Împărăție

Aud că astăzi ar fi Sfinții împărați Constantin și Elena. Car’va’zică, după dictatura comunistă în care trebuia să faci ce vroiau comuniștii care nu știau ce ar fi trebuit să faci, și după dictatura democrației, în care trebuia să faci ce vroiau ăia cu bani, care știau ce trebuie să faci numai pentru ei, nu și pentru tine, acuma este împărăție!? Adică, trebuie să fac ce vor împărații?!
De un împărat am scăpat, că tata, Constantin, s-a retras la stele sătul de cele văzute aici, pe Pământ, dar ce mă fac cu împărăteasa Elena!? Că, deodată m-am trezit pus în fața unor … prăjituri și mi s-a comandat să le verific cum sunt. Cică „Sunt de acolo, de pe Mihai Bravu, de lângă … Acolo sunt numai din astea naturale, cum se făceau pe vremuri”.
Era să-mi sară din gură cea de a treia prăjitură, că eu așa le verific, iau câte trei deoadată ca să pot să le analizez profund. Am reacționat:
Cum adică sunt prăjituri d-alea ca pe vremuri?! Adică, sunt prăjituri comuniste?! Eu nu pot să mănânc așa ceva.
-Cum adică nu poți să mănânci? De ce? Ce au?!
-Îmi cauzează la … democrație.
Și nu le-am mâncat. Le-am înghițit așa, pe nemâncate. Ai dracu comuniști! Noroc cu împărăția!
La mulți ani, împărați!
P.S. Dați fuguța în LOCANTA MUZICALĂ să valsați împărătește!

2 gânduri despre „Împărăție

  1. Scriitorule bine ai mai nimerit tastele calculatorului ! Sa fiti fericiti si sa gustati prajiturile noastre pe care nimeni nu mai stie daca sunt comuniste, capitaliste sau finantiste !

    • O nimerisi bine p-aia cu nimeritul. Ca, la nimereala am scris. Am scris asa fiindca ma grabeam sa „distrug” prajiturile alea comuniste, cu care-mi potolesc eu pofta democratica de dulce care ma insoteste de cand am cazut in lumea asta, pe vremea monarhiei, m-a insotit in comunism si, iata, ma insoteste si acuma, in … Io-te ca nu stiu sa spun ce este acuma. A, da, mi-am amintit, ma insoteste si acuma, aici, in colonie.
      LA MULTI ANI imparate Constantin!

Lasă un răspuns

