Da’ dacă … ?!?

Am declarat în dese rânduri că eu sunt, din punct de vedere religios, nelămurit. Adică, n-am întâlnit dovezi convingătoare ale existenței divinității, dar nici dovezi convingătoare ale inexistenței. În consecință, eu nu acord atenție poveștilor despre moarte, despre viața de apoi, etc.
Astăzi, însă, am ascultat o piesă a unei trupe de răgușiți. Din ăia despre care am mai spus eu că sunt formidabili muzicieni, dar nu-nțeleg ce-i face să ragă, inclusiv atunci când spun lucruri frumoase, sau, măcar, interesante. Iar trupa respectivă, printre altele, cânta și o piesă cu un titlu care m-a făcut să-mi pun întrebarea din titlu. Se numea „TREZIREA DIN VISUL VIEȚII”. Corobarată cu alte piese, am înțeles că răgușiții spun că viața ar fi, de fapt, doar un vis din care ne trezim atunci când murim.
Iar o asemenea abordare aproape că m-a obligat să mă-ntreb: „Da’ dacă …?!?”
Încă nu sunt hotărât dacă să ofer acea muzică în locanta mea muzicală. Nu sunt hotărât, din motive muzicale. Tocmai de aceea am postat aici chestiunea filozofică. Poate va rămâne doar asta.

Lasă un răspuns

