Cutremur joscomunist

M-am uitat la poză de 276 de ori și am citit ce scria sub ea de 319 ori. Apoi am întors laptopul cu fundu-n sus și am citit. Tot aia scria, doar că era cu fundu-n sus. Nici nu știu cum să interpretez și ce să zic. Mă gândesc că, poate, guvernul prezidențialo-tehnocrato-mafiot ar trebui să taie detot pensiile și salariile și să investească toți banii într-un sanatoriu pentru joscomuniști. Nu pot fi lăsați chiar așa, pe drumuri, acuma când îi va lovi strechea. Păi, la viitoarele alegeri, din 3018, cine va mai urla pe străzi „Jos comunizmu'” învârtind ciomege deasupra capului, mai ceva ca pe vremea lui nenea Iancu?!
De ce am zis ce-am scris? Păi, în poza aia, președintele ălora din „patria lu’ democrație”, adică tata și mama joscomuniștilor, era pozat împreună cu secretarul general al Partidului Comunist din Vietnam. Și mai și râdea și a hotărât să-i mai vândă și arme!
Fir-ar să fie! S-a ales prafu și de joscomunizmu nostru. D-ăsta ce mai aveam și noi. Că, în rest, …

2 gânduri despre „Cutremur joscomunist

  1. TARA RESPECTIVA A ADERAT LA VALORILE EURO-ATLANTICE,ADICA A ACCEPTAT SA DESCHIDA UN MCDONALD,DECI AU DREPTUL LA ARMAMENT AMERICAN…P.S. ITI OFER UN PONT: IN CURAND VA IZBUCNI UN MEGASCANDAL PT.CA PLAVANIS A SESIZAT C.S.A.T. CA APA DE GURA PE CARE O FOLOSESTE SOTIA LUI ESTE DILUATA CU 2%

    • Eu nu ma gandesc decat la bietii joscomunisti. Pai, dupa ce s-a dus la comunistii aia de cubanezi, dupa ce a data mana cu comunistii aia de chinezi, acuma se da in barci si cu comunistii aia de vietnamezi?!? Iti dai seama ca bietii joscomunisti romanesti vor ajunge ca pitigoiul, sa-si bage singuri gheara in gat? Ce dracu mai rag ei pe strazi la viitoarele alegeri? Ca, acuma, nu vor mai putea nici sa iasa cu batele pe strada, ca-i umfla aia de la Deverselu, de teama ca nu cumva joscomunistii romanesti, intr-un avant specific bolsevic, sa nu atace teritoriul american din Oltenia.

Lasă un răspuns

