Rugăminte

Cei care știu ce a făcut PENTRU ACEASTĂ NAȚIUNE cea pentru care guvernul a decretat DOLIU NAȚIONAL pe 13 August a.c., sunt rugați să îmi spună și mie, comentând aici. Măcar să nu mor prost! Că, eu am cunoscut MULȚI OAMENI care CHIAR AU FĂCUT CÂTE CEVA și care au plecat din această lume FĂRĂ ONORURI NAȚIONALE.
Subliniez, PENTRU NAȚIUNE, nu pentru umanitate, nu pentru familia proprie, adică soț, copii, părinți, bunici, strămoși.
Fapte, nu povești, nu lozinci!

33 de gânduri despre „Rugăminte

  1. Doamne, unde am ajuns! Cât de cretini conducători avem, cât de idiot popor suntem că admitem așa ceva. Dau dreptate lui Petre Țuțea: „Numai un tâmpit ca mine putea face 13 ani de pușcărie, pentru un popor de idioți!” Pentru că noi suntem de vină deoarece acceptăm să ne conducă niște lichele de tot disprețul! Au ajuns khazaro-evreul-ungur, Cioloș, și tovarășul său, budălăul turist, să-și facă mendrele în țara asta de lingăi, care nu reacționează chiar dacă li se dă cu parul în cap. Unde sunt generalii cu bruma lor de armată, care a mai rămas, să pună ordine în Țara lui Papură Vodă?
    Cei care vor să ne desființeze NAȚIUNEA, au tot dreptul s-o facă. Pentru că așa cum suntem, așa cum reacționăm, nu se merită să mai existăm!
    MVM

    • Iertati-mi intrebarea, care … generali?!? Aia care pocnesc calcaiele si executa ordinele ILEGALE ale politicienilor cu speranta ca vor ajunge si ei politicieni? Aia care sustin conferinte publice in care peroreaza despre necesitatea controlului civil asupra armatei, intrucat se stiu incompetenti? Ca, altminteri, nu vad de ce ar conferentia un general despre asa ceva. Sau, poate, se stiu cu ganduri marsave, or vrea sa dea lovituri de stat si d-ai au nevoie sa fie controlati de civili!!! Sau, habar n-au despre chestiunile militare si atunci vorbesc si ei despre chestiuni civile.

  2. Mascaradă, aceeaşi umilinţă, prostire de prostime!
    Regalist să fii şi tot ai avea oarece reţinere, dat fiind că
    madam n-a avut NICI O LEGĂTURĂ cu România.
    Pe 13 august ascult numai sârbă, în scârbă! 🙂
    Câh!

    • Cred ca eventualele cheltuieli prilejuite de doliul national ar trebui recuperate din buzunarele guvernantilor care au decis. Pt ca NU EXISTA nici-o justificare a acestei masuri. NU se poate justifica in nici-un fel logic aceasta mascarada de prost gust. Vorba ta, cred ca si monarhistilor le e jena. Ca sa fiu sincer, acuma ma gandesc ca, poate, au instituit doliul national ca sa poata fura ei niste bani. De ce n-ar fi corect gandul meu?!?

  3. Nu mă pricep la politică, dar nu sunt ignorantă.
    La România Tv, madam Zoe Petre, fost consilier prezidențial, a spus, cu subiect și predicat :
    ”România i-a rămas datoare reginei Ana, pentru multe lucruri pe care nu le-a putut exprima.”
    Eu nu prea am înțeles cam ce a vrut să spună madama asta ? Ce datorează România unei femei devenită soție a unui rege al României după ce acesta a abdicat ?

    • Eu tocmai ii rugasem pe cei CARE STIU sa ma lamureasca si pe mine. Caci, daca-i vorba pe ne-stiute, la asta sunt eu campion, nu cer spirjin. Si mai rugasem sa mi se spuna FAPTE, nu lozinci!

      • Se vede treaba ca nu prea exista oameni care sa STIE ce a facut si profitam sa ne exprimam nemultumirea pentru aceste hotarari aberante. Asa ca nu trebuie sa te superi.

