În sus

Mda, am ajuns să înțeleg și eu oamenii. Până acuma, deși trăisem vreme de 70 de ani printre ei, nu reușisem. Omul se dă după cum bate vântul. În fond, ar fi trebuit să-mi dau seama mai de mult. Doar eu am zis că omul nu este ființă superioară, ca plopul, de exemplu. N-are coloană vertebrală, sau are d-aia de care se vaită mai tot timpul. Cred că unii se vaită preventiv, doar ca să aibă pe cine să dea vina! Plopul nu se apleacă după cum bate vântul! Nici iepurele. Doar se așează la pământ, până trece vântul, dar nu pleacă de acolo. Omul pleacă. O ia spre stânga, spre dreapta, înainte, înapoi.
Păcat că am înțeles așa de târziu și nu mai pot să o iau nici spre stânga, că mă fac unii comunist, nici spre dreapta, pentru că acolo dau peste niște impostori care i-au îngropat pe ăia din dreapta și s-au așezat ei pe locurile lor. Înainte e blocat, iar înapoi m-aș duce, da’ … cu ce? Că mașinile alea care mergeau d-a-ndărătelea când vroiai să mergi înainte s-au interzis, că nu erau după standarde euro-atlantice. Că, se știe, România este pe malul Atlanticului. Ca și Afganistanul, de altfel!
Așa că, atunci când voi pleca, nu-mi mai rămâne decât să o iau … în sus. Deși, mă aștept ca și atunci să cârâie unii „Da’ cine se crede ăsta, bă, de se urcă el acolo?!? Io-te-al dracu’!”. Așa că, mai stau nițel p-acilea. Poate, între timp, o iau ăia … în jos. Uite, de-abia acuma îmi dau seama de ce sunt ei josnici. Se antrenează pentru drumul în jos!
Atunci o să pot pleca și eu. Sper să nu observe nimeni. Nu de alta, dar n-aș vrea să plângă plopii. Că, m-ar ajunge și pe mine lacrimile lor.

Un gând despre „În sus

  1. Că te duci în sus, nu este o problemă. Cu sau fără „aripioare”, poți să ajungi undeva,sus! Numai că, odată ajuns, o să ai o dezamăgire. Vafi foarte greu să alegi locul de staționare, având în vedere că aglomerația este enormă. Soluția ar fi să te întorci de unde ai plecat, dar va fi foarte dificil să găsești drumul. Iar cei pe care îi vei întreba, îți vor arăta drumul spre cei cu coarne! Dar nu-i nici o nenorocire. Acolo vei găsi vodcă din belșug (sau coca cola!) locuri de diastracție splendide foc tabac la discreție, pițipoance și locuri foarte fiebinți. Vafi foarte greu să alegi: rămâi acolo sau revii acasă! O să ai suficient timp să cugeți!

Lasă un răspuns

