau privirile și se teleporta de la locul interogațiilor șoviene.
Deci, madam duduie, ce se întâmplă dacă un cetățean care s-a dus să se vaccineze, de teamă să nu fie pus să-și plătească singur tratamentele ulterioare, vaccinarea fiind parte a programelor de prevenție, moare din cauza vaccinului?
Hai, că eu am răbdare și aștept să-mi răspunzi, chiar dacă știu că nu vei citi întrebarea asta, iar dacă o vei citi va fi „ca când n-ai fi citit-o”, ca să mă exprim și eu la înălțimea emoțiilor pe care mi le provoacă duduiturile tale.

4 gânduri despre „Ce mai duduie duduia

  1. Trebuiue să te cert din nou! Păi, tu nu ai văzut că duduia se mărită?! Proiectul de lege, susținut de un fost ministru al sănătății nesănătoase, este darul ei de nuntă! Dacă nici asta nu ține, va fi nevoită să treacă „la cratiță”! Ar fi o pierdere inestimabilă! Unde mai găsesc „liberalii” așa o președintă activă? Va fi, totuși, o „bucurie” pentru „democrații” care nu sunt „național liberali”! Și așa se vor rezolva toate problemele! Poate se va accepta și „alegerea în două tururi” sau „două ture”? Poate chiar în două „tute”?

Lasă un răspuns

