Argument rotund

Când am scris „Istoria este rotundă”, câțiva cititori mi-au sărit în cap cu definiții culese din gândirea diverșilor filozofi la care avuseseră ei acces, ca să mă lămurească pe mine că istoria nu e rotundă, ci în diverse alte moduri. N-am vrut să fiu al dracului și să le arăt că nu este cum zic ei, punându-le la dispoziție o carte de istorie care nu este nici spirală, nici cum mai îmi explicau ei, ci este plată. Întrucât am serioase îndoituri că acea carte i-ar fi dus cu gândul la diversele semnificații ale formulării mele metaforice, care, doar fiindcă le-au scăpat lor, nu înseamnă că nu erau corecte, m-am gândit să le ofer azi un argument chiar rotund al ideii că istoria rotundă este.
Prin anii ’50, în România, cei care nu-i pupau în cur pe sovietici erau taxați imediat ca fiind pro-americani, burghezo-moșieri, dușmani al poporului, deși foarte mulți dintre ei nu erau nici pro-americani, nici moșieri și cu atât mai puțin dușmani ai poporului. Dacă cei care nu știu chestia asta sunt tineri, îi pot înțelege. Dacă, însă, sunt bătrâni, înseamnă că făceau parte dintre cei care-i pupau în cur pe sovietici și acuma doar se prefac că nu știu, sperând că, astfel își ascund adevărata identitate.
Ei, bine, cum stau astăzi lucrurile? Stau exact așa cum pot fi observate pe la lideri de partide, începând cu otrăvitoarea Burghiu și păpușarul care o manevrează din vârful dealului, pe la diverse pretinse ONG-uri, pe la diverși analiști politico-strategico-etceteriști, dar și pe la unii simpli cetățeni. Și ce se poate lesne observa la toți aceștia? Că, pe cei care nu-i pupă în cur pe americani, imediat îi taxează ca fiind pro-ruși, anti-NATO și anti-europeni, deși foarte mulți dintre ei nu sunt nici pro-ruși, nici anti-europeni, iar unii nu sunt nici anti-NATO. Zic doar „unii nu sunt anti-NATO”, pentru că eu, de exemplu, nu sunt nici pro-rus, nici anti-european, dar sunt anti-NATO, pentru simplul motiv că sufăr de ALERGIE CRONICĂ la MINCIUNI.
Ca și în craniile pupătorilor de cururi sovietice, nici în craniile pupătorilor de cururi americane nu încape ideea că putem fi români, fără să pupăm cururi străine. Și nici nu înțeleg acești pupători că de-abia când am fi doar români, nepupători, am fi și noi priviți cu respect și tratați ca atare. Până atunci, suntem tratați ca un fel de marcă de hârtie higienică. Iar asta li se datorează EXCLUSIV pupătorilor.
Să fie-al dracu dacă există undeva, în Univers, istorie mai rotundă ca asta!
P.S. Istoria este rotundă, pentru cei care nu au citit-o, poate fi găsită aici https://altfel.wordpress.com/2016/05/06/istoria-este-rotunda/ 

P.S.-2 Un amic „m-a atacat” telefonic și mi-a zis: „Ce te miri, bă? Nu știi că noi am fost învinși în al doilea război mondial de coaliția sovieto-americană? Așa că, era firesc să-i pupăm în cur pe cei care ne-au învins. I-am pupat pe sovietici, iar acuma venit rândul aliaților lor, americanii”. Mărturisesc că m-a lăsat mut.

4 gânduri despre „Argument rotund

  1. IST0RIA ESTE PRECUM CUBUL RUBIK ,O SUCESTI PANA CAND IESE CE VREI-NU OVREI-REFERITOR LA CELE DE MAI SUS: 1INTR-O EMISIUNE TV RECENTA CETATEANUL ROMAN FLORIN ZAMFIRESCU,DE PROFESIE ACTOR,A SPUS CEVA DE SOROS.IMEDIAT,UN ONGIST SOROSIST A SARIT SI L-A INTREBAT PE F.Z.DACA A FACUT SCOALA LA RUSI,,,,,STUPEFIANT,,,,IN PERIOADA ACEEA ANA PAUKER,SILVIU BRUCAN,WALTER ROMAN TE BAGAU LA INCHISOARE DACA NU-I PUPAI IN FUND PE RUSI,ACUM SOROSISTII TE INJURA DACA SPUI SI NUMAI FAPTUL CA VREM -EVENTUAL- SA AVEM SI NOI RELATIILE ECONOMICE CU RUSIA PE CARE LE AU NEMTII,UNGURII,EVIDENT PASTRAND PROPORTIILE….. 2 ASTIA TE MALTRATEAZA SI DACA NU SPUI NIMIC,DAR CRED EI CA AI VREA SA SPUI.. 3 EXISTA SI SIMILITUDINI-ROMANILOR CARE STUDIAU IN URSS-SCOALA BUNA DE ALTFEL- RUSII LE STRECURAU RUSOAICE IN PAT….ACUM GUVERNANTILOR SI UNOR ASPIRANTI LA GUVERNARE LI SE STRECOARA IN PAT FRANTUZOAICE 4DAR POATE ASA VOR ROMANII,MANELISTI,NEMANELISTI,DAR CU DREPT DE VOT…………….

    • Am vazut secventa. Tehnocrețul ăla făcea spume la gură și-l acuza pe Zamfirescu că este AGENT AL LUI PUTIN. De ce? Fiindcă a zis ceva de Soroș. Exact ce am zis eu-dacă nu-i lingi în cur pe americani, acuma ești acuzat că ești pro-rus. Demență este un diagnostic blând în comparație cu ăștia. Ăștia sunt mai periculoși decât erau bolșevicii la început și mai periculoși decât ajunseseră legionarii după ce li s-au pus bețe în roate. Dar, vorba ta, nu m-aș mira dacă urmașii dacilor cei drepți și viteji i-ar vota taman pe ăștia.

  2. Aia nu ! Aia nu !!! și noi ce mai pupăm ?… moaște ?!? sunt bune și alea, nu se știe de unde sare … iepurașul ! Pe americani i-aș pupa și eu, cu pumnul în nas, ca în filmele lor cu „văcari”, iar cu rușii… vorba unui prieten basarabean, „cu rușii nu m-aș da nicicând, dar cu rusoaicele… oricând !”

    • Se confirma ca omul cat traieste invata. De exemplu, eu, acuma, invatai de la tine chestia asta: „Cu rusii nu m-as da nicicand, dar cu cu rusoaicele oricand”. Ce pacat ca nu ma invatasi in urma cu vreo 45-50 de ani, cand erau si rusoaice pe unde traiam eu atunci, si puteam si eu sa ma dau cu ele. Caci, cu rusii nu ma dadeam nici atunci, nu numai acuma, desi o gramada din marii pupatori de cururi americane erau, pe atunci, pupatori de cururi sovietice.

Lasă un răspuns

