Mă umflă râsul!

Mă uit din fuga murgului la câteva posturi de televiziune și mă umflă un râs homeric. Sigur, eu nu știu ce-i ăla râs homeric, dar râsul bag seama că știe, după cum se manifestă în capul meu. Când îi văd și-i aud pe cei care transmit ceremoniile din USA mi-aduc aminte de anii copilăriei când se transmiteau, la radio, că nu apăruse televiziunea, funerariile lui Stalin. Și atunci, ca și acum, partea ailaltă era aliatul nostru de bază, cel mai strategic, cel mai fără de care nu puteam să facem nimic.
Reporterii își dădeau ochii peste cap, ca să fie cât mai credibili.
În ăst răstimp, copiii se jucau, mamele le făceau mâncare, țăranii înjurau, chiar și muncitorii înjurau, soldații jucau table, profesorii stăteau la cozi să cumpere mîncare. Miniștrii, însă, purtau doliu și lăcrimau. Dar nu numai miniștrii, ci și o grămadă de parveniți, sau din cei care visau să parvină și ei. Se călcau în picioare să ajungă mai în față, să fie și ei văzuți că suferă pentru tătuca Stalin.
Sigur, acuma nu se transmit funeralii, da’ nu-i mare deosebirea. Și stați să vedeți când or fi și funeralii în USA! Că și pe acolo mai mor președinți, sau foști președinți. Să vedeți jale pe posturile de televiziune din România și pe reporterii care le transmit și comentează! Aproape că mă umflă râsul de pe acuma. Desigur, tot d-ăla homeric, că s-a-nvățat cu mine și văd că-i place.

P.S. Am prins o singură afirmație a noului președinte american. Cea în care el acuza că s-au închis fabricile din America. Cum e posibil așa ceva? Eu cred că joscomuniștii ar trebui să ia atitudine. Doar, se știe, menirea fabricilor chiar asta este, să fie închise. Să ia exemplu de la România!

26 de gânduri despre „Mă umflă râsul!

  1. SALUT,MIRCEA.MULTUMIRI PENTRU AJUTORUL DE SUPRAVIETUIRE DIN BYSCAIA.NU INTAMPLATOR:IN TIMP CE NOI ERAM PE MARILE LUMII,ALTII CONSTRUIAU FABRICI.SI APOI AU VENIT NEMANCATII,RATATII,TZIGANII,GAGAUZII SA PRADE TOT…NE VEDEM IN ISLANDA,CUM AM VORBIT..

    • Salut.Imi aduc aminte cu mare placere de calatoria noastra cu bricul Mircea. A fost o experienta deosebita si pentru mine. Referitor la fabricile construite de „altii”, am ramas cu un gust amar. Am lucrat 20 de ani inr-o fabrica, in care m-am format ca inginer. Acum este un teren viran; se astepta un „investitor” care sa constuiasca un cartier de vile.
      Ne vedem in Islanda.

  2. Cu diferența că dacă ar fi apărut un articol asemănător in acele vremuri, și autorul și ziarul ar fi dispărut in Triunghiul Bermudelor.

    • Asta este o presupunere, dar ceea ce se intampla azi este realitate. Singura deosebire intre rusi si americani este aceea ca, in timp ce rusii te trimiteau in Siberia sa dai zapada, americanii te folosesc la muncile utile lor, GRATIS. Adica, mai rau ca pe sclavi, caci sclavilor tot le dadea mancare.

      • Cronologic a fost cam invers, dar acum oricum nu mai contează deoarece prietenia ruso-americană e pe cale să se refacă pentru eradicarea terorismului. Măcar de-ar fi așa.

      • Aveti dreptate, intai ne-au predat rusilor si pe urma ne-au bombardat. Daca asta ati vrut a spune. Altminteri, nu-mi amintesc sa fi tras noi vreun obuz asupra USA, pe cand asupra URSS am cam tras.

      • Asa zic si ei despre noi. E bine s-o tinem tot asa, ca, poate, disparem. Suntem foarte buni in a isca galceve din care iesim calcati in picioare. Ne ridicam si iar invitam adversarii sa ne calce in picioare. Maret popor!

      • „Ceahlăul sub furtună nu scade muşuroi!
        Eu, Dan, sub vântul soartei să scad păgân nu voi.
        Deci, nu-mi convine viaţa mişelnic câştigată,
        Nici pata fărdelegii în fruntea mea săpată.”
        (Dan, căpitan de plai – Vasile Alecsandri)

      • Ei, in cazul asta ma bucur si mai mult pentru romani. Cred ca ei sunt in culmea fericirii ori de cate ori sunt calcati in copite de altii si ori de cate ori li se ofera sansa minunata de a sta cu nasul in fundul altora.Bravo lor! Bag seama ca, la ei, la atata se reduce mandria, nicidecum la a nu minti, a nu fura, a nu linge funduri.