      • D-aia nici nu m-am suparat, ca nu trebuie. De suparat ma supara cohortele de romani mincinosi, unii lucrand prin televiziuni, altii batand berbunca pe strazi, care se gudura ca niste limbrici si-si dau ochii peste cap de fericire ca s-a decretat doliu national. N-am vazut in viata mea popor mai TEMBEL ca romanii! D-aia se sterg la fund cu ei strainii!

  4. Scuze, nu doresc moartea nimănui. Se vorbește că la înmormântare va fi adus și fostul rege Mihai. Cei care organizează treaba or fi știind ceva?

    • Nici eu nu doresc moartea nimanui, nici n-ar fi nevoie sa o mai doresc si eu, iar la inmormantarea oricui se poate duce oricine, inclusiv toti ministrii, incolonati, sau pe rand, legati, sau liberi, cu masinile sau cu dricul. Pe mine ma intereseaza NUMAI motivatia LOGICA si LEGALA a instituirii DOLIULUI NATIONAL.

  5. Pe site-ul http://gov.ro/ro/guvernul, comunicatul sună așa: „În memoria personalității Anei de România, Guvernul a declarat 13 august 2016 zi de doliu național. În această zi toate instituțiile, autoritățile publice centrale și locale vor arbora drapelul României în bernă. Drapelul va fi arborat în bernă și la sediile partidelor politice… Aceeași obligație revine și persoanelor fizice, dacă arborează drapelul României la domiciliu sau reședință.” Cum nimeni nu vede aici o bază legală, care să implice o atitudine logică, înseamnă că NU EXISTĂ MOTIVAȚIE! Ci pur și simplu, doliu național. Și dacă nu ne place că este numai pe 13, e posibil să ne trezim că va fi și pe 12… sau 11! Doamne, că pe 11 se fac 7 ani de când nu mai am tată… El de ce n-ar merita o zi de doliu național, fiindcă a avut Meritul Muncii clasa a III-a???

    • Asta-i culmea MAGARIEI! Sa ma oblige pe mine, cetatean care chiar pun drapelul Romaniei pe balcon cu diverse prilejuri (recunosc, sotia este mare patrioata, ea este cu drapelul), sa arborez drapelul in berna. Astia sunt de-a dreptul NESIMTITI! Acuma, ca mi-ati spus, sa fiu al naibii daca nu scot steagul pe balcon, pe 13 august, FARA BERNA. Vreau sa vina DNA-ul la mine! Sau guvernul, de ce sa vina DNA-ul? Sau, daca nu arborez in berna, inseamna ca sunt corupt?! N-au astia noroc sa auda ce le-as zice! Mai degraba cred ca s-ar ascunde decat sa vina la mine.

  6. Că alde „ăia” s-au grăbit fiecare cu câte ceva, nu mă miră, asta le este meseria, lingăi calificați !! Burghiu, cum îi spui tu, că „să dea numele Anei la o stradă, piațetă etc.”, ea prima (să nu i-o ia cineva înainte…), TV„România”, alți tâmpiți, „onoruri militare, lună de doliu (înainte și după…!), că a luptat în (pentru!) Franța”, păi să țină ăia doliu și onoruri…!
    Dar, cum intenționam de la început să subliniez, nu ei! Mă supără prostimea (pulimea!), scoasă-n față de TV, că „pentru ce afăcut pentru noi, pentru România…”! Asta, da, manipulare, și-i dau înghesuiți la „condoleanțe”, să apară și ei la un TV, acolo…!
    Să nu te mire că Iohanis o decorează ceva „post-mortem”, tocmai pentru onoruri!

    • Din pacate, aveti dreptate. Prostimea este cea care permite, si chiar favorizeaza prin aplauze inconstiente si mincinoase toate mizeriile pe care guvernantii ni le deverseaza in cap. Este o MAGARIE INACCEPTABILA. Vaca de Burghiu nu ma mir ca-si pune poalele in cap. Vrea si ea sa i se vada numai partea inteligenta a organismului. Durerea este ca aia tâmpi sunt multi, iar cei care-i manipuleaza sunt atat de mârșavi incat nu dau inapoi de la a se folosi de ei precum de hartia higienica.

