70

Azi m-am întâlnit cu niște tineri cu care am lucrat și eu pe când activam în câmpia muncii. Am stat de vorbă, ne-am amintit, ne-am plâns, ne-am nostalgiat, ne-am văicărit, ne-am bucurat, am râs. Ei lucrează și acuma, tot acolo. La un moment dat, unul dintre ei a realizat că au trecut 12 de ani de când ne-am despărțit, iar constatarea asta l-a făcut să mă întrebe câți ani am acuma. I-am răspuns, dar în clipa aia m-a-ncercat o senzație ciudată. Senzația aia m-a intrigat, pentru că eu n-am dat niciodată vreun ban pe ziua de naștere, sau pe ziua onomastică. N-am văzut niciodată un prilej de chefuială, sau de lamentare, în faptul că împlineam un număr de ani, sau că, într-o anume zi, mai trăise un sfânt, sau o sfântă, care purtase același nume cu al meu. Ce merite am eu în întâmplările astea, ca să serbez? Ce să serbez?!?
Și cum mă tot întrebam eu ce o fi fost cu senzația care m-a încercat atunci când le-am spus câți ani am, fără să vreau am găsit și răspunsul. Acea senzație m-a încercat pentru simplul motiv că eu nu mai avusesem niciodată … 70 de ani.

5 gânduri despre „70

  1. Ciudat! Când ne-am cunoscut noi, parcă eram mai tineri! De unde dracu au ajuns anii ăștia peste noi?! Și când?! Aoleo, iar fac „filosofie!”. Dar nu-i nimic, o să-mi treacă! Am început deja să uit câte ceva! Nu știu ce, am uitat! mi-a spus cineva să iau un medicament, dar am uitat cum îi zice! Și nici nu mai știu cine mi-a spus! Asta se întâmplă când te apropii de 80 de ani! Dar nu ne lăsăm, avem perspectivă!

    • Eram mai tineri? Nu stiu, ca … am uitat cand ne-am cunoscut! Haideti ca mi-am cumarat numaratoare, am calculat si am aflat. Ne-am cunoscut in urma cu 50 de ani, cu plus/minus unu.

Lasă un răspuns

