Burghiu îi dă la cap președintelui

I-auzi ia opinie de Burghiu, după cum relatează presa on-line:Copreşedintele PNL Alina Gorghiu a afirmat, vineri, că atât timp cât preşedinte este Klaus Iohannis, liderul social-democraţilor nu va fi prim-ministru”.
Cu alte cuvinte, Burghiu a declarat că, pentru idolul ei Johannis, nu există Constituție, nu există vot, ci numai voința mușchilor lui Johannis care, de bună seamă, trepidează pe aceeași frecvență cu ai ei.
Dacă n-aș ști că este bătută în tâmplă, aș dezvolta subiectul pentru că merită să devină lecție la cursurile de pregătire politică. Dar, știind-o, îmi dau seama că aș pierde timpul de pomană, așa că mai bine beau o bere în ăst răstimp. Mai ales că nici alde Johannis nu reacționeză, semn că tot cam așa vede și el lucrurile, adică așa cum vrea mușchii lui Burghiu.

4 gânduri despre „Burghiu îi dă la cap președintelui

    • Am fost eliptic. Ma gandisem la capul scarii de lemn de la Cotroceni.Ca, scara aia de lemn, are cap. Stiu eu, de la fata locului, nu din povestile altora.

      • Mi-aș permite o mică intervenție.Tot gândindu-mă la „guvernul meu”…meu…meu,am ajuns în istorie,la domnitorul Grigore Ureche,nu stiu de ce,însă incursiunea a fost benefică deoarece mi-a dat ideea de a adăuga actualului „vodā” epitetul de „ureche”,adica wkj ureche..Fără nicio legătură cu organele externe ale auzului ,epitetul se potriveste al dracului de bine unui INS CARE FACE TOTUL DUPA URECHE..Mai dezvolt ideea sau totul a devenit clar în doua cuvinte -după ureche ?

      • Apai, cine nu-ntelege ce ati spus in scris, e suficient sa se uite la cel despre care discutam si-si da seama. Desi, in cazul de fata, ar trebui despicat in patru acest „dupa ureche” avand in vedere ca personajul cu pricina adeseori se manifesta de parca nici n-ar auzi. Car’va’zica, in cazul lui, acest „dupa ureche” nu inseamna in nici-un caz „dupa ceea ce aude”.

Lasă un răspuns

