Prima victimă românească a alegerilor americane

Nu, nu sunt mutanții ăia mincinoși, care se dădeau de ceasul morții explicându-le românilor de ce nu ar trebui să-l aleagă americanii pe Trump. Pe ăia nici nu-i interesează cine le dă bani și le comandă ce să spună, ci numai cât le dă. Fac pariu că, peste ceva timp, vor începe să-l ridice în slăvi pe cel pe care îl călcau în picioare până azinoapte.
Prima victimă românească … Dom’le, am reușit și eu, în sfârșit, să fiu primul. Mă rog, mai fusesem cândva, dar lumea nu știe. Am fost primul român care a încercat să rămână repetent și … n-a reușit! Nu dezvolt subiectul ăsta, cei care știu știu, iar cei care nu știu, oricum nu mă vor crede.
Deci, eu sunt prima victimă românească a alegerii lui Trump. Care-s represaliile la care sunt supus?
În primul rând, televizorul, care era deschis din zori și până-n noapte, astfel încât mai beneficiam și eu de subiecte de criticat, pe baza celor zece secunde cât treceam prin camera cu televizor, acuma stă închis. Unde dracu o să-i mai văd eu pe mutanții ăia? Că, mă aștept să ne explice ce avantaje are România ca urmare a alegerii lui Trump. Că, d-aia sunt ei mutanți!
În al doilea rând, trebuie să-mi duc singur ceașca de cafea din bucătărie până la locul meu de staționare, cunoscut sub denumirea academică de … coteț.
Nu în ultimul rând, mă încearcă un sentiment de compasiune pentru soția mea, care suferă pentru că … „Băi, vroiam și eu să câștige și o femeie, nu numai voi, bărbații, nesimțitule!”.

12 gânduri despre „Prima victimă românească a alegerilor americane

    • Eu NU SUNT MISOGIN, ba chiar DIMPOTRIVA. Pot aduce declaratii ale unor fiinte de genul FEMININ care sustin afirmatia mea sub forma de negatie. Fiintele FRUSTRATE sunt OTRAVITOARE, indiferent de ce gen sunt.

      • Nu-mi dau seama și nici nu cred că o să aflu în viața asta, când are dreptate doamna : în prima, ori în ultima propoziție a comentariului cu care încheiați postarea ? Asta … de dragul replicii otrăvite …

      • Conform normelor in vigoare, atunci cand este vorba de sotia mea ea are INTOTDEAUNA DREPTATE, iar eu NICIODATA. Dificultatea apare atunci cand intre prima parte si ultima parte a unei afirmatii a ei, apare o discrepanta. Atunci o intreb: „Ai zis la inceput ca-i alba, iar in final ca-i neagra. Cum este, totusi?”, iar ea ma lamureste raspunzandu-mi: „DA”.
        Sper ca acuma v-am lamurit.

      • Mai limpede de atât nici nu se poate ! Dar răspunsul ăsta îmi pare foarte cunoscut … Parcă se aude de la mine din sufragerie, iar timbrul îmi pare că seamănă cu al soției mele, cu care recunosc sincer sunt totdeauna de acord (chiar dacă vreau sau nu) ! Vedeți, eu nu sunt misogin … Nu de alta, dar hrana rece îmi creează neplăceri la digestie …

  1. De fapt, prima victimă română a noului președdinte al SUA este … Nadia Comăneci, care a fost demisă din staful lui Tramp! Motivele, nu le știm!

    • Va asigur ca, imediat dupa anuntarea rezultatelor, mai intai s-a stins televizorul la mine si a trebuit sa-mi car singur ceasca de cafea. De-abia DUPA aceea s-a-ntamplat ce ziceti dvs.

    • De fapt, nu mă așteptam la Nadia să se implice într-o campanie politică, de unde nu avea nici o șansă să iasă „neșifonată”, cu tot respectul pe care îl merită !

  2. Daca ma tot invitasi cu introducerea unei pareri in acest spatiu ,o facui.Trump a castigat.pentru ca;Nu este misogin,din contra iubeste femeile si este iubit de femei .Dovada este ca la votare a fost intampinat de doua femei imbracate in pielea goala,a facut avere inainte de a fi politician,nu a avut niciodata functii politice,a intrerupt ascensiunea la putere a a unor familii care doreau un sistem politic al dinastiilor democratice.A sfidat presa careia i-a dat o crunta lovitura – este corupta,mincinoasa,manipulatoare.De sondaje nu mai vorbesc..A recunoscut ca America ,,nu se simte prea bine”.Acum sa vedem daca si previziunile babei Vanda se adeveresc;-cel de al 44-lea Presedinte al SUA va fi negru si ultimul,dupa care va urma secesiune .Si tot odata Trump s-a ambitionat sa contrazica previziunile extraordinarei prezicatoare de stirpe romana traitoare in America ,HARA?care a prezis ca va castiga femeia Hilariy ,prietena ei de suflet .Si,nu in ultimul rand Trump ,si pentru asta poate fi ,,blamat ca este misogin”si ageamiu in domeniul politicii externe; a neglijat dorinta d-nei Markel care vroia o femei la carma Americii pentru echilibru feminin .Insa acest echilibru va fi totusi realizat prin alegerea ,in Moldova,a candidatei ,sustinuta deT Basescu ,Maia Sandu.In concluzie,probabil,se va vorbi despre o ,,Noua ordine mondiala”.in care asa zisul flag al democratiei iluminate exceptionalist democrat va cobori sau se va ridica la nivelul multipolaritatii …lumesti.

    • Pacat ca n-ai postat comentariul asta acolo unde am scris despre mutantzii romanesti care se tavalesc de ingrijorare ca a castigat Trump. Uita-te la presa romaneasca, cea vanduta unora care nu l-au vrut pe Trump si stiu ei de ce, sa vezi cum isi dau ochii peste cap. Astia confunda stipendiile pe care le primesc ei de la niste americani, ca sa ne invrajbeasca impotriva rurilor si sa ne rugam sa-si trimita ei soldatii aici si sa ne tranforme in prima linie a frontului, cu investitiile in Romania. La ei, ce le intra lor in buzunar se numeste investitie americana in Romania.
      Nu cred ca va castiga candidata lui Basescu! Nu cred, pentru ca moldovenii nu vor sa aiba de a face cu Romania. S-au lumarit ce fel de oameni sunt romanii, d-aia nu vor, nu de alta!

    • Crescut de o caruta de mame, benficiind toata viata de norocul de a avea alte mame grija de mine, realmente eu NU STIU ce e aia MISOGIN! Adica, oricat m-am cautat, n-am gasit prin mine ceva care sa poata fi numit MISOGINISM.
      Altminteri, „am gustat nutela ta” si chiar mi-a placut. Ca si numele pe care ti l-ai luat, de altfel!

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.