Dovada

Pentru misoginii care pun la îndoială faptul că o fată face cât cinci băieți, iată, le pun eu la dispoziție dovada că așa stau lucrurile.
Am fost la gară să iau bilete de tren. Am avut norocul ca în fața mea, la coadă, să fie numai două fete. Mignone, cu cosițe până la brâu, ți-era mai mare dragul să te uiți la ele.
Ei, bine, cât timp a durat până s-au lămurit ele ce vor și și-au luat biletele, la o coadă paralelă, de la casa alăturată, și-au luat bilete … zece bărbați. Păi, ce înseamnă asta, misoginilor, nu înseamnă că o fată face cât cinci băieți?!
Cred că, invers, adică un băiat să facă precât cinci fete, nu se poate întâmpla decât dacă-l trimiți la bucătărie să-și facă el mâncare. Atunci, da, cât își face el un fel de mâncare, o fată își face cinci feluri, le și mănâncă, inclusiv desertul, spală și vasele. Și asta în condițiile în care felul de mâncare pe care și-l pregătește băiatul este … ceai. Că, dacă îl pui să-și facă ceai cu pâine și cu unt, totul se triplează!

13 gânduri despre „Dovada

  1. Nici eu nu m-am hotărât in ce direcție să iau bilete de tren. Trebuie să fie unde n-am mai fost, drumul să nu dureze prea mult și să ofere posibilități de excursii pe jos, cu trenul și cu autobuzul.

    • Parerea mea este ca fetele alea s-au luminat ce vor de-abia cand a inceput casiera sa le puna intrebari si sa le expuna variantele. Au avut noroc ca am dat-o eu pe bascalia cu „O fata face cat cinci baieti”, sau „Astea vor afla ce vor de-abia dupa ce se vor intoarce de acolo unde s-or duce” pt ca niste oameni de la coada vroiau sa le ia la bataie. Poate, oamenii aceia riscau sa piarda trenul din cauza lor. Mai si radeau!
      Normal este sa gandesti acasa, sau la gara, dar la biroul de informatii. La rand la casa te asezi cand stii ce bilete vrei, doar ca sa le cumperi.
      In ceea ce va priveste, aveti rezolvarea chiar in cuvintele dvs. Va duceti la casa de bilete si cereti: „Dati-mi, va rog, bilete pana unde n-am mai fost, sa nu fie foarte departe si sa aiba excursii cu trenul si autobuzul”. Veti bate recordul constatat de mine si va trebui ca cineva sa scrie ca „O fata face cat 35 de baieti”.

      • Ca să evite asemenea situații, CFR ar trebui să-și promoveze ofertele la loc vizibil. Mie, de exemplu, mi se potriveste un bilet in circuit,http://www.cfrcalatori.ro/ro/oferte/biletul-in-circuit/111-oferte/266-biletul-in-circuit dar sunt convinsă că mulți nici nu știu că există așa ceva. Mai rămâne de stabilit circuitul cu harta in mână.http://tren.transira.ro/Harta_retelei.htm
        Dvs. ați văzut in vreo gară o hartă cu traseele căilor ferate? La așa organizare, așa cozi.

      • Nu am vazut, dar am vazut BIROU DE INFORMATII si am vazut AGENTII DE VOIAJ, la care am vazut si harti si oferte. CASA DE BILETE este locul unde te duci SA CUMPERI BILETE!

      • Păi … dacă unii călători râdeau, înseamnă că ori le plăcea ce auzeau, ori nu erau prea interesați să prindă trenul !!! Ca să fiu sincer, uneori când mă trimite nevasta undeva unde nu sunt prea încântat să ajung, abia aștept un motiv să … ratez mijlocul de transport … Uneori, reușesc, însă prea rar, din punctul meu de vedere !

      • Am asezat eu gresit in text formularea cu rasul. FETELE alea doua RADEAU, ca d-aia s-au si enervat ceilalti.

      • Un birou de informații unde duduia nu cunoaște nici măcar limba engleză. O dată m-am nimerit si eu pe acolo si am făcut pe translatorul. Probabil că si acolo angajările se fac pe bază de relații.

      • Cele doua fete erau ROMANCE.
        Stiti, cand se duce in strainatate, romanul invata expresiile uzuale ale tarii in care se duce. De ce nu i-am obisnui si pe straini sa le invete in limba romana? Ce, noi nu avem voie sa-i ajutam pe straini sa devina mai culti, mai priceputi, mai buni?! Mai exista si ghiduri de calatorie MULTI-LI… nu stiu cum se zice, multi-limbi?!?
        Dar, poate, duduia de care ziceti ca nu stia engleza stia franceza, sau rusa, sau chineza, sau greaca, sau turca, sau maghiara. In alte limbi decat engleza este INTERZIS a se vorbi pe mapamond?!?
        JAPONIA este SUB OCUPATIE AMERICANA de 71 de ani, iar americanii vorbesc engleza, chiar daca este din aia americana. Va asigur ca, daca va duceti in Yokohama (ca sa numesc un oras mare, nu un sat) si intrebati ceva pe cineva, pe strada, in limba engleza, NICI NU SE UITA LA DVS. Va spun din CE AM TRAIT EU, nu din povesti spuse la televizor. Si NU NUMAI EU! O fi Japonia o tara inapoiata?!? Da, daca intoarcem statisticile cu curu-n sus, Japonia este chiar pe ultimul loc!

