Lanțul de bicicletă

-Cum adică, ai pile la supermarket?!
-S-a-ntâmplat să fiu la coadă, la supermarketul din cartierul meu, exact când un client din fața mea, cam cârcotaș, se ciondănea cu tânăra casieriță. N-am fost foarte atent la subiectul ciondănelii dar, văzând-o pe tânără foarte supărată, m-am amestecat și i-am zis și eu vreo două vorbe care au detensionat-o evident, că i-a apărut zâmbetul pe fața încruntată. De atunci, am rămas în relații cordiale. Adică, ne zâmbim și ne salutăm. Eu îi zic „Salut Georgiana!”, că i-am văzut numele pe ecusonul din piept, ea îmi zice „Să trăiți!”, că n-am ecuson dar am ceea ce se vede pe fața mea.
-Păi și, ce? Asta înseamnă că ai pile!?
-Am, pentru că, dacă eu vreau ceva și îi spun ei, imediat se bagă ceea ce vreu eu. De exemplu, dacă aș avea nevoie de lanț de bicicletă, imediat s-ar băga lanț de bicicletă la rafturi.
-Cum adică? S-ar băga lanțuri de bicicletă lângă slănină, iaurt, pâine, mango, caiete și detergenți?
-Da, ce te miri?
-Dovedește-mi, că nu pot să cred așa ceva! Eu n-am văzut niciodată lanț de bicicletă la acel supermarket.
-Păi asta este. Eu, neavând bicicletă, n-am nevoie de lanț și nu i-am cerut să bage lanț. Iar ea m-a ascultat și n-a băgat. D-aia nu se găsesc lanțuri de bicicletă la supermarketul din cartierul meu, pentru că am eu pile acolo.

Lasă un răspuns

