I-a scăpat porumbelul

Într-o bună zi va trebui să închin o ODĂ CLOSETULUI MEU. Pentru că, dacă n-ar fi fost unde este, n-aș fi fost eu nevoit să trec prin camera cu televizorul și nu l-aș fi surprins pe borfașul cel mincinos chiar când scăpa porumbelul din gură. Când am zis borfașul mincinos, am folosit denumirea dacică a speciei respective.
L-am văzut cu ochii mei și l-am auzit cu urechile mele pe președinte spunând că, de ziua națională, nu trebuie doar să omagiem trecutul ci să și creionăm viitorul.
Ha! Car’va’zică, atunci când divide cetățenii români după criterii pe care le pretinde numai altora, dar el însuși nu le respectă, el asta face, creionează viitorul ROMÂNIEI. O Românie DIVIZATĂ.

10 gânduri despre „I-a scăpat porumbelul

    • Aha, deci el d-aia i-a dezbinat in doua tabere, ca sa-i uneasca pe unii impotriva alorlalti. Ascultati la mine, asta nu se opreste pana nu pune de un razboi civil. Poate, doar trupele NATO sa ne salveze! Mai ales aia din organizatiile ascunse sub numele de ONG-uri sunt foarte hotarati sa lupte pentru cei care … ii platesc. Ca, astia n-au crezuri, ci doar foame de bani.

      • Nasol, ca eu n-am cum sa ma salvez. Adica, nu pot sa arunc televizorul, ca nu mai are la ce sa urmareasca sotia serialele indiene. Practic, o sa raman nesalvat. Adica, iar o sa vad niste tampitei si, mai ales, o tampițea, dandu-si ochii peste cap la televizor si debitand lozinci idioate pentru prosti, cand trec spre baie.

      • Aș prefera să nu aveți dreptate, însă având în vedere greierii care zburdă prin tărtăcuța „alesului”, mă tem că preferința mea nu are nici o șansă … Oare cine și din ce motive l-a scos din văgăună și l-a pus în fruntea bucatelor ? Ce motive a avut Crin Antonescu să dispară efectiv div viața de zi cu zi a conaționalilor exact în momentul în care părea o certitudine pentru speranțele mulțimii ?

      • Bag seama ca, la capitolul preferinta, ne asemanam. Numai ca, realitatea m-a obligat in ultimii cam multi ani, sa nu mai dau nici macar eu vreun ban pe preferintele mele care, se pare, n-au nici-o legatura cu ceea ce se intampla prin tara asta.

    • Articolul e datat 1 aprilie, motiv care nu-l face să pară credibil ! Și chiar dacă ar conține și un sâmbure de adevăr, rămân la convingerea că dl. C. Antonescu ar fi fost mai aproape de aspirațiile și simțirile românilor decât tot ce a „ales în fruntea țării” și tot ce mai există în actualul „partid prezidențial” (combinat cu propagandiștii marinarului) !

  1. Una foarte recenta. Dupa ce a delegat MApN-ul sa o invite pe primarita Bucurestiului la parada, a uitat sa dea dispozitie aceluiasi minister sa o invite la sindrofia de la palat. Baiat de gashca.

    • Curat baiat de gashka, d-ai nostri, din popor. Adica, il doare in pix de semnificatia acestei zile si care ar trebui sa fie conduita lui, ca om la care se uita tot poporul si-i asteapta semnalele. Adica, pardon, am gresit. El chiar da semnale. DE DEZBINARE!

Lasă un răspuns

