Încurcând trecutul cu viitorul

Recunosc, eu sunt cel care le-a încurcat, dar nu sunt numai eu de vină. Mai întâi, un marinar cu mult mai tânăr decât mine, a încurcat numerele de telefon și m-a sunat, fără să vrea, pe mine, în loc să-l sune pe alt marinar, cu mult mai tânăr decât mine. Culmea este că pe acel marinar mult mai tânăr îl cheamă exact ca pe mine, căci de aceea ne-a și încurcat. Am verificat literă cu literă, inclusiv care-i numele de familie și care de botez, pentru că am mai fost prins în încurcături de astea, dar fie era o literă diferită, fie cele două nume era inversate, adică ce era la mine de familie era la celălalt de botez, și invers. De data asta, cel care m-a sunat m-a lămurit pe deplin că de aia ne-a și confundat, pe mine și pe cel cu mult mai tânăr.
În clipa aia, chiar în timp ce vorbeam cu cel care m-a sunat, m-am întrebat dacă nu cumva eu oi fi celălalt, într-o viață anterioară a lui, sau el o fi eu într-o viață viitoare a mea.
De-abia după ce am terminat convorbirea mi-am dat seama că am încurcat trecutul cu viitorul. Că eu n-am cum să fiu el într-o viață anterioară a lui, pentru că eu nu am fost ce este el. Nici el n-are cum să fie eu, într-o viață viitoare a mea, pentru că, se știe, eu nu voi fi pe fregată într-o viață viitoare, ci pe o stea.
Cum ziceam, de-abia după ce am terminat convorbirea mi-am dat seama că, deși el nu reprezintă trecutul meu, cu siguranță eu reprezint viitorul lui. O să-și dea seama atunci când va ajunge aici, în viitor.

Un gând despre „Încurcând trecutul cu viitorul

  1. Nu uita să-l anunți din timp unde te afli! Viitorul este cam larg! fiecare cu steaua lui! Nu este cazul să-i ții minte numărul de telefon, vă veți întâlni când va vrea Dumnezeu.

Lasă un răspuns

