La lactotecă

Fusei pân Calea Lactee. Ei, Sucă … Așa zisei eu atunci, ca să nu mă ia DNA-ul că cine-mi dete voie, că de unde știui eu pe unde s-o iau să ajung acolo, că de ce nu oprii când îmi făcu semn miliția cosmică, și alte d-astea d-ale lor. Nu ținea nici să le zic că visai, că mă băga la foloase patrimoniale necuvenite. Păi, da, visezi ceva mișto? Pac! Beneficiași de foloase patrimoniale necuvenite, ‘re-ai al dreacu!

Deci, eu fusei. Fiindcă mă prinsă sara p-acolo, mă-nvârtii, mă răsucii, nu știam unde să intru. Când, deodată, mi se păru că se aude ceva muzică dintr-un nor d-ăla. Că, p-acolo, cășile așa era, ca norii. Intrai … Buluc de lume. Zisei că nimerii într-o discotecă d-a lor, da’ ca să fiu sigur dădui să-l întreb pe unu: “Bă, asta-i discot…” da’ n-apucai să termin că-mi zise ăla ”Lactotecă, țărane, lactotecă. Discotecă aveți voi pe Pământ, aici e lactotecă. Iar ăștia de cântă sunt piloți astronauți”. Ce dracu să mai zic? Nu-l mai întrebai ce făceau ăia de pe tavan, că mi-a fost că o să-mi spună că dansează și cine dracu m-ar fi crezut!?

Ca să mă creadă lumea adusei niște înregistrări cu alde ASTROPILOT ăia. Le pusei în locanta aia muzicală a mea, în care organizez eu chermeze cu diverse prilejuri, adică de Crăciun, de Paște, de Anul Nou, de plecat în cosmos, de întors din cosmos, de sfârșitul lumii, de … ce visai azinoapte și … de-n fiecare zi. Ca să vadă și pămîntenii, … cu urechile lor, ce fac ăia pân Calea Lactee, să nu-i mai creadă … albi ca laptele. Noroc că băgară una mai moale, la care cred că am adormit, că numai până la aia înregistrai.

N.B. Dacă cineva este din cale … a lactee afară de curios, îi pot trimite muzica. Da’ dacă vrea să danseze, e musai să-și amenajeze … tavanul!

Un gând despre „La lactotecă

  1. Sunteți oarecum părtinitor : pe Sucă l-ați lăsat să vagabondeze pe Calea Lactee, iar pe Nilă l-ați ascuns la Mioveni, unde nu-l observă nimeni nici cu telescopul, deși mi s-a părut că fredona cu oarece pricepere ”Jana e croitoreasă …”, în dialect local „Jana se transformă” …

Lasă un răspuns

