Ai dracu’ comuniști!

Ia uitați stimați cititori ce publică presa on-line de azi:Lipsa semnalelor din partea extraterestrilor si absenta unor urme concrete a existentei lor in spatiul invecinat Terrei indica faptul ca viata inteligenta se afla undeva la cel putin 150.000 de ani lumina de Pamant si va fi gasita peste 1500 de ani, au estimat astronomii la intalnirea anuala a Societatii astromice a SUA”.
Ei, ce ziceți!? Ai dracu’ comuniști astronomii ăștia! Păi, lor nu le-a spus nimeni ce au publicat cei de la NASA, cei de la CIA, cei de la … KGB? Ăștia vorbesc așa, de capul lor, fără să țină cont de dispozițiile celor mai mari și mai tari … de cap?!? Lor nu le-a spus nimeni că ăia mai tari au decretat că extratereștrii au venit deja?! Și eu care mă pregătisem de întâlnirea cu extratereștrii, după ce mă convinsese comandantul acelei baze aeriene americane care descrisese cu lux de amănunte cum se spală extratereștrii pe dinți, cu ce șampon își dau pe cap, etc. Acu trebuie să beau singur berea pe care o pusesem deoparte să o beau cu extratereștrii. Că, ăștia nu fac bere d-aia bună, să țină 1500 de ani, trebuie să o beau.
Cred că o beau deseară la meciul cu Elveția. Fie de bucurie, fie de supărare.

5 gânduri despre „Ai dracu’ comuniști!

  1. Fiecare cu teoriile lui. Ca să cunoşti extratereştrii aflaţi la 150.000 de ani lumină, exact atât trebuie să mergi. Sau să vină ei la noi. Noţiunea de infinit n-o putem – nicicând – cuprinde. Eu am certitudinea că există extratereştii (100%!), dar nu îi vom ştii niciodată. Într-atât sunt adâncit în teoria asta cu infinitul, încât cred că mai sunt unul ca dvs şi unul ca mine, undeva. Mergi la infinit şi tot găseşti. Mergi o veşnicie. Hai România!

    • Noni,
      In cartea pe care am scos-o „din cauza ta”, am explicat de ce nu vin extraterestrii. Crede-ma ca NUMAI „hainele” acelui eseu sunt umoristice, esenta este CREDINTA MEA cu privire la acest subiect. Ia gandeste-te daca noi ne-am duce undeva unde am sti ca aia dau cu nucleare, comit genocid continuu, se mananca intre ei, distrug tot ce este viu, etc. Ce dracu sa cautam acolo?!?

  2. poate ar veni să facă puțină curățenie pe aici?…
    după cum arată inundațiile și surpările de pământ și craterele care se ivesc în scoarța Pământului… cred că au și început-o !
    iar declarațiile că-s departe și n-o să vină curând, seamănă cu speranțele mele când eram mic, mic, mic și mă speria o mătușă cu BAU BAU… speranța mea era că n-o să vină tocmai când sunt singur…poate au și ei ceva criterii de etică și nu-și permit să intre în contact cu noi atâta timp cât nu … merităm !?!

Lasă un răspuns