  7. la 22 decembrie ar trebui să instituim doliu național… ziua când am dat de pământ cu mândria națională, cu tot ce aveam … iar ce era mai de preț am vândut pe… un euro!
    așa ne trebuie !

  8. Acum a apărut alta! Fiind pe http://www.stiripesurse.ro/casa-regala-l-a-refuzat-pe-klaus-iohannis-ce-ar-fi-vrut-sa-faca-pre-edintele-surse_1145977.html, nu știu cât este de reală, dar niciodată nu iese fum fără foc… Deci, știrile pe surse ne spun că: „Preşedintele României, Klaus Iohannis, şi-a exprimat în mod clar intenţia de o decora pe Regina Ana, dar cutumele Familiei Regale nu permit decorarea post-mortem a membrilor săi”, potrivit surselor din Administraţia Prezidenţială. Decorarea Reginei Ana ar presupune onoruri acodate potrivit regulamentelor militare, nu funeralii naţionale, au mai precizat sursele menţionate.”
    Mă întreb și eu ca simplu contributor, înainte de a-i trece glonțul prin cap cu decorarea, s-a gândit dacă există și motive legale să o facă? Și nu ne comunică și nouă cei în drept de când onorurile miltare se acordă, în România, oamenilor care nu au cetățenie română? Nu vi se pare că aduce un pic cu doliul din ’53, la moartea Tătucului??!

    • Ion Ion, care a comentat mai inainte, prevazuse ca Johannis va da in balbaiala cu decorarea. Asta face orice, cu gandul ca poate-i aduce lui foloase personale. Nu are nici-o treaba cu prevederile legale. Mi se pare normal, din moment ce el fiind dovedit de justitie ca a fost marsav, minunatul popor roman l-a preferat pe el. Ce era sa inteleaga omul? „Astia ma vor, deci nu-mi ramane decat sa marsavesc in continuare”. El a sperat ca, daca mai acorda o decoratie, va fi invitat de vreo casa regala in vizita.
      Sigur ca seamana cu momentul mortii tatucului. Si atunci, o gramada de papugii plangeau, ca sa fie vazuti ca plang, cu speranta ca vor primi ceva. Cunosc om care si-a botezat copilul Stalin si a primit bani de la autoritati. Asa e si acuma. Râmele si limbricii sunt cei care se baga in fata mereu. Iar guvernantii pe astia ii folosesc.

  9. s-a sacrificat luând de soț pe regele ROMANILOR ,un rege fără tara, și a avut grije de el pana ea a murit .Putea sa stea in „banca ei ” si poate ar fi fost Prințesa DANEMARCEI

    • Ei, acuma m-am lamurit. Natiunea romaneasca trebuie sa o planga intrucat n-a ajuns printesa daneza. Desigur, din spirit internationalist, ca d-aia suntem in NATO ca si danezii, nu?!
      Hai, c-am inteles mesajul, doar am folosit si eu cateva cuvinte din el ca sa-mi mai bat joc o data de bataia asta de joc pe care o practica guvernantii romanesti.

