Poate vreți să deveniți varză

La câte am citit eu despre varză, cum vindecă ea aproape toate bolile, cât de frumoasă este ea, mai ales dacă este d-aia de Bruxelles, cât de etcetera este … cred că tot omul și-ar dori să devină varză. Să fie și el mai bun, să fie mai frumos, să facă mai mult bine. Varză fiind, chiar și când ar fi acru ar fi mai bun omul, decât este atunci când e acru, ca om.
Așa că, în naivitatea mea eu îmi imaginez că tot omul se visează varză, numai că nu știe cum să facă să devină varză. Eu am descoperit o metodă sigură. Aseară am aplicat-o pe mine. Varză sunt și acuma! Nici nu-i scumpă rețeta. 200-300 de lei, în funcție de poziția în care doriți să vă expuneți procesului de transformare.
Cum am reușit eu să devin varză? Simplu. Mi-am aplicat un tratament cu … concertul lui TUDOR Gheorghe “PRIMĂVARA SIMFONIC”. Jur că am ieșit varză de acolo. Da’ varză d-aia adevărată, nu … Și cu frunzele pline de rouă … provenită din lacrimi.
Cine nu mă crede are posibilitatea să verifice pe 26 Octombrie, la același cabinet la care m-am tratat și eu, adică la SALA PALATULUI. Va fi înghesuială, că oamenii simt nevoia să devină mai buni, iar formatul VARZĂ este cel mai potrivit.
Varză fiind, veți fi admirat și de fluturi, prin care veți putea …

Îți scriu domniță printr-un flutur
De la castelul zânelor
În murmurul fântânelor
Sub frunze ce se scutur.

2 gânduri despre „Poate vreți să deveniți varză

  1. Sincer vă invidiez… Aș fi încercat și eu să fac pasul să devin „varză”, dar m-a „falimentat” nemernicul de frigider, care tocmai acum s-a găsit să moară. Poate în octombrie reușesc.

    • Chiar merit sa fiu invidiat. In octombrie ma duc iar, impreuna cu un doctor, ca si azi. Ca sa va fac in necaz ca n-ati fost dvs.!

Lasă un răspuns

