Frumoasa

Ieri am fost la spital cu sora mea. Cât a fost ea în cabinetul doctorului, am așteptat-o pe un hol cu multe ferestre și scări. Scări pe care urcau, sau coborau, fie medici, fie pacienți care se duceau, sau veneau, la/din alte secții. Probabil, pe undeva mai sus era și o secție de chirurgie, că mai multe ființe coborau de acolo ținându-se de diverse zone ale trupului, cu grimase specifice unor suferințe, însoțite de alte ființe care le cărau bagajele specifice celor internați pe perioade mai îndelungate. Mă uitam la ei așa, într-o doară, iar ei se uitau la mine mai mult prin mine și pe lângă mine.
La un moment dat, au coborât un el și o ea. El era cu o treaptă mai înainte și avea ambele mâini ocupate cu sacoșe pline. Cu o treaptă în urma lui pășea cu greu, ținându-se cu mâinile de burtă, ea. Nu prea înaltă, nu prea scundă, nu prea tânără, nu prea coaptă, subțirică, păr negru, lung până la umeri. Mă uitam la ei ca și la ceilalți, până în clipa în care au căzut ochii ei exact pe mine.
Dom’le, deși am fost supus de-a lungul vieții la maldăre de teste, nimeni nu mi-a semnalat că aș avea puteri supranormale, iar din documentele oficiale, în afară de faptul că sunt frate cu Toma Necredinciosu, nu rezulă că aș fi rudă cu mama Omida, sau cu baba Vanda. Cu toate astea, eu am reușit să citesc în privirea ei. Zicea: “Ah! Ia uite-l pe ăsta, se uită direct la mine. Oare, așa cum sunt acuma, și-o da seama că sunt frumoasă?!”

8 gânduri despre „Frumoasa

  1. Orice ființă care aduce pe lume un suflet este frumoasă. Singur, specializat în adevărata frumusețe, cert, a descoperit-o pe cea frântă, îndoită de durerea sarcinii, că d-aia se ținea frumoasa de burtă. Nobila sarcină înfrumusețează.

    • Pe oriunde scriu eu ceva, tu tii MORTIS sa-mi arati ca NU intelegi! Pai, daca am zis ca venea de la chirurgie si ca era SUBTIRICA, de unde ai scos prostia cu sarcina?!? Si unde ai citit tu ca as fi zis EU ca este frumoasa?!?

      • Păi, nu scria pe ea că vine de la chirurgie. O intervenție chirurgicală provoacă dureri, frumusețea să constea în puterea de a face față suferinței ? De regulă, lângă chirurgie, se află maternitatea 🙂 Mi-am imaginat că vine de la maternitate. Ce frumos ! 🙂

      • P.S – Unde am scris eu că dvs/ ați fi scris că femeia era frumoasă ? În gând, puteți aprecia. Gândul e ca și fapta. 🙂

      • Pace! Nu era gravidă, ci ar fi vrut să fie! Iar doctorul o verificase până în ovule, săraca!

Lasă un răspuns

