S-au răsucit

Cu câțiva ani în urmă circula o teorie privind inversarea polilor Pământului. Adică, polul Nord ar fi urmat să devină polul Sud și invers? N-am înțeles niciodată teoria asta, întrucât denumirile sunt convențional stabilite de om, nu știu cum ar putea natura să se ia după aberațiile oamenilor. Mă rog, o fi existat și vreo explicație științifică a acestei inversări, dar n-a ajuns la mine sau, dacă o fi ajuns, nu m-am uitat eu la ea. Eu doar încercam să-mi imaginez ce ar însemna acea schimbare pentru oameni. Mă și vedeam mergând cu curu-n sus, aici, în emisfera nordică. Fiind eu cam sensibil și iute amețitoriu, mă gândeam să plec în Argentina. Aia e în emisfera sudică, deci, dacă aici aș fi umblat cu … capu-n jos, ca să nu-i mai supăr pe cei pudici, acolo aș fi mers în picioare. În plus, am auzit că acolo se găsesc terenuri ieftine și chiar și căși bune și ieftine. Practic, îmi făcusem bagajele și așteptam doar să mă trezesc într-o zi că încep să zbor. Atunci mi-aș fi luat zborul spre emisfera ailaltă, acolo unde s-ar fi mutat polul de aici.
Bag seama că, or polii au uitat să se inverseze, or eu m-am obișnuit să merg pe dos și nu-mi mai dau seama. Cert este că timpul a trecut și uitasem de această inversare. Noroc cu politicienii românești, acești pionieri ai societății umane, acești premergători, acești previzionari care au grijă de noi. De la ei am aflat eu că, de fapt, polii chiar s-au inversat. Rezultă din mișcările lor, din atitudinile lor, din discursurile lor. Iar consecința inversării polilor, ușor vizibilă în spectrul politic , este aceea că, acuma, soarele nu mai răsare de la răsărit, cum răsărea când eram eu mic. Acuma soarele răsare de la apus! De acolo de unde le vine lor lumina.

14 gânduri despre „S-au răsucit

  1. Teoria inversării polilor este mai veche. Numai că cei care au promovat-o nu au avut și nu au argumente credibile. Majoritatea însă cred că se răstoarnă pământul! Numai că așa ceva este, practic, imposibil! Dacă se vor inversa vreodată polii, noi nu vom simți acest lucru. Această schimbare ar putea avea loc numai în zona profundă a pământului, rspectiv la peste 2500 km. adâncime. În acest caz, la suprafață s-ar simți numai inversarea săgeții busolei, respectiv întoarcerea cu 180%. Restul,sunt povești!

    • Si, totusi, n-as zice ca este poveste atitudinea politicienilor, si nu numai a lor, cei pentru care, in mod evident, LUMINA VINE DE LA APUS!

      • Nu este de mirare, dar nu are legătură cu polii! Politicienii se uită spre apus. Este foarte bine, trebuie să vadă când apune soarele, ca să se ducă la plimbare, la afceri sau la altele alea! Că doar toată ziua dorm!

      • Ei, aici gresiti. Ei NU se uita spre apus ca sa vada cum apune soarele. Pentru ei, DE ACOLO RASARE SOARELE!

  2. PE VREMEA COPILARIEI MELE TOT CE ERA BUN,VALOROS,MORAL ETC.VENEA DE LA RASARIT-MOSCOVA….SOARELE RASAREA DE LA RASARIT,DECI MOSCOVA. OCENI HARASHO,CONCORDANTA DEPLINA….DUPA 90,TOT CE ESTE BUN,VALOROS MORAL ETC. VINE DIN WEST-BRUXELLES,PARIS,WASHINGTON,LONDRA NU CA ASTIA SUNT KGB-ISTI CUM AR ZICE RADU TUDOR ATATA VREME CAT AU VOTAT BREXIT-DAR SOARELE SE INCAPATANEAZA SA RASARA DE LA RASARIT….NU SE POATE ASA CEVA..NU E OK…SI ATUNCI PARLAMENTUL EUROPEAN A DECIS CA S-AU INVERSAT POLII SI SOARELE RASARE TOT DE ACOLO….GUVERNUL CIOLOS -CEARDAS A DAT O ORDONANTA DE URGENTA PRIN CARE RATIFICA INVERSAREA POLILOR.O,K. P.S.FAPTELE SUNT INSA INCAPATANATE….DAU UN BAX DE BERE CELUI CARE STIE CE REACTIONAR ANTI….A SPUS CA FAPTELE SUNT INCAPATANATE…..NU-I NIMIC ZICE BRUXELUL MODIFICAM FAPTELE…

    • In sfarsit, cineva a inteles cum e cu polii si cu soarele si cu rasaritul. In privinta baxului de bere, uite ce iti propun. Intrucat nu stiu cine a zis ce ai zis, dar ma intereseaza (pe bune), da-mi baxul, spune tu cine-i ala, si eu iti dau jumate din bax tie.

  3. ITI PROPUN O VARIANTA RECIPROC AVANTAJOASA TIP UNIUNEA EUROPEANA :EU MA FAC CA ITI DAU UN BAX DE BERE,ITI SPUN CINE E ALA SI TU IMI DAI PE BUNE DOUA BAXURI…OFERTA VALABILA 24 DE ORE.DUPA CARE,PENTRU NERESPECTAREA AGREMENTULUI, TRIMIT MCV-UL PE TINE,ALTI 3 COMISARI EUROPENI SI S-AR PUTEA SA-TI IAU COLECTIA DE TIMBRE CARE STIU CA E VALOROASA…GANDESTE-TE….

    • M-am gandit. Fa-te ca-mi dai baxul cu bere DANDU-MI-L, spune-mi cine e ala, iar eu ma angajez sa te apar de Rusia. Ca, banuiesc ca si pentru tine cel mai mare pericol este sa te atace Rusia. Faptul ca ea nu vrea sa te atace este NESEMNIFICATIV atata vreme cat tu vrei sa te atace!

  4. Fără amenințări intre unii si alții, ar da faliment comerțul cu arme si s-ar desființa o multime de locuri de muncă. Armata este in principal o afacere profitabilă pentru foarte multe părți. In rest, pace și prietenie.

Lasă un răspuns

