Fibrilație

Nici n-a-nceput bine anul, că, din tuse am dat-o în fibrilații. Căci, ia uite ce mi-a fost dat să citesc:În cadrul unei conferințe de presă care a avut loc la Geneva, Elveția, oamenii de știință ruși au anunțat faptul că au o tehnologie care ar face posibilă transmutarea oricărui element într-un alt element din tabelul periodic”.
De ce am intrat eu în fibrilație? Păi, îmi imaginez că, apelând la această descoperire, o să pot și eu să mă mut într-unu mult mai tânăr și chiar și în alt apartament. Iar dacă mă ambiționez și aprofundez chestiunea, poate mă mut și-n altceva și pe altundeva. De exemplu, acuma, iarna, m-aș muta în Soare. Zău! Pe mine nu mă sperie câteva arsuri pe spate, dau cu iaurt și gata.
Dar cel mai mult și mai mult m-aș muta într-un fel de Zorro și i-aș lua puțin la gâdilat cu vârful săbiei pe mincinoși. Ochelari d-ăia negri am, pălărie îmi cumpăr. Sabie n-am, da’ am un cuțitaș mic de bucătărie, atât de ascuțit, încât eu mă tai la degete numai când mă uit la el! Nici n-ar mai fi nevoie să alerg după ei, ci doar să le arăt cuțitașul, de la distanță.

3 gânduri despre „Fibrilație

  1. Cred că totuși, „comunicatul” se referea la „elemente” care ar justifica efortul și consumul de energie, nu la cele ce se apropie în mod natural de „ieșirea din sistem” … Așadar, nu există riscul să mă trezesc împodobit cu mustața lui Zoro, sau hălăduind prin palatul Cotroceni ori prin Casa Albă …
    Este o teamă de care am scăpat, fără un minim efort …

    • Eu ma gandisem, dimpotriva, ca e vorba de cele care au iesit din sistemul viu. Doar ca n-am precizat. Ca, aici, la cat de bolnav sunt acuma, mi-ar fi fost cam greu chiar si sa le arat cutitasul!

  2. Să sperăm că invenția va ajunge și în România! Românii sunt isteți, vor transmuta orice, de miel, de vițel, de găină etc., în aur, în uraniu sau într-o fată frumoasă, în funcție de nevoi!

Lasă un răspuns

