Disperarea mutanților

Inițial am vrut să le zic saltimbanci, dar n-am vrut să-i jignesc pe saltimbancii care fac giumbușlucuri dintr-o profundă dragoste de copii, ca să-i facă să râdă. Ăștia sunt mutanți, dar nici măcar mutanți d-ăia adevărați. Adică, la exterior și-au păstrat trăsăturile umane, nu le-a crescut trompă, doar la caracter s-au mutănțit.
În clipa în care scriu, nu știu rezultatul alegerilor din USA. Eu, pe parcursul campaniei, am zis că este preferabil un clovn unei frustrate. Atât!
Azinoapte am văzut în cele zece secunde cât mă uit eu la televizor în drum spre closet o ciurdă de mutanți dându-și ochii peste cap că ce va păți România, țărișoara lor, dacă va câștiga Trump. Un mutant avertiza românii că Trump va reconsidera rolul NATO și se dădea de ceasul morții că americanii au făcut cea mai mare investiție în România, anume la Deveselu. Dacă aș fi putut, dacă aș fi fost acolo, în studiou cu el, i-aș fi spus că, în cazul ăsta, mari investiții în România au făcut și țiganii ăia care și-au făcut palate țigănești, dar nimeni nu-i laudă, ci toată lumea îi critică. Înseamnă că mari investiții în România a făcut și Oprea, cel acuzat că a dat nu știu câte sute de mii pe mașini de lux ale poliției. Și, nu-i așa, investiții în România fac și ăia care-și angajează firme de pază și securitate. Căci, cam așa judecă mutantul.
Apoi, mutantul a-nceput să-și dea ochii peste cap că Trump ar fi zis că va face pace în Siria împreună cu Rusia și cu guvernul sirian. În golul cranian al mutantului așa ceva este inadmisibil. Eu l-aș trimite pe el în Siria, dar nu ca reporter de război, ci chiar ca luptător pentru cauza producătorilor americani de armament. Căci, despre asta e vorba în Siria, mutantule.
Ălorlalți mutanți, care mai de care mai specialiști în probleme de securitate, desigur securitate americană, nu românească, care-și dădeau ochii peste cap și transpirau încercând să-i convingă pe români ce anume ar trebui să voteze americanii, nu le mai zic nimic. Deja, a-nceput să-mi fie milă de ei. În fond, nu-s ei de vină că n-au ajuns la nivelul de înțelegere al maidanezilor de pe strada mea și sunt folosiți doar pentru secvențe de circ televizat, în care ei debitează doar ce le-a comandat dresorul.

5 gânduri despre „Disperarea mutanților

  1. Mutanți? Din ce?! Eu ași zice, mai degrabă, că sunt idioți! Aprecierile la sistemul american de alegere a președintelui SUA denotă că respectivi nu prea știu cum este sistemul nostru de vot, cum să-l mai știe pe cel al americanulor? În ce privește consecințele pentru noi, diversele păreri denotă o neînțelegere a sistemului economic și social al americanilor pe care îl compară cu al nostru! Care nu există! Eu așa văd lucrurile.

    /

  2. nenii ăștia s-au mutănțit de atâta stat cu partea dorsală pe scaunele televizuinilor, unele mai moi, altele mai tăricene… și uite așa, din oameni politici expirați s-au transmutat în analiști – .adică tot de la partea dorsală li se trage. Iar noi ascultăm cu sârg și cu urechile ciulite cam ce viitor ne prezic ei, de parcă ar fi vreunul de talia lui Taicu Brucan, care nici el n-a nemerit-o, că estimase trecerea la economia de piață cam în 30 de ani și noi îl înjuram… au trecut deja 26 și noi nu mai avem economie, dar să fie ceva de piață… poate fetele care s-au întors cu partea dorsală spre apus și s-au dus la produs … mamă ce versuri fac – altceva nici nu știu să fac.
    Și cum ziceam… vorba lu bunicu: ori ce ziceam? ce să mai zic, că m-au lăsat mut. Și dacă o câștiga neica Trump, crede cineva că o să facă ce vrea mușchiu lui? Păi ce, e singur pe-acolo, prin USA ? Om trăi și om vedea (citat din muica de la Magherești, ca să nu fiu acuzat de plagiat)
    Am zis !

  3. Având în vedere că ambii participanți la „cursa” de ieri nu inspirau mari garanții față de „aliații strategici” (între care pretindem că am fi), nu consider că ar fi justificate lamentările, pur și simplu pentru că nu ne-a întrebat nimeni pe cine anume preferăm și în consecință nu puteam influența rezultatul ! ȘI … am oarece îndoieli că dacă am trimite o Victorie, (ori Elenă sau Monică) să le spună că nu ne-ar conveni ceva, ar anula scrutinul ! În consecință, „ce e scris și pentru noi, bucuroși le-om duce toate …” – cum ar spune bardul de la Ipotești !

    • Oricum, marele nostru partener strategic nu se uita la ce zicem noi. Cu atat mai condamnabile sunt prefacatoriile acelor limbisti, care doar pe romani ii pot prosti.

  4. DE ACORD CU DL. DE MAI SUS ;nu sunt mutanti,sunt idioti.IDIOTII DIN ROMANIA-ANTENA 3,REALITATEA TV, DIGI 124-FIE DE SPORT , FIE DE STIRI-VOR CA LUCRURILE SA SE INTAMPLE IN LUME SI IN ROMANIA ASA CUM LI S-A SPUS-SI PLATIT- SA SPUNA….MI-E ABSOLUT INDIFERENT CINE ESTE GANGSTERUL NR.1,DAR CAND II VAD CUM LE CADE FALCA-NU ALA DE LA ARAD-AM O STARE DE CONFORT….SUNT DE ACORD CU PERSOANELE CARE VOR SA PLECE DIN SUA PT, CA A IESIT TRUMP. SA VINA IN ROMANIA,UNDE CONDUC CEI AGREGATI DE LICURICI DACA NU VOR SA FIE CONDUSI DE CEL VOTAT DE CETATENII AMERICANI…EVENTUAL LE MAI CUMPARAM NISTE AVIOANE SECOND-HAND PRIN INTERMEDIARI… CELOR CARE VIN IN ROMANIA LE RECOMAND SI LOCALITATEA-DEVESELU SAU SIBIU ,IN CASELE LUI JOHANIS…INSA IN ULTIMA LOC.LOCURILE SUNT LIMITATE:IN 5 CASE NU POT LOCUI DECAT 150 DE IDIOTI AMERICANI DEZGUSTATI DE DEMOCRATIE…..ASA CA MAI BINE IN SIBERIA-SPATII VASTE,LACUL BAIKAL….SIGUR CA DACA IESEA HILLARY LUCRURILE AR FI FOST MAI BUNE PT .MINE:DE POIMAINE IMI CRESTEA PENSIA DE 14 ORI,IAR PORTUL TOMIS AR FI DEVENIT NEINCAPATOR PT,YACHTURILE DARUITE DE AMERICANI…ASA ,DACA A IESIT TRUMO,IN CONSTANTA E COD GALBEN DE PLOI….

Lasă un răspuns

