Sacoșa cu minciuni

În România, cea mai mică unitate de măsură pentru minciuni este sacoșa. Nu există ceva mai mic! Pe vremuri, se mai livrau minciuni și cu bucata, ba chiar și minciunele. Ma’mare, de exemplu, și chiar și mama, îmi făceau miciunele. Tare bune erau! Acuma am auzit că li se zice scovergi. Probabil, de aia nu se mai livrează minciuni la bucată. Ne-am adaptat și noi la democrație.
Sacoșa pentru minciuni a fost inventată de marile magazine. Pardon, rectific, uitasem că limba oficială este, acuma, romgleza! Deci, sacoșa pentru minciuni a fost inventată de marile super-marketuri care, în urmă cu câțiva ani, au desființat sacoșele de plastic pe care ni le ofereau gratis ca să ne punem cumpărăturile în ele, invocând faptul că acele sacoșe dăunau grav naturii. Acuma, marile super-marketuri ne livrează sacoșe tot din plastic, dar pe bani, nu ni le mai oferă gratis. Așa a apărut sacoșa pentru minciuni.
Acuma, toată lumea livrează minciuni la sacoșă. Politicienii oferă permanent alegătorilor sacoșe pline cu minciuni, iar în preajma alegerilor le oferă chiar mașini pline cu astfel de sacoșe, desigur, tot pline și sacoșele. Președintele, miniștrii, partidele, primarii au rezerve nelimitate de sacoșe cu minciuni, din care ne oferă gratis în fiecare zi. DNA-ul însuși și-a deschis magazine specializate în livrarea de minciuni la sacoșă. Se numesc SURSE. Presa scrisă și cea imaginată, adică aceea cu imagini televizate, ne oferă numai minciuni la sacoșă. Deh, s-a modernizat, nu mai ne bagă pe gât câte o minciunică!
Având în vedere evoluțiile actuale din România, mă aștept ca sacoșa de minciuni să nu aibă viață prea lungă. În curând, cred că se va trece la livrarea minciunilor la sac. Mi-e teamă că, atunci când se vor hotărâ să verse sacii cu minciuni în capetele noastre, proprietarii minciunilor vor interzie comercializarea căștilor de protecție, ca să fie siguri că vor avea efectul pe care scontează ei, acela de a ne tâmpi complet, astfel încât să le înghițim minciunile și să mai și exclamăm cum exclamam eu când înghițeam minciunelele lu’ ma’mare: „Ah, ce bune sunt! Mai vreau!”. Deocamdată experimentează metoda asta pe câteva modele. Unora li se zice moderatori/reporteri și sunt trimiși pe la televiziuni să ne arate cum trebuie să ne bucurăm când ne vor cădea sacii cu minciuni în cap, iar altora li se zice jurnaliști și sunt puși să descrie ce bine s-au simțit ei, ce revelații de-a dreptul mistice au avut când li s-a vărsat sacul în cap, și ne îndeamnă și pe noi să încercăm.

N.B. Cineva mi-a atras atenția că ar fi ceva deosebiri între scovergi și minciunele. Eu n-am făcut niciodată, nici unele, nici altele. Doar le-am mâncat. Așa că, eu numai despre mâncat mă pot contrazice cu oricine, nu și despre preparat. Dacă cineva nu înțelege ce am spus eu în acest articol din cauza diferențelor între scovergi și minciunele, este prietenește sfătuit să nu mai intre pe blogul ăsta. Să concluzioneze că cel ce scrie aici nu știe ce vorbește, și să călătorească pe alte bloguri! Nu de alta, dar nu sunt specializat în preparate culinare sau de cofetărie, iar articolele mele nu sunt rețete culinare.

13 gânduri despre „Sacoșa cu minciuni

  1. Ca în cazul relațiilor dintre tinerii heterosexuali, se uzează de promisiuni și alte ale pentru a atinge „mandatul” iar mai apoi se roste;te cadid: ” Era doar o metaforă!”

  2. Nu știu care mare om de stat, ori mare umorist, ori mare pur și simplu zicea: politicienii sunt ca porumbeii, până la alegeri îți ciugulesc din palmă, apoi se găinățează în capul tău… Ce să mai comentăm, doar cu aceste minciunele ne-au umplut și de belele și de boli și de toate ălea… Măcare de-ar da și o bere pe lângă ele, să ne spălăm gâtlejurile…

    • Cred ca asta este o propunere pe care ar merita sa o trimit la Comisia aia pentru revizuirea Constitutiei. Sa scrie, dom’le, in Constitutie ca, langa fiecare minciuna, trebuie sa se puna si o bere. Sa vezi cum s-ar mai rari minciunile! Ca, astia, si cand ne mint se asteapta sa le dam tot noi lor berea!

