Cea mai frumoasă felicitare

Ca de obicei în ultimii ani, am primit un maldăr de felicitări. Maldărul, se știe, este o chestie care variază ca dimensiuni, în timp. Ca și anul trecut, și anul acesta maldărul a căpătat dimensiunea unu. Adică, am primit 1 (una) felicitare. Mă refer la felicitare din aia pe carton, cu poză pe ea, în plic de hârtie, nu d-alea electronice, că din alea am primit câteva TIR-uri și un convoi de nave încărcate! Și iată ce scria pe felicitare:

De la cei trei mocofani
Ce-ți urează „LA MULȚI ANI!”
Să mănânci și să petreci
Că așa-i la ȘAPTEZECI
Și-apoi, tot așa s-o ții
Până prin anul trei mii!

Felicitarea are și o poză, poză care mi-a creat o mare dilemă. În poză este cineva întins la soare, pe un șezlong. Are și ochelari de soare. Oare, când m-or fi fotografiat și cu ce? Cu telefonul mobil?!
Despre acel cineva lățit la soare unii zic că ar fi un suricat. Mie mi s-a părut că ar fi … neștiind ce, am zis și eu că ar fi ba bursuc, ba hârciog, ba viezure, ba veveriță. De aici derivă dilema mea. Decii, leii nu mor? Se transformă-n … veverițe?!? Că, eu îi suspectez că atunci m-au fotografiat cu telefonul mobil, … în anul 3.000. M-au pândit acolo și m-au fotografiat.

2 gânduri despre „Cea mai frumoasă felicitare

Lasă un răspuns

