Dealul din vale

Ieri am fost cu metroul. Nu mai fusesem cam de mult. Am fost surprins de faptul că nu era nici-un bebeluș, așa că n-am avut cu cine să mă-ncing în tradiționala competiție de strâmbături. Nici vreun cățeluș din ăla pufos care, de sub banca pe care stă stăpâna, se uită la mine cu o privire prin care-mi dă de înțeles că și el mă știe, dar nu poate să se manifeste că … nu e singur. Eram cam dezamăgit de acel metrou!
Cred că și cei de la metrou se gândiseră că s-ar putea să ajung într-o asemenea situație și, ca să o evite, luaseră măsuri, dar nu le observasem eu. Le-am observat de-abia după ce m-am convins că nu erau nici bebeluși, nici cățeluși. Chiar pe peretele din fața propriilor mei ochi era lipit un pliant mare, prin care se făcea reclamă la nu știu ce. Nu știu, pentru că întreaga atenție mi-a fost captată de numele unor localități care figurau pe pliant. Așa am aflat eu că, în comuna DRAGOMIREȘTI VALE există un sat care se numește DRAGOMIREȘTI DEAL.
Cine nu mă crede să se ducă la Gara de Nord cu metroul de la DRISTOR-2 și nu mă va mai întreba pe mine ce am vrut să zic prin titlul acestor rânduri.

Un gând despre „Dealul din vale

  1. Am trecut şi eu prin Joseştii de sus, Joseştii de jos, Joseştii din deal, Joseştii din vale. Erau la rând. Mai trebuia Joseştii de alături. Dacă vor băga metrou pe acolo, câte suişuri şi coborâşuri fi-vor? 🙂

Lasă un răspuns

