Demnitate țigănească

Am văzut în presa on-line de astăzi ce minunat s-a pronunțat președintele feisbucilor românești, la întâlnirea cu sultanul turc, cu privire la viitoarea moschee care se va construi la București. Iar când am citit, mi-am amintit ce bulbuci făceau și cum își dădeau ochii peste cap feisbucii care l-au pus președinte, acuzându-l pe Ponta pentru moschee. Da’ cum făceau, de credeai că mai au puțin și leșină! Întreaga istorie a României, de la daci până la feisbuci, se dărâma din cauza lui Ponta. Acuma, președintele feisbucilor se gudură pe lângă sultan și-i întărește afirmațiile cu privire la moschee, deși a fost nevoit să se ducă în vizită fără cadână.
Câtă demnitate! Românească de bună seamă. Deși, dacă-mi amintesc și cât de jegos a fost alesul feisbucilor acceptând ca oponentul lui să participe la dezbateri la ambele televiziuni la care l-a invitat el, televiziuni favorabile lui în mod ostentativ, dar el nu s-a dus la niciuna la care îl invitase oponentul, parcă aș zice or că demnitatea românească este la fel ca aia săsească, or că demnitatea săsească este la fel ca aia țigănească. Deși s-ar putea să se supere țiganii pe mine.

P.S. Cineva mi-a atras atenția că ar fi văzut-o pe cadână prin Stambul. Afirmația mea din prima parte a acestor rânduri se referă strict la vizita la palatul sultanului, acolo unde s-a și discutat chestiunea moscheii.

5 gânduri despre „Demnitate țigănească

  1. Il aiureste pe Erdogan,in stilul lui caracteristic.S-apoi ies iar feisbuciciiiiiiii in strada,adica catedrala era un mizilic pe langa moschee.????….Il vrajeste nitel se crede Joienel asta pe covorul zburator si uite asa face o alta plimbarica si apoi ce e greu sa promiti?Pai ,nu?

    • Am auzit ca Ghinion s-a suparat si nu mai raspunde la intrebarile care i se adreseaza pe acest blog. Asa, de la distanta, eu as indrazni sa prorocesc un raspuns de maxima congruenta mentala, cu conditia sa nu ma intrebi ce e aia congruenta mentala, ca nu stiu. Eu cred ca este platita cu mare grija si atentie. E? Am nimerit-o?!? Ce car’va’zica congruenta asta mentala!

Lasă un răspuns