      • Cand zicem noi ca Moldova este pana la Nistru, e bine. Cand zic ei, nu e bine. Cand facem noi trimitere la Stefan cel Mare si Moldova lui, e bine. Cand fac ei, nu e bine. Cand facem noi trimitere la istorie e bine, cand fac ei e rau. Tipic ROMANESC! D-aia nu vor astia se se lipeasca de noi si d-aia ne trateaza toti ca pe niste slugi. NU PREZENTAM INCREDERE, pentru ca NU SUNTEM DE INCREDERE.

      • Da, dar numai ce zicem noi e bine, ce zic ei este câh si respingem cu manie proletara. Cand vrem noi sa ni se subordoneze ei, este bine. Cand ei nu vor sa ni se subordoneze, e rau! Pai, cum dracu suntem noi frati?!? Poate, frati VITREGI!

      • Normal că e câh să afirme că una e limba română și alta limba moldovenească. N-au decât să rămână separați dacă asta vor, dar să nu vină cu minciuni de adormit copiii.

      • Parca fusese vorba despre cu totul ALTCEVA in articolul pe marginea caruia comentam, NICIDECUM despre limba vorbita! Sau, de aia n-am fost noi in stare sa fim neutri MILITAR, fiindca vorbesc ei moldoveneste?!?

      • Era vorba despre propaganda mincinoasă promovată si de unii, și de alții. Asta cu limba moldovenească e cea mai gogonată. Fiecare cu ce-l doare.

      • Comentariile dvs m-au dus cu gandul ca va referiti, de fapt, la articolul BRAVO MOLDOVENI! Ca, acolo ar fi avut noima. Altminteri, daca vorbim de propaganda mincinoasa si dam ca exemplu NUMAI chestia cu limba moldoveneasca, in mod sigur NIMENI NU VA INTELEGE ca incriminam ceva! Cai, eu nu cred ca d-aia s-au inchis fabricile din Romania, fiindca vorbnesc moldovenii moldoveneste! Si nu cred ca de aia ii pupam noi in fund pe americani, fiindca vorbesc moldovenii moldoveneste!

      • 1. A renunta la afaceri-chestiune SPECIFICA pentru capitalismul pe care ni-l dorim noi mai ceva ca pe moastele nu stiu carui sfant-NU ESTE TOTUNA CU A INCHIDE FABRICILE. Prima intrebare-CUM AU AJUNS FABRICILE ALEA ale unor rusi? Le-au furat sau le-au vandut ROMANII? Daca le-au vandut romanii, CINE-I DE VINA? Rusii?!?!?
        2. Daca imi aratati ce scrie presa romaneasca … mai bine imi spuneti ce visati dvs noaptea, e mai credibil. Presa romaneasca v-a spus vreodata ca la DEVESELU NU MAI ESTE ROMANIA?! Presa romaneasca v-a spus vreodata ca ambasadorul american din Romania incalca toate uzantele si normele diplomatice recunoscute pe plan international? Presa romaneasca v-a spus vreodata ca NATO vrut sa puna mana pe flota Rusiei bazata in Ucraina PE BAZA DE ACORD bilateral, asta fiind motivul pt care Rusia a lucrat Crimeea? Presa romaneasca v-a spus vreodata ca americanii i-au mintit pe rusi, si, in timp ce rusii si-au retras trupele in granitele nationale (si ei erau pana in Germania, nu numai americanii!), americanii si-au deplasat trupele spre rasarit, pana la granita Rusiei? Presa romaneasca v-a spus vreodata de ce a disparut contractul cu firma americana BECHTEL?! Presa romaneasca v-a spus vreodata ca americanii au invadat IRAK, tara membra ONU, MINTIND CU NERUSINARE SI CU NESIMTIRE ca Sadam avea arme nucleare? Presa romaneasca v-a spus vreodata ca americanii comit GENOCID peste tot pe unde-si trimit trupe? Presa romaneasca v-a spus vreodata de ce au distrus americanii LIBIA, stat membru ONU?!?

      • Pai, mie de ce-mi trimiteti citate din presa care NU VA SPUNE?!? Ca si eu vad cu ochiul liber. Am vazut Romania recunoscand independenta R. Moldova, apoi fluturand harta Romaniei Mari si dand din clontz cu unirea, FARA, insa, SA ANUNTE CA NU MAI RECUNOASTEM INDEPENDENTA R. Moldova. Deci, pe noi CAND POATE SA NE IA IN SERIOS LUMEA?
        Nu-mi raspundeti ca stiu-NICIODATA.

Lasă un răspuns