  10. Se distrug , de ani buni , reperele istoriei Romaniei si se creaza o istorie ” noua” . Aici apar regisori si principese , regine …………care , ori n-au facut nimic pentru tara mea ori au vandut-o , tradat-o , jefuit-o etc.
    Mihaita este plans si martirizat desi a dus trai linistit si fara de griji si cand ne bateam cu rusii si cand traia „afara” si apoi cand s-a reintors , in anii 90 . Filmuletu’ acela in care sotia lui crestea gaini pentru subzistenta , iar el pleca la munca cu ladita de scule (imbracat intr-o salopeta ce n-a simtit vreodata atingerea uleiului,a motorinei , vaselinei , ori a naduselii) este o incercare tembela de a influenta pe cei care habar n-au pe ce lume traiesc si sunt atat de saturati de telenovele incat nu mai fac deosebire intre real si circoteca.
    Este imperios necesar sa ni se creeze falsi eroi . Am ramas surprins sa-l ascult pe academicianul Giurascu venind cu tot felul de sforarii si interpretari , la emisiunea Dnei. Stoicescu, toate in sprijinul ideii de monarhie………….!
    Dupa ce l-au dat jos pe Voda Cuza , familia Bratianu et CO , au condus tara dupa bunul plac si s-a construit o istorie intreaga , anti Cuza , totul pentru a-l manji si murdari pe acesta.
    N-am nimic de impartit cu cetateana Ana , dar ea s-a maritat cu cetateanul Mihaita (la acea data abdicat cu acte in regula si fara cetatenie romana ) si tot circul actual din presa scrisa ori TV mi se pare de un prost gust monstruos , ea n-a fost nicicand regina (nici romaneste nu stia grai si nici n-a avut bunavointa de-a invata limba bunilor si strabunilor mei)
    Daca cetateanul Johannis si ai sai vor sa-si dovedeasca pupincurismul maladiv fata de stapanii lor papusari n-au decat , este o rusine pentru noi sa vedem dolii nationale la care nu participa tot neamul lui Mihaita (din motive ce ne scapa) in schimb se fac pregatiri fastoase (si de prost gust) de parca urmeaza o nunta unde , pentru noi cei de rand , nu este prea clar daca biata femeie va avea parte de servicii funebre catolice……….ortodoxe……?????
    Cel mai rau este ca se deturneaza istoria si cei tineri , robotizati si invatati sa ia numai ce este lesne din viata , prind ei ceva despre monarhie si cu ce au aflat (fara a mai cauta dovezi pro sau contra) cu aia raman.

    9

    9

    • Postul ANTENA 3 a devenit LIBIDINOS de pup-in-curist si lingator de funduri americane.In afara de Mircea Badea, ceilalti sunt de-a dreptul libidinosi. Nenorocirea este cand vesi cohorte de romani habarnisti cum se incoloneaza in spatele mincinosilor odiosi.
      Imi pare rau, dar realitatea ma obliga sa constat ca suntem un popor de rahat. Nici-un alt popor n-ar fi acceptat acest doliu national. Este LA FEL CA ATUNCI CAND A MURIT STALIN. LA FEL, LA FEL, LA FEL.

  11. Oare ,,,DE CE????
    Se pare ca, iarasi ati uitat de …LAITMOTIVUL UNIVERSAL, numit, desigur, JIDOVIMEA UNIVERSALA!!!
    Oare, …DE CE???

    • Nu cred. Asta cu vinovatia ALTORA este laitmotivul in spatele caruia ne ascundem lasitatea, lipsa de demnitate si inclinatia spre minciuna si furtisag. De fiecare data noi dam vina pe ALTII. Noi NICIODATA nu am gresit, NICIODATA nu am tradat, NICIODATA nu ne-am comportat ca niste râme, numai ăilalți sunt de vină. Păi, n-am văzut nici-un american rugându-se să-i pupăm în fund, ca să mă rezum la principala preocupare românească din epoca actuală. N-am văzut nici-un ungur, rus, chinez, american, evreu dărâmând fabricile din România, ci numai români. N-am văzut elvețieni, englezi, suedezi, egipteni aplaudând lighioana asta MINCINOASĂ și BORFAȘĂ care zace lățit pe scaunul de la Cotroceni, ci toți erau români. Nu l-au tradat strainii pe Cuza, nu l-au tradat strainii pe Antonescu, nu l-au tradat strainii pe Ceausescu. Suntem SINGURUL POPOR care a inventat TRĂDAREA ÎN INTERES NAȚIONAL. O să ajungem să institutim un PREMIU PENTRU TRĂDARE.
      Atata vreme cat noi nu vedem decat vinovatia altora, NICIODATA nu vom indrepta ceea ce e stricat in noi. Caci, NIMENI nu are interes sa ne indrepte, daca nu o facem singuri nici n-o va face altcineva. Or, n-o putem face daca o tot fentam si nu spunem lucrurilor pe nume in ceea ce ne priveste. E jenant sa ne mai laudam ca suntem urmasii dacilor CEI DREPTI SI VITEJI! Se rasucesc aia in mormant.

