Habar n-avusesem !

Habar n-avusesem că eu eram, de fapt, nobil englez, când eram mic. Unii îmi ziceau că-s coreean, alții că sunt rus, tata îmi zicea tătar, și când colo … eu eram englez și nobil pe deasupra. Mă rog, nobil am rămas și acuma, după ce am trecut prin stadiul de român, prin cel de oltean, și chiar și acuma când nu mai sunt nimic.
Adevărul este că, de fapt, mama era englezoaică, în pofida celor care o făceau rusoaică, deși ea nici la școală nu făcuse limba rusă, școala pe care a făcut-o ea fiind una cam cum ar fi o școală de fițe în zilele noastre, în care, ca limbă străină, se învăța germana.
Ce m-a apucat? Nimic. M-am luminat și eu citind prin presă că prințesa Kate, soția viitorului rege al United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland își poartă băiețeii îmbrăcați numai cu pantaloni scurți. Iar pe mine, mama, tot așa mă purta, inclusiv iarna. Prima pereche de pantaloni lungi pe care i-am avut au fost cei despre care am povestit în „Cu pantalonii rupți în fund”.
Deși, stând strâmb dar judecând drept, eu cred că, de fapt, prințesa Kate a citit povestea aia și s-a inspirat din ea. Nu mă mir, din moment ce cartea în care am publicat-o a ajuns și în United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland!

Lasă un răspuns

