Pentru joscomuniști, cu drag

Una dintre întrebările pe care le-am pus eu joscomuniștilor, întrebări la care nu au răspuns, la care nici nu mă așteptam să răspundă pentru că eu le-am pus doar ca să le evidențiez goliciunea urletelor, se referea la comunismul din ceruri. Îi întrebam dacă, atunci când urlau ei, în 2014, „Jos comunismu”, vroiau să coboare comunismul din ceruri și pe Pământ.
Iată, acuma le pot dovedi că acolo, sus, în ceruri, este comunism. Doar, ei știu foarte bine și chiar clamează că, cine poartă culoarea roșie este comunist. Iată cum arată cerul la Los Angeles, adicătelea chiar în „Patria lu’ democrație”, acolo unde mai există și alte manifestări comuniste, motiv pentru care i-am întrebat pe joscomuniști dacă ei sunt anti-americani. Cum mă așteptam, și-au dat ochii peste cap, neînțelegând nimic.

CERUL ROSU

Extras din presa on-line de azi: „Rețelele de socializare au fost pur și simplu invadate de fotografii ale unui soare de un roșu straniu, sângeriu, șocându-i pe locuitorii Los Angelesului”.

4 gânduri despre „Pentru joscomuniști, cu drag

  1. Imaginea pare a fi o gură de lup larg deschisă, gata să-i înghită pe „joscomuniști”, pentru că bietul „lup” este înfometat și are diaree! Ar fi interesant ce are pe partea cealaltă!

    • Cred ca dincolo de imaginea asta este insusi comunistul ala de Dumnezeu. De acolo, le da cu tifla joscomunistilor ca sa-i oftice ca nu vrea El sa le dea comunismul jos.

  2. Că Dumnezeu este comunist, o spun chiar vorbele Lui:”Vinde tot ce ai, dă săracilor şi vei avea comoară în cer; şi apoi, luând crucea, vino şi urmează Mie.” (Sfânta Evanghelie după Marcu,10: 21) Problema e că atentatul care a avut loc azi intr-o biserică din Franța ar putea fi începutul unui război biblic care nu mai poate fi evitat. http://www.ziare.com/europa/franta/luare-de-ostatici-intr-o-biserica-din-franta-atacatorii-au-fost-ucisi-1430435

    • 1. Inseamna ca am avut dreptate cand i-am banuit ca, atunci cand urlau JOS COMUNISMU ei, de fapt, il implorau pe Dumnezeu sa coboare comunismul din cer si la ei, aici, jos.
      2. Bisericile au fost INTOTDEAUNA in razboi intre ele. La fel cum sunt partidele politice. Si bisericile si partidele lupta pentru prozeliti/sustinatori. Ca si la partide, unde nu se ciomagesc liderii, aia doar striga lozinci, apoi se duc impreuna la un shpritz, si la biserici se bat intre ei, se omoara, isi scot ochii fraierii. Actualul papa mi s-a parut mai cu picioarele pe pamant si mai dispus spre conciliere, dar nu mi se pare ca ar fi gasit ecoul necesar de la altii.

Lasă un răspuns