  12. dupa doliu national, a aparut alta nebunie: onoruri militare cu garda la catafalc si trompet. chiar doi trompeti. in ce baza legala? eu am cautat in internet si am gasit un articol dintr-un regulament militar care, sa spunem, ar justifica prezenta bravilor militari de la regimentul de garda la catafalcul sotiei regelui mihai. sa zicem ca ar fi legal. este vorba despre articolul 89 al 3 din regulamentul onorurilor si ceremoniilor militare din 10.06.2013, EMITENT: MINISTERUL APARARII NATIONALE PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL NR. 396 bis din 1 iulie 2013.
    insa in acelasi regulament, la art 91, al 4 se mentioneaza ca in timpul desfasurarii funeraliilor cu onoruri militare,sicriul drapelul României. si nu stindardul regal, asa cum am vazut ca s-a intamplat. deci, s-a incalcat un regulament. cine e responsabil? cine plateste?

    • Intr-o tara condusa de niste IRESPONSABILI, NU exista responsabili, iar de platit plateste prostimea. Culmea este ca, prostimea, dupa ce plateste, ii aplauda pe iresponsabili. Asa prostime, asa conducatori! Fiecare are exact ce merita.
      Dar, dincolo de subiectul comentariilor, ma bucur ca ai dat un semn de viata, ca nu mai stiam nimic de tine!

  13. Draga , dar cum ptr ce fapte ? Pai a născut 5 fete tâmpite, pe care nu le-a educat și care i-au dăruit nepoți la fel de tâmpiți ca și ea și barba-su. . Manipularea actuala a romarilor depășește orice limita. A existat manipulare și pe vremea lui Dej , a lui Ceausescu dar nu la acest nivel. Tvr1 ar trebui desființată ptr ducerea în eroare a unei națiuni. Tvr1 face exact ce a făcut din 1984 pana în decembrie 1989 când ne-a intoxicat cu tovarășul și tovarășa. Acum ne intoxica cu „regele, reGina, prințesele, principii, moștenitori, coroana regala” . Mistificare istoric curatașat. Ce fac istoricii romani? Chiar atât de lași sunt ? Singurul ziarist care a spus adevărul a fost Cristoiu, în rest o sleahta de analfabeti

    • Daca ne respectam cat de cat, trebuie sa recunoastem ca aceste meleaguri sunt locuite de o șleahtă de pup-in-curiști mincinoși, falși, hoți, lozincarzi, incapabili de altceva decât să arunce vina pe alții. Această șleahtă nu-și putea alege alți conducători decât cei pe care-i are. Iar acei conducători conduc după cum se vede.
      Că șleahta de locuitori este așa cum am zis eu se vede din faptul că îi aplaudă pe iresponsabilii conducători, în loc să le dea la cap, că îi pupă în cur pe străini și li se vând pe un cornet de semințe.
      Mă aștept ca toate cheltuielile pricinuite de fanfaronada asta jenantă cu doliul național să fie reținute din salariile și pensiile populației. Ar fi exact în spiritul care-l animă pe mârșavul din fruntea statului, dovedit de justiție că e mârșav, și pe guvernul lui personal. Mârșavul a clocit toată fanfaronada asta cu speranța că va fi și el invitat în vizită de niște regi și regine, să-și fâlfâie nevastă-sa fustele pe acolo. Bine-nțeles, pe banii proștilor.

  14. In fond fiecare popor ( om ) isi merita soarta – romanii care nu au fost de acord cu Ceausescu au emigrat dupa anii 70 ( nu au fost de ordinul milionului ) , cei care nu au fost de acord cu ce a urmat dupa 90 au emigrat si ei sunt cam 3 -4 milioane ,
    Dilema mea fata de cei ramasi este ;
    dupa 90 suntem o tara de hoti condusa de golani sau o tara de golani condusa de hoti ?
    Alaturi de citatul din Petre Tutea trebuie mentionat si cel din Ctin Brancusi :
    Cind am plecat v-am lasat SARACI SI PROSTI , cind m-am intors v-am gasit SI MAI SARACI SI MAI PROSTI !

