Curiozitate științifică

-Cum adică te duci la doctor din curiozitate științifică? Vrei să te apuci de medicină acuma? Sau vrei să știi cum să mori … științific?!?
-Stai să-ți explic. În tinerețe mă duceam la doctor o dată pe an, când eram obligați să facem nu știu ce analize. Apoi, cu trecerea timpului, am început să-l vizitez tot mai des, dar nu pentru aceleași analize, ci pentru că mereu apărea câte o durere. În urmă cu câțiva ani ajunsesem să mă duc în fiecare lună, dar nu pentru controlul ăla lunar, ci pentru că lunar mai apărea câte o durere. Apoi, pe măsură ce anii se adunau peste mine, durerile apăreau tot mai des. La un moment dat am înțeles că asta este starea actuală a organismului meu și nu l-am mai bătut la cap pe doctor. Ce Dumnezeu, ar fi trebuit să mă duc în fiecare zi la el! M-am obișnuit cu noua mea stare, nu mă mai speriam, nu mă mai îngrijoram. Știi bancul acela cu vârsta și cu moartea? Cică, dacă ai împlinit 70 de ani și nu te doare nimic dimineața când te scoli, înseamnă că ai murit. Din acest punct de vedere eu eram foarte viu, pentru că mă dureau foarte multe.
-Mă duci cu zăhărelul și nu-mi spui care-i treaba cu curiozitatea științifică.
-La acest sfârșit de vară frumoasă m-am trezit că nu mă mai doare nimic.
-E foarte bine!
-Nu e bine, căci nu este asta starea normală a organismului meu în această etapă a vieții. La vârsta mea, normală este starea aia în care te dor toate. Deci s-a modificat ceva, s-a întâmplat ceva. Sunt curios să văd cum abordează doctorul o asemenea situație. Că eu știam cum proceda doar atunci când interveneau modificări în sens invers, adică apăreau disfuncționalități în organismul care funcționa perfect. Ce o să facă acuma, când au apărut disfuncționalități pe dos? Mă pune pe mine să-l ascult pe el cu stetoscopul, să-i pipăi abdomenul, să-l pun să tușească și să scoată limba la mine?!

3 gânduri despre „Curiozitate științifică

  1. Cred că ar trebui să te bucuri, poate chiar să sari într-un picior! Cred că extratereștri ți-au făcut-o! Păi, dacă nu te mai doare nimic, înseamnă că ai consumat toate durerile și ai revenit la normal. De acum, începi o viață nouă! Așa că, știind prin ce-ai trecut, vei putea să-ți permiți toate plăcerile de la care te-au oprit doctorii până acum! În concluzie, tu ești „omul nou”. Dar rămâne între noi, că dacă află unii, s-ar putea să te pună la muzeu și de-acolo nu mai scapi!

Lasă un răspuns

