Pierdută în viitor

Ia uitați, stimați cititori ai celui mai tare blog din EURASIA, ce a putut să scrie o fetiță de 10 (zece) ani. O cheamă Irina Maria Aldea, este din Pitești și este pregătită de Elena Toma. Cu această poezie a obținut anul acesta premiul 1 Micul Prinț la Concursul Internațional „Micul Prinț” , de la Chișinău. În panoplia ei mai figurează și un premiu 2 la Concursul Internațional “Univers românesc XXL” de la Pitești, 2016, de data asta la pictură. Pe mine m-a înmuiat detot cu finalul ei!

SUNT PIERDUTĂ ÎN VIITOR

Am fost și azi la școală
Inimi desenate pe colțul caietului
și gândul iar îmi zboară
Sunt pierdută în viitor.
Cuvintele șoptite în interiorul meu
le ascult și nu le pot uita ușor.
Versuri și poezii coboară,
amintiri vechi de la școală
amintiri din viitor,
detalii importante care dor
și nu au legătură cu noi.

Întrebări misterioase
mi-au dat răspunsuri mincinoase.
Prezentul e atât de departe…
Ghicitori se aud în șoapte:
unde ești și cum te cheamă ?
Nu mai vreau să merg la școală !
Aripile mi-au crescut…
Viitorul meu a devenit trecut.

IRINA-MARIA-ALDEA

Iat-o pe autoarea viitorului care-i va deveni trecut, împreună cu cel mai bun prieten al ei. Ce vreți, are doar zece ani! Sau, … are deja zece ani!?!

P.S. De unde știu că ăsta este cel mai tare blog din EURASIA?! Încercați-l! Dați cu pumnul în el! Eu așa am făcut. Am și acuma mâna umflată și mă doare.

6 gânduri despre „Pierdută în viitor

  1. Buna ziua sunt Irina Maria Aldea va multumesc pentru faptul ca imi apreciati lucrarile sunt mandra ca sunt romanca si am promovat valoarea romaneasca si peste hotare la numeroase concursuri internationale! Am deosebita placere sa va invit maine la ora 11 la Aeroportul Otopeni la expozitia mea de pictura !

    • Să crești frumos, așa cum ți-ai început viața ! Nimic nu este mai important, înainte de sănătate și dragoste, decât să-ți realizezi VISURILE. Cine reușește acest lucru, gustă, un pic, din fericire !

Lasă un răspuns