  2. Majoritatea japonezilor NU POT să învețe limba engleză chiar dacă au alte talente. Studiul ei incepe si foarte târziu, din clasa a șasea. Problema a fost observată de ceva timp iar tendința este de a fi studiată numai la Universitate. In Budapesta eu m-am ințeles cu limbajul semnelor si al pozelor când am vrut să cumpăr o metodă de baterie pentru fratele meu. A funcționat perfect.
    In al doilea rând, decât să pierd trenul, m-aș fi suit fără bilet și m-aș fi dus imediat la conductor să cumpăr un bilet. In asemenea situații, diferența de preț e foarte mică. Asta nu înseamnă că aș fi fost prea calmă dacă aș fi fost nevoită să aștept la coadă prea mult. In Franța, biletele de tren se pot cumpăra si cu 3 luni înainte, la jumătate de preț.

    • Vi se pare ca, daca se incepe SI MAI TARZIU studiul limbii engleze (eu am inceput in clasa a X-a si corespondez si acuma cu americani, desigur in limba engleza), se invata mai usor? Dar OCUPATIA AMERICANA care A IMPUS o gramada de reguli, NU AR FI TREBUIT SA AIBA EFECT si in cunoasterea limbii? Va spun eu ADEVARUL. Oamenii aia NU VOR sa vorbeasca engleza, nu ca nu stiu. Si NU VOR tocmai PENTRU CA SUNT OCUPATI. Altminteri, TOATE inscriptiile, indicatoarele de circulatie si celelalte chestii care se afiseaza la vedere sunt in limba japoneza SI IN LIMBA ENGLEZA. TOATE!
      La romani, ocupatia are efecte INVERSE.
      Adica, vi se pare mai normal sa fi renuntat ceilalti la bilete si sa cumpere de la conductor,DIRECT DIN TREN, decat sa fi gandit fetele alea ce vor INAINTE de a se duce la casa de bilete SA LE CUMPERE?!? Dupa parerea mea sincera, MAI CORECT ar fi fost sa le fi luat la bataie cei de la coada. CU MULT MAI CORECT decat sa renunte ei la bilete, sau sa piarda trenul. Aia era CASA DE BILETE DIN GARA, nu era AGENTIE DE VOIAJ, nu era BIROU DE INFORMATII. Apropo, stiti ca LA CASELE DE BILETE NICI NU SE DAU INFORMATII?!? Este afisat acest anunt. De ce? TOCMAI ca sa fie fluenta vanzarea biletelor.

      • Atunci ar fi trebuit să vă luați in secunda 2 de duduia de la ghiseu care dă informații in loc să vândă bilete. Normal că studiul unei limbi străine ar trebui să înceapă de la grădiniță.
        Nu cred că e vina americanilor de faptul că limba lui Shakespeare e folosită de aviația comercială internațională, navigație, poliție internațională, comerț, IT, conferințe medicale etc. Ideea unei limbi comune exista din vremuri biblice. Totuși, cineva știe limba engleză și in Japonia din moment ce niște seriale japoneze apar foarte repede traduse și in limba engleză.

      • 1. NU era ghiseu, era CASA. Duduia de la casa NU le dadea informatii, ci doar corecta cererile acelor nauce. Ca, NU putea sa le dea bilete la trenuri inexistente, NU putea sa le dea bilete pentru gari in care nu oprea trenul, NU putea ea sa stabileasca daca vor bilet intreg, sau cu legitimatie de student, sau cu certificat de handicapate. Ma opresc, ca nu vreau sa ma enervez iar, insirand toata lista de ineptii ale celor doua tembele, care a facut sa dureze impardonabil de mult pana si-au cumparat biletele.
        2. Bine-nteles ca nu e vina americanilor, ci a prostilor care se aseaza singuri in genunchi in fata lor. Ma indoiesc ca ceea ce ati spus dvs se intampla si in Franta, de exemplu. Ca, si Franta este in NATO, de exemplu.
        3. Pai, taman v-am spus ca japonezii stiu engleza dar NU VOR sa vorbeasca in engleza la ei acasa. Cand se duc in strainatate vorbesc engleza cu strainii.

Lasă un răspuns

