Fotbalistice

Întâmplările pe care le voi relata sunt pur fotbalistice și chiar fotbalistice, întrucât s-au petrecut în timpul meciului de fotbal dintre Real Madrid și Legia Varșovia.
Ca de obicei, când sunt asemenea meciuri, în care suntem de aceeași parte a baricadei, adică susținem aceeași echipă, ceea ce se întâmplă în meci devine mai puțin important decât ceea ce discutăm noi prin telefon. Prin „noi”, se înțelege eu și Filă. Așa s-a întâmplat și aseară când Filă mi-a zis ceva despre care susținea că eu i-aș fi spus cu ceva vreme în urmă. Ceva în legătură cu RAPIDUL, că nu puteam să-i spun altceva, nu!? Când i-am mărturisit că eu uitasem că i-am spus ce mi-a spus el că i-am spus, Filă a pus virgula sub ț definind un cod de conduită pentru un uituc ca mine, astfel: “Bă, ține minte ce-ți spun acuma! Când mai uiți ceva, sună-mă pe mine, zi-mi că ai uitat ceva și întreabă-mă pe mine ce ai uitat, că-ți spun eu”.
Acu, pe bune, cred că nici dacă m-aș fi adresat Academiei Române nu aș fi putut primi un sfat cu mai multă încărcătură științifică, astfel că am putut trece cu discuția la alte chestiuni tot fotbalistice, ca și asta. La un moment dat, el a observat că, pe marginea terenului, acolo unde sunt reclamele sponsorilor, a apărut și una cu GAZPROM. M-am uitat și eu mai atent, că nu-mi venea să cred. Așa era. Am convenit amândoi că asta este o chestiune pentru care, în România, meciul respectiv ar fi fost întrerupt și echipele descalificate, o asemenea reclamă reprezentând un adevărat pericol la adresa NATO și, evident, și a României. Ajunși aici cu evaluarea situației internaționale de securitate, am îndrăznit a lansa și o previziune. I-am spus că nu m-aș mira dacă în România s-ar introduce serviciul militar obligatoriu.
După ce a râs vreo cinci minute, Filă a pus din nou o virgulă, de data asta sub ș, decretând că, dincolo de toate cele înșirate de noi, punctele aflate în joc, obținute prin depunctarea celor două echipe care și-au permis să joace cu GAZPROM pe marginea terenului, ar trebui să fie adăugate la bagajul de puncte al … RAPIDULUI.
Ajunși aici cu logica noastră, am decis că ne putem duce la culcare. Ceea ce … Aproape că mă mir că n-am uitat să scriu aceste rânduri acum, înainte de a ajunge-n pat. Că, mâine dimineață, precis ar fi trebuit să-l sun și să-l întreb ce am uitat.

5 gânduri despre „Fotbalistice

  1. SIGUR CA DESPRE MINE ESTE VORBA,DAR NU VREAU SA COMENTEZ SCAPARILE MELE..CA IN MULTE ALTE SITUATII,FOLOSESC OCAZII…AM TERMINAT DE CITIT CARTEA -LA CAPATUL DRUMULUI-A CELUI CE GAZDUIESTE ACEASTA LOCANTA SI IN CARE NE ANUNTA CA ..GATA,NU MAI EDITEAZA NIMIC….IL CUNOSC ,ZIC EU,FOARTE BINE SI SUNT DESTUL DE SIGUR CA ORICE SFAT, INSISTENTA DE A CONTINUA SA NE INCANTE CU SCRIERILE SALE NU VOR AVEA NICIUN EFECT….DE ACEEA CONCHID: MINUNAT..PENTRU CE A FOST…PACAT…CA NU VA MAI FI…

    • Eu cred ca ai pus comentariul asta numai de afurisit. Ce ai zis tu: „Pai, bine, ba, astea-s … fotbalistice? Las’ ca-ti arat eu fotbalistice!” Si bagasi chestia asta mai fotbalistica decat alea de le-am zis eu.
      Asa-mi trebuie, daca mi-am adus aminte aseara sa le scriu, in loc sa le fi lasat pe azi, ca sa le uit si sa te sun sa te-ntreb: „Fila, bai, zi-mi si mie ce-am uitat, ca am uitat ce am uitat!”

Lasă un răspuns

