Altă javră

Bag seama că s-a deschis sezonul de javre în România. După nerușinatul care și-a permis să facă apel la rușine, el crezând că rușine înseamnă izmene pline de kk puse-n cap ca turban, altă javră își dă în petic. Iată ce am citit în presă:Preşedintele interimar al PNL, Raluca Turcan, cere demisia ministrului Educaţiei, Pavel Năstase, despre care spune că a minţit cu bună ştiinţă
Ca și javra ailaltă, și asta își imaginează că a minți înseamnă a purta chiloți murdari la gât, legați cu un șnur de mărgele. Pentru că, pe javra asta am văzut-o eu la televizor în urmă cu câțiva ani declarând că nu știe limba rusă. Iar ea a făcut trei ani studii superioare în Rusia! Le-o fi făcut la vreun institut de surdo-muți care vorbeau prin semne!?!

6 gânduri despre „Altă javră

  1. BAI,DE CE TE ENERVEZI ? INTR-O TZARA DEMOCRATA OPOZITIE TREBUIE SA EXISTE ..SI EA ,ADICATELEA OPOZITIA ,TREBUIE SA AIBA CE ZICE…A, CA SUNT PROSTI SAU NU AU CE SA ATACE ESTE ALTCEVA,,,LE SUGEREZ EU CATEVA TEME:1.TATAROAICA AIA NU A FOST NUMITA PRIM-MINISTRU PT. CA SOTUL EI VREA CA MANASTIREA CELIC-DERE SA FIE DATA STATULUI ISLAMIC.2 VISCOLUL DIN ROMANIA ESTE PRODUS DE UN MEMBRU IMPORTANT AL GUVERNULUI CARE A UITAT FERESTRELE DESCHISE SI S-A PRODUN CURENT CONTINUU 3 CA FOST MARINAR,II REPROSEZ LUI PONTA CA NU A CONSTRUIT UN PORT-AVION 4.PROGRAMUL PSD ESTE DE VINA CA FEBRUARIE ARE DOAR 28 DE ZILE….VEZI?

    • Hai ca mi-ai bagat atata lumina in ochi, de nici nu mai vad!
      Nu pot sa-l iert pe mincinosul care acuza mincinosii, pe nerusinatul care-i acuza pe nerusinati, pe hotul care-i acuza pe hoti, pe borfasul care-i acuza pe borfasi. Astora, le-as da cu tarnacopul peste dinti.In Romani NU EXISTA OPOZITIE. Opozitia normala, „constructiva” cum le place borfasilor sa-si zica, NU neaga TOT. Este imposibil ca nici macar 1% din ce zic aia de la putere sa nu fie corect. NICIODATA opozitia din Romania NU sustine acel 1%. Opozitia din Romania are UN SINGUR OBIECTIV-SA DARAME TOT CE FAC AILALTI. D-aia, la noi NU se construieste nimic durabil, pt ca toti darama imediat ce pun laba pe putere, pe cai naturale sau ajutati de strainatate care NU ARE NICI-UN INTERES sa se coaguleze ceva aici.

  2. TI-AM SPUS CA ACUM LUCREZ LA O CARTE DE SPECIALITATE.DUPA CARE MA APUC DE UNA NUMITA… MAREA NERUSINARE LA ROMANI,ANALIZA DIAGNOSTIC A ACESTOR ….PRIETENI AI TAI.POT SA-TI FOLOSESC ACESTE COMENTARII CA SURSA BIBLIOGRAFICA PRIMARA?

    • 1. Daca pica astia, DA. Daca nu pica, le poti folosi doar cu angajament certificat la notar ca vii si-mi aduci haleala si pileala la zdup. Ca, stii ca eu nu pot manca orice si nici nu beau orice.Iar faptul ca TU vei beneficia de foloase FOLOSIND COMENTARIILE MELE va fi considerat ILEGAL si eu voi fi condamnat pt ca ti-am dat voie sa beneficiezi de acele foloase. Voi deveni PENAL-ca sa se bucure si Werner cand pronunta cuvantul asta.
      2. Am uitat sa spun, apropo de afirmatia mea ca niciodata opozitia nu a sustinut nici 1% din ce spun cei de la putere. Eu am auzit UN SINGUR POLITICIAN ROMAN SPUNAND: „Propunerea … X … nu este a noastra, este a partidului Y, dar si noi o sustinem pentru ca este buna pentru romani”. Acel politician este PONTA. Si d-asta a fost matrasit, nu numai pt ca a vrut sa faca ceva bun pentru romani, dar care NU CONVENEA INTERESELOR STRAINE. L-au matrsit strainii cu ajutorul cozilor de topor romanesti, care NU SUPORTAU SA EXISTE UN MODEL PE CARE AR FI FOST OBLIGATI SA-L URMEZE, adica NU SUPORTAU GANDUL SA FIE DE ACORD CU CEVA SPUS DE PARTEA CEAILALTA. Pentru ca ei NU STIU/VOR/SUNT CAPABILI DECAT SA DARAME. Nici nu-i intereseaza altceva. SA DARAME SI SA-SI UMPLE BUZUNARELE. ATAT! La atat se rezuma A FACE POLITICA in Romania. A, uitasem, mai e ceva-SI SA-I PUPE IN CUR PE STRAINI!

    • Sa nu ne grabim! E lung drumul „stropilor”, caci ei nu vin de aici, din Romanica! Sa fim pregatiti pt momentul in care ni se va aduce la cunostinta ca a fost vorba de un atac asupra institutiilor statului de drept si a justitiei independente, pus la cale de niste penali.

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.