Câtă risipă!

Dom’le, când „risipei s-a dedat florarul”, măcar s-a lăsat cu o poezie, cu un cântec, cu ceva acolo. Da’ acuma?!
Văzui prin presă că alde NASA a publicat maldăre de fotografii ale lu’ Marte, făcute cu cel mai mare telescop trimis vreodată în Cosmos. Fiind cel mai mare, bănuiesc că este și cel mai scump. Tocmai d-aia dădui fuguța să văd și eu pozele. Sincer, pe mine mă interesa doar să văd dacă m-au prins, sau dacă mă ascunsesem bine. Bag seama că mă ascunsesem foarte bine. Știam eu de ce …
Chestiunea care m-a revoltat este, însă, alta. M-am uitat atent la fotografiile apărute prin presă. Să fiu al naibii dacă pozele ale nu puteau fi făcute și aici, pe Pământ! La ce a trebuit să se cheltuiască TIR-uri de bani pentru telescopul ăla?!? Cu banii ăia scoteau și Rapidul din insolvență, mai îmi luam și eu niscai cd-uri și vreo două-trei … mii de serii filatelice și beam și o bere nefiltrată, că mai multe nu mai pot. Eventual chiar una d-aia de pe Marte, că p-alea nu le-am încercat.
Câtă risipă!

2 gânduri despre „Câtă risipă!

  1. Cred că au făcut bine că au dat detalii despre planeta Marte! Ne va ajuta, când vom ajunge în cosmos, să știm încotro ne deplasăm, dacă ne oprim pe planeta aia!

    • Uite ca la asta nu ma gandisem, eu neavand masina si nefiind interesat de semne d-astea. Aveti dreptate, pentru cei care au masini e important.

Lasă un răspuns

