Victoria minciunii

Mă bucură această victorie! De acuma încolo, românii, cel puțin bucureștenii, nu-și vor mai putea ascunde propriile minciuni în spatele unui noian de lozinci. Căci, este indiscutabil că românii, cel puțin bucureștenii, mint de îngheață apele. Dacă n-ar fi mințit n-ar fi acceptat să candideze la primăria ditamai capitalei un impostor grețos. Îl am în vedere pe tuciuriul ăla care s-a c…t pe el pe ecranele televizoarelor că el este ofițer acoperit și nu mai suportă acest statut, trebuie să facă această mărturisire în fața oamenilor.
Dacă afirmațiile impostorului ar fi fost adevărate, ar fi trebuit să se întâmple ceva. Adică, dacă ar fi fost adevărat că el este ofițer acoperit și s-a autodesconspirat, ar fi trebuit să suporte consecințele încălcării unor reguli valabile în toată lumea, reguli care reglementează și viața și activitatea acelei categorii de oameni.
Nu numai că n-a pățit nimic, dar după ce a avut neobrăzarea să se prefacă până la a-i da lacrimile, impostorul bate acuma televiziunile fâlfâind democrația în brațe și împroșcând-o cu balele-i mincinoase.
Culmea nesimțirii și-a manifestat-o chiar în ziua alegerilor atunci când a avut neobrăzarea să spună că, de-acuma încolo, responsabilitatea este a alegătorilor, întrucât clasa politică și-a făcut datoria și a introdus oameni noi pe listele de candidați. Adică pe el!
Să mor dacă nu sunt tentat să cred că Dumnezeu, atunci când l-a creat pe om, a făcut o legătură secretă între culoarea și grosimea obrazului și caracter. Cu cât e caracterul mai subțire, cu atât obrazul e mai gros și culoarea mai tuciurie.
De ce zic că românii, cel puțin bucureștenii, mint? Cine nu minte nu ar fi putut să voteze un asemenea jeg de candidat. Cu toate astea, 6% dintre cei 600.000 de oameni care s-au prezentat la vot în București, conform exit-pollurilor de la ora 21.00, adică 36.000 de bucureșteni l-au votat pe impostor. Din punctul meu de vedere, dacă ar fi fost doar zece mincinoși în București, din ăia capabili să-l voteze pe acest impostor jegos, tot ar fi fost prea mulți. De aceea consider că minciuna a înregistrat o măreață victorie. Iar dacă îmi aduc aminte de „Ne-am luat țara înapoi” și de „A fost nevoie să moară oameni ca să se schimbe guvernul”, sau „Am cumpărat casele din banii de meditații”, sau „Dacă mă suspendă, în secunda doi îmi dau demisia”, sau „Lovitură de stat!”, sau „Independența României se apără și în Afganistan” și o mai văd și pe Burghiu întunecâd ecranul televizorului cu minciunile ei, e clar că nu numai în București minciuna a triumfat.

9 gânduri despre „Victoria minciunii

  1. L-au votat prea mulți. Se vede că nu joc la Pronosport, fiindcă i-am dat maximum 3% și m-am păcălit… Până la coadă e bine că n-avem decât 36000 de mincinoși! Oare??!

    • Jur ca n-am crezut ca va trece de 0,35%. Bag seama ca asta era doar o speranta a mea, care s-a dovedit a fi desarta. Nici daca ma batea cineva nu mi-as fi imaginat ca poate sa obtina ATAT DE MULTE VOTURI. Infiorator de multe! RUSINOS DE MULTE! Groaznic de multe! Inseamna ca lucrurile stau CU MULT MAI RAU DECAT MI SE PARUSE MIE, decaderea morala a societatii este cu mult mai profunda decat vazusem eu.

  2. Populatia romaneasca traieste intr-o stare de arieratie mintala.Cum sa alegi un asemenea cretin? Mass media are o influienta mare in promovarea unor nulitati si bisnitari ca „tuciuriul” sau cretinul de Basescu .

    • Cine se aseamana se aduna. Votul de ieri constituie DOVADA ca, in Bucuresti, sunt 36.000 de mincinosi patentati. Rectific! NUMAI 36.000 dintre mincinosii din Bucuresti s-au dus ieri la vot.

  3. Din punctul meu de vedere, ca psihosociolog, chestiunea are o explicație. Băsescu l-a folosit pe acest impostor numai pentru a testa propria-i situație în rândurile bucureștenilor, în vederea unei eventuale încercări de a candida la parlamentare. Numai că a dat greș. Poate că, dacă ar fi promovat un personaj mai credibil din gașca lui pentru a candida, în numele partidului său, la funcția de primar general, ar fi avut un rezultat mai bun. Numai că Băsescu nu are acces la astfel de subtilități!

    • Nu contest abordarea dvs., numai ca nu schimba situatia acuzata de mine. Oricine ai fi, nu poti vota un asemenea specimen, decat daca tu insuti te stii la fel.

    • Nu ştiu de ce dar am senzaţia că oamenii au început să realizeze cine este Băsescu şi din ce este plăsmuit. Foarte posibil să aveţi dreptate cu testul, dar trebuie să recunoaştem că şi-a ales un Caţavencu prea compromis… Parcă mai compromis decât al lui Nenea Iancu!

  4. NU INTELEGETI CA APROAPE 25 % din BUCURESTENI SUNT MANELISTI? NOROC PT. SANATATEA NOASTRA CA MULTI AU STAT ACASA….SAU S-AU DUS SA CIORDEASCA DE LA CEI PLECATI LA VOT…..

    • Cand zici „aproape 25%” sper ca zici PESTE 25%. Cai, si 29 e aproape 25, dar si 21. Eu cred ca, in cazul Bucuresti, acest „aproape 25%” inseamna vreo 37%. Asta ca sa fiu ingaduitor!

Lasă un răspuns