    • De aia eu nu le plang de mila locuitorilor acestei tari. Mai bine zis, ai acestor meleaguri, ca nu prea mai are caracteristici de tara. Ii minte Johannis? Foarte bine! Merita minciunile lui. Ii fura guvernul? Foarte bine, merita sa fie furat. Ii calca in picioare strainii? Foarte bine, merita sa fie calcati, doar de aia i-au primit cu flori, nu? In 1944 pe unii, acum vreo cativa ani pe altii.
      Lasa ca, in curand, va apare generatia de negri-mulatri de la incubatorul Deveselu. Poate aia nu vor mai fi asa.

  15. Arhiva SRI, fond D, dosar 11382, vol. ÎI, f. 181-184.
    Cei ce cred în originea divină a regilor, să nu citească – vor fi dezamăgiţi !
    Acest material ridica mari semne de intrebare si nu pentru familia regala defapt, ci pentru cei ce i-au pus pe tronul tarii.
    Ar trebui analizata componenta politicienilor ce s-au ocupat de aducerea acestei familii la conducerea tarii. S-ar putea sa gasim lucruri rele si chiar scandaloase.
    Realitatea a dovedit ca si printre evrei mai exista exceptii, parintele Steinhard fiind un exemplu demn de toata lauda. Din pacate insa aceste exceptii demne de lauda au fost mult sub unu la mie.
    Nicolae Iorga – Dinastia Hohenzollern = Evrei!
    Consilierul Regal N. Iorga ar fi adus grave ofense Suveranului într-o şedinţă a Academiei, când preşedintele acestei înalte instituţii propusese ca toţi academicienii să se înscrie în bloc în„Frontul Renaşterii Naţionale” (înfiinţat de Carol al II-lea la 16 decembrie 1938, în locul partidelor politice declarate clandestine). În acel moment, N. Iorga s-a ridicat, spunând că îl surprinde ca tocmai preşedintele să facă o atare propunere adunării, ca şi cum aceasta ar fi o breaslă de bărbieri, tinichigii sau o asociaţie de funcţionari comerciali.
    „Nu, domnule preşedinte – a spus în continuare noi nu suntem o turmă de mameluci, fiecare dintre noi are puterea de discernământ necesară, şi prin nimic nu am putea fi constrânşi ori măcar ademeniţi să comitem un asemenea act. Eu cel puţin, declar de la început, că nu m-aş putea înscrie niciodată în asemenea condiţiuni.”
    La strigătele de „destul”, „stai jos!” ale academicienilor, N. Iorga s-a ridicat din nou şi a mai spus că nu vorbeşte numai în calitate de academician, ci şi de istoric, şi că dacă este vorba să facă istorie, apoi să mai aştepte puţin, domnii colegi, că vor afla lucruri interesante.
    Cu toate protestele asistentei şi fiind des întrerupt de academicieni, N. Iorga a început prin a aminti că „În Evul Mediu existau în Germania trei oraşe libere: Hamburg, Lubeck şi Bremen. În Lubeck, printre diferitele familii de evrei conlocuitoare se găseau unele care se numeau „Zollern”, adică familiile din deal, şi spre a nu se confunda cu cele din vale îşi ziceau „Hohenzollern”. Aceşti Hohenzollerni, prin camătă şi tot felul de mijloace specific evreieşti, devenind extrem de bogaţi, au ajuns mai târziu stăpâni ai castelului şi domeniilor de la Sigmaringen, fiind mai târziu înnobilaţi de Margraful Bavariei. Din aceşti Hohenzollerni se trage actuala noastră dinastie, care după cum este şi firesc, poartă nu numai stigmatele rasei evreieşti, dar mai suferă şi de anumite tare care se transmit pe calea ereditară şi periodic din patru în patru generaţii.”
