Viitor de aur

Sunt ceva ani de când a apărut moda pantalonilor găuriți pe la genunchi, ba chiar și în fund. Totuși, ce am văzut zilele astea prin metrou, depășește ceea ce mi-aș fi putut închipui. Un cetățean cu nădragii franjuri! Practic, genunchii și gambele erau pe afară, iar așa zișii pantaloni erau doar niște franjuri care-i fâlfâiau peste țurloaie. Nu, nu era vreun homless, că restul cârpelor de pe el erau d-alea de firmă!
Dacă ăsta o fi trendul actual și se va menține, mă aștept ca, peste câțiva ani, ființele aparent humanoide să umble despuiați, cu o etichetă liptă pe fund, pe care să fie desenați niște nădragi.

4 gânduri despre „Viitor de aur

  1. acum vreo doișpe ani „mă râdeam” de nepotu-miu Nick (îți dai seama!!!) că poartă astfel de nădragi de bluginși rupți… mi-a răspuns că l-au costat o groază de bani !!! Păi de ce nu mi-ai zis mie, că aveam acasă vro trei perechi rupte în genunchi și în tur… ne, ne, neee… ai matale nu-s „de firmă”!!! Asta e, adică ăsta e „trendul” : chiar dacă „e” rupți, dar e rupți de firmă ! ce știm noi, ăi bătrâni? Vai de turul nostru, pe care ne zbatem să-l ținem întreg și nezdrențuit de…cei de alte orientări…

    • O sa mor … Rectific. „Nu-i exclus” sa mor si sa nu ajung sa inteleg de ce dau astia mici atatia bani pe niste trentze! Pe bune! Ca, vorba ta, le dam noi d-aia vechi, purtati pana la rupere, care ar avea si avantajul ca sunt originali. Adica, rupturi originale, nu fabricate!

Lasă un răspuns

