Turmele sunt la fel

Media românești continuă să se tăvălească și să-și dea ochii peste cap după alegerile prezidențiale din „Patria lu’ democrație”. Netul, așa zisele jurnale și ecranele sunt pline de manifestații, de slogane, de tăvăleli, de îngrijorări. Argumentele invocate sunt de tot râsul. Ba că e misogin alesul, ba că n-are păr, ba că s-a culcat cu prea multe, sau prea puține, ba că nu-i iubește pe homo și pe imigranți, etc. De parte-ailaltă, am auzit argumentul că a lui contracandidată n-ar fi meritat să fie aleasă întrucât n-a divorțat de bărba-su când a înșelat-o public.
Nu i-am văzut pe tăvăliștii românești invocând vreun argument de natură politică, n-am auzit vreo trimitere la doctrinele politice ale candidaților. Chestia asta m-a ajutat să-mi întăresc convingerea că politica nu este decât o vrăjeală. O vrăjeală care i-a vrăjit și pe ăia de pe margine, cărora tare le place să asculte vrăjeli și le place al dracului să strige și ei, tot vrăjeli.
Văzând cam ce se întâmplă prin „Patria lu’ democrație”, … Rectific, văzând ce ni se arată și ce ni se spune că s-ar întâmpla pe acolo, că ce s-o-ntâmpla în realitate n-am de unde să știu, bag seama că e tot cam ca la noi. Că, și la noi, unii au votat după criterii de genul „Nu cu ăla că e arogant”, sau „Cu ăla, că e ca noi, merge la cârciumă și se râde”, sau „Nu cu ăla că e tânăr și obraznic”. Adică fără nici cea mai mică legătură cu doctrinele politice ale „catindaților”.
De unde am tras eu concluzia din titlu. Turmele sunt la fel, peste tot. Diferențele mari apar la ciobani. Pe ciobanii ălora îi interesează turma lor, pe ciobanii noștri îi interesează doar căciula lor.

7 gânduri despre „Turmele sunt la fel

  1. Spuneți că ‘’n-am auzit vreo trimitere la doctrinele politice ale candidaților’’! Hahahaaha, care doctrine?!?! Păi… nici partidele din care fac parte candidații nu prea au doctrine, atunci cum să aibă candidatul X ?! Văd că PSD zice că are ceva proiecte majore în atenție . Zice, dar și la ei e bâjbâială!!! Părerea mea. Nu am partizanat politic și asta îmi place și îmi convine. Mă uit cu detașare și la unii și la alții și mă crucesc: bălăcăreală, bârfă mioritice pur sânge. Nimic nou și bun, din păcate. Vom alege iar din mai multe rele răul cel mai mic pe care vom fi în stare să-l dibuim. Sper. Subscriu celor afirmate aici de dumneavoastră. O zi bună vă doresc!

    • Cum, in „Patria lu’ democratie” partidele nu au doctrine politice? Da’ ce sunt gruparile alea de-si zic partide, gasti? Atunci, de ce se inchina romanii la ambasadorul lor?!? Doar pentru ca le plac partile lui dorsale?! Cand zic „romanii” ma refer la „ciobanii” turmei romanesti.
      Si, fiindca ati mentionat PSD, astia macar spun CE AR VREA SA FACA. Daca ar si reusi, sau nu, nu stiu. Ailalti, doar MINT (unu zice ca e tehnocrat si FACE POLITICA DE PARTID), doar spun ce NU SE POATE FACE si pretind SA SE CURETE PSD, ei NEAVAND HABAR ca asta este TREABA ELECTORATULUI, NU A LOR. Mie, astia nu-mi spun decat ca ei SUNT O simpla GASCA PUSA LA DISPOZITIA BORFASULUI DIN FRUNTEA BUCATELOR, CEL MAI MARE MINCINOS DOVEDIT.

      • Aici, cu CEL MAI MARE mincinos dovedit, daca va referiti la SASU PROFU DE FIZICA si sibian pe deasupra (deci din spirit de patriotism local il apar, ca-i prost si ticalos, dar e de-al nostru din SIGHII), dati-mi voie sa va contrazic. Asta a furat niste case declarate monumente istorice ale Sibiului, pe care tot co-etnicii lui le-au construit, ca romanasii erau si-atunci lipsitide drepturi si asteptau asa-ntr-o doara, poate s-or hotara Batalioanele Romane sa treaca Carpatii, ca lor le era asa o leneeeeeeee. Dar cel ai mare mincinos dovedit ramane de-a pururi in folclorul nou mioritic, ala caruia daca-i pronunt numele, deja miroase urat prinprejur. Hai sa-i zicem Traian Mateotu,Chioru, Betivanu, dn motive de salubritate a site-ului. Asta cel putin nu s-a incurcat doar cu niste amarate de imobile. A furat o flota. Noroc ca n-aveam si portavioane ca pezevenchiul era in stare sa-i fure locul de prezidetiabil lui Trumph si-o facea pe Hilary sa se razbune pe Bill, precum Nutzi Religioza pe Cocos.

      • AS-ule,
        Eu nu vorbesc despre cei care mint si cand respira fiindca asa i-a lasat Dumnezeu. Ala de care zici tu, cred ca ar fi cazut din picioare ca secerat, daca n-ar fi mintit. Eu nici nu am pretentii de la lighioane. Cum sa ai pretentii fata de lighioane?!? Ce sa le pretinzi?! Am pretentii de la oamenii cu pretentii. Iar BORFASUL din fruntea statului actual, din aceasta categorie face parte. MINTE, nu scapa nici-un prilej. Si este LA FEL DE JUCATOR ca si lighioana de dinaintea lui. Pai, care-i diferenta dintre el si lighioana?!?
        Cineva din sibiime, cand a fost ales si l-am intrebat ce stie despre sasi, eu neavand tangenta cu niciunu, mi-a raspuns asa: „La noi, in sibiime, se zice ca datoria sasului este sa fie MARE, PROST si TICALOS”. Asta le are PE TOATE TREI, CU BRIO!

  2. Politica nu este doar o vrăjeală. Este cea mai mare vrăjeală din viața oamenilor, iar unii, care se cred mai șmecheri, fac și bani din asta. Îi ajută ăia „vrăjiți de pe margine”.
    Cât privește alegerile din Amerik_k nu mă pricep la sistemul lor de votare, dar câtă vreme un candidat primește mai multe voturi decât contracandidatul său (așa cum spune o știre despre doamna în cauză) și în final pierde alegerile, atunci putem vorbi despre orice numai despre democrație nu. Culmea este că nu uită deloc să dea „lecții de democrație” atunci când se mai găsește câte un stătuleț care le pune talpa la țurloaie…

Lasă un răspuns