    Deşi des întrerupt de asistență, N. Iorga a continuat totuşi, arătând cum în calitatea sa de istoric, a putut stabili că „printre alte boli ale acestei familii se află şi nebunia transmisă invariabil din patru în patru generaţii şi că păcatele au căzut tocmai pe M.S.Regele ca să fie din generaţia celor nebuni.
    Regele Ferdinand a fost deplin sănătos la minte, după cum a fost sănătos şi Regele Carol I, ca şi fratele său, tatăl Regelui Ferdinand.
    Deşi părintele Regelui Carol şi bunicul Regelui Ferdinand au fost sănătoşi, bunicul Regelui Carol I a fost totuşi nebun, nebunie transmisă astăzi după a patra generaţie, Regelui Carol II. Mai mult încă: toţi aceşti regi ori prinţi nebuni, atunci când au simţit că puterea de vitalitate a sângeluievreesc din vinele lor scade, din cauza rezultatelor încrucişării cu prinţese de sânge arian, au căutat să-şi reconforteze virusul iudaic, prin căsătorii cu evreice. Aşa a făcut şi străbunicul lui Carol II, care l-a precedat cu patru generaţii şi aşa a făcut şi actualul Rege al României, căsătorit – după cum se ştie, a mai adăugat N. Iorga – cu d-na Lupescu.”
    Suveranul, informat de propunerea ce urma a fi făcută de preşedintele Academiei, pentru înscrierea în bloc a academicienilor în „Frontul Renaşterii Naţionale”, asculta la microfon [!] dezbaterile din sala de şedinţe a Academiei. Auzind cele spuse de N. Iorga, a trimis la Academie pe colonelul Urdăreanu, ca să-l împiedice de a vorbi mai departe. Intrând în sala de şedinţe, dl. Urdăreanu s-a dus direct la Iorga pe care l-a ameninţat, spunându-i că toate cele declarate acolo fuseseră auzite de Suveran.
    Acesta a spus d-lui colonel Urdareanu următoarele: „Du-te şi spune stăpânului tău, că profesorul Iorga nu se teme de nimeni, chiar dacă Regele ar porunci să fie ucis şi că toate cele spuse acum
    ​la Academie se vor învăţa în viitor în cărţile de şcoală. Chiar dacă voi fi suprimat, cele spuse se vor cunoaşte totuşi în lumea întreagă, deoarece am avut grijă să le trimit mai înainte la Londra, Roma, Paris şi Berlin.”
    Toate aceste insinuări fac obiectul de discuţie prin toate lojile masonice, loji în care s-ar fi hotărât detronarea Suveranului României. Tot masonii mai pretind că, pentru ca opinia publică să nu dea crezare celor care s-ar comenta, [Regele] a îmbunat pe N. Iorga, iar la serbarea şi recepţia membrilor Ordinului „Ferdinand”, Suveranul s-a fotografiat întreţinându-se cordial cu acesta.
    Arhiva SRI, fond D, dosar 11382, vol. ÎI, f. 181-184.

    • Poti sa te superi pe mine, dar ai inregistra un consum energetic INUTIL. Sunt absolut NEINTERESAT de istorie si, daca ai fi foarte curioasa ti-as putea explica si de ce. Asta nu inseamna ca eu neg ceva, tot asa cum nu inseamna ca as confirma ceva. Sunt, cum se zice, HABARNIST.
      Intrebarea mea legata de circul jenant care se desfasoara zilele astea pe ecranele patriei NU are legatura cu trecutul ci cu prezentul. INDIFERENT cum si de ce a ajuns regele rege, CE A FACUT DECEDATA PENTRU ROMANIA? Asta este intrebarea cu raspuns la vedere. Caci, N-A FACUT NIMIC! N-ar fi normal sa suporte din buzunarele proprii Johannis si Ciolos ORICE cheltuiala pricinuita de acest doliu INDECENT pe care NU-L VOR RESPECTA decat niste PREFACUTI, FATARNICI, OPORTUNISTI, PUP-IN-CURISTI?!?

Lasă un răspuns