  3. SACOSA CU MINCIUNI? SACOSA CU LATURI P.N.L.-ISTE..CER SCUZE GAZDEI SI DISTINSILOR COLABORATORI AI ACESTOR DEZBATERI,DAR ACUM 5 MINUTE AM VAZUT-O PE INTRIGANTA AIA, DE gorghiu ,CU REFERIRE LA DEMISIA MINISTRULUI MUNCII,CA NU E NORMAL CA UN MINISTRU SA-SI DEA DEMISIA LA PRESIUNEA SINDICATELOR…FA, gorghiu, DAR E NORMAL CA UN PRIM-MINISTRU SA-SI DEA DEMISIA LA PRESIUNEA A 5000 DE RATATI,FRUSTRATI,GOLANI ETC. SCOSI IN STRADA DE VOI?…TEMPERAMENTUL SI LOGICA NU MA LASA IN PACE CAND II VAD PE ACESTI NEMERNICI TIP gorghiu,basescu blaga…REAMINTESC: AM FOST UN FOARTE BUN TRAGATOR CU A,K,M.-UL… OFER SERVICII PENTRU O LUME JUSTA…

    • Daca gasesti slujba pe care o cauti, nu uita ca eu sunt foarte bun in manuirea aruncatorului de flacari! In ceea ce o priveste pe Burghiu, ca la ea cred ca te referi, dupa ce m-am enervat banuind-o ca-i mincinoasa, dupa ce m-am enervat banuind-o ca e oportunista, dupa ce m-am enervat banuind-o ca este impostoare, dupa ce m-am enervat banunind-o ca este politruca comsomolista, m-am calmat cand mi-am dat seama ca am banuit-o pe nedrept. Biata faptura este de-a dreptul cretina, habar n-are ce graieste. Probabil, i se trimit biletele si este impinsa sa spuna ce a scris altcineva. Daca pana maine dimineata iese Johannis si apreciaza gestul ministrului muncii, Burghiu va iesi repede si il va aprecia si ea, iar daca o va intreba cineva cum vine aceasta rasucire de opinie va zambi si isi va da ochii peste cap, nu intr-un gest de shmekera, ci ca manifestare naturala a cretinului care nu intelege ce este intrebat.

      • Bancurile cu Alinuța sunt grupate în capitole distincte pe mai toate site-urile de gen… ‘Mneaei însă este doar o glumă…. (nu spui cum, este o „doamnă”)…

      • S-ar putea sa aveti dreptate cand ziceti ca ‘mneaei nu este decat o gluma, dar, la dracu, este o gluma care mi se baga de prea multe ori pe gat si nu mai pot rabda fara sa reactionez, sau doar sa zambesc.

  4. Bere? Asta se dă alegătorilor de la țară, că la cei de la oraș nu merge decât wisiki! Așa s-ar mai putea înghiți minciunile! Că cei „mari” mint la nivel mare, lansează minciuni „credibile”, că vor face, că vor drege ș.a.!

  5. Cu permisiunea dvs., trebuie să vă contrazic. Nu cred că vor recurge la saci cu minciuni, fiindcă de 26 de ani ne varsă vagoane de minciuni!… Da’ ce zic eu vagoane?!? Sunt adevărate vapoare!!!
    Metoda cu sacoșa de minciuni e deja istorie. Asta mai merge așa prin casă, între noi și consoartele noastre… Desigur, dacă ține! Fiindcă ale naibii sacoșe, te lasă când îți lumea mai dragă!!!
    Vă doresc o seară excelentă!

    • S-ar putea sa aveti dreptate. Adevarul este ca ne-au cam ingropat in minciuni. Nu ne puteau ingropa carand minciunile doar cu sacosa! Am ajuns de nu mai putem deslusi adevarul dintre atatea minciuni.

  6. La spusele tale despre Burghiu, pot spune un singur proverb: „prostul nu e prost destul, dacă nu e și fudul!” Madam este „destul”!

Lasă un răspuns

