Galactică

Este vorba doar de o așezare a unei descoperiri galactice. Descoperirea aparține oamenilor de știință, dar așezarea descoperirii în limitele adevărului terestru îmi aparține.
Iată descoperirea, așa cum a apărut în presă:Sursa unor semnale radio misterioase din afara galaxiei noastre a fost identificată după zece ani de cercetări. Oamenii de știință au reușit să identifice sursa unor semnale radio misterioase care provin din afara galaxiei noastre. După aproape zece ani de la prima apariție a semnalelor, oamenii de știință au reușit să identifice faptul că aceste semnale provin de la o galaxie pitică aflată la mai bine de trei miliarde de ani lumină față de Terra, relatează mirror.co.uk.”
Și acum așezarea. De fapt, este vorba de sursa pe care eu am identificat-o ca fiind K.W.J. Este, într-adevăr, galactică pentru că este foarte mare. În același timp, însă, este și pitică, având în vedere comportamentul pitic pe care-l afișează cu nonșalanță, chiar dacă nu știe ce-i aia nonșalanță, ăsta fiind un cuvânt într-o limbă care-i este străină. Iar sunetele pe care le emite ne spun foarte clar că K.W.J. n-are nici-o legătură cu galaxia noastră, adică galaxia România, ci, poate, cu galaxii mult mai îndepărtate care, de fapt, îi și impun sunetele pe care le emite.

10 gânduri despre „Galactică

  1. Aaaaa ! La a doua lectură m-am prins si eu cine e personajul galactic din trei litere. Nu are nicio șansă că invadeze G.M.D. pe termen lung. Deja dă rateuri vizibile. Felicitări pentru articol!
    PS. Se prinde cineva ce semnifică G.M.D.?

  2. CE FACETI,MAI REBUSISTILOR ? DUPA CE CA IDIOTUL GALACTIC IMI INSULTA ZILNIC BRUMA DE INTELIGENTA PE CARE O AM,MAI VENITI SI VOI CU CIMILITURI….

    • Aha, car’va’zica ai bruma de inteligenta! Cred ca idiotul galactic isi va manifesta indignarea cand va citi comentariul tau. Oricum, sa te pregatesti sa dai declaratii la DNA de unde ai tu bruma aia de inteligenta, daca ai declarat-o pana acuma, daca ai platit impozit pe ea, cine mai stie ca o ai, etc.

  3. O AM DE LA PUTIN,PRES,RUSIEI CARE MI-A TRIMIS-O PRIN MANDAT POSTAL.LOCUIESC LA CCA. 700 DE METRI DE CONSULATUL RUS LA CONSTANTA, DECI E CLAR CA SUNT VINOVAT CUM AR SPUNE CRISTOIU,PIPIDI,TOLONTAN,PORA ETC. DE-AL DRACULUI INSA NU MA MUT, IAR LA VARA PLEC IN VACANTA LA PALATUL DE IARNA,,,,,P.S. AM PRIMIT PRIMUL AVERTISMENT IN TIMP CE SCRIAM ASTEA- S-A OPRIT APA LA W.C.BINE,PLEC IN CONCEDIU LA COGEALAC…

    • Iti recomand prieteneste ca, atunci cand treci pe langa consulatul rusesc (ai dracu, cum l-au pus chiar in drumul tau!), sa treci pe trotuarul celalalt si sa-ti tragi sapca pe ochi, sa nu te uiti la consulat. Cum faceau inainte de ’89 marii atei cand treceau pe langa biserica, atei care, acuma, sunt mari credinciosi si se calca in picioare sa fie vazuti si ei la biserica. Daca le spuneam cum am fost noi in biserica si la nunta si la botez, i-ar fi apucat tremuriciul, iar acuma se calca in picioare la biserici. Bine-nteles, cand vine televiziunea!

      • Mărturisesc pios că sunt un ateu care nu e în ritmul vremurilor. Și chiar dacă aș ține morțiș să mă afirm, nu sunt convins că aș fi în stare să aleg biserica ce mi-ar face ofertele cele mai ispititoare !!! Asta numai din cauză că nu m-am decis în ce demnitate mi-ar face plăcere să fiu promovat după ce dau „colțul” …

  4. Iar intrăm în cosmogonie! Păi bine măi oameni buni, aveți puțină răbdare! Cei care au transmis semnalele radio acum peste un miliard de ani lumină au răspuns numai la un semnal radio al nostru! probabil că vor să ne întrebe dacă este un semnal de radio, de televiziune sau din altă sursă! Abia așteaptă să primească răspunsul nostru, după care, sigur, vor pleca spre noi, ca să ne explice ce înseamnă semnalele lor! Așa că trebuie să mai avem răbdare! Galaxia lor mică nu merge prea repede!

Lasă un răspuns

