Oamenii rușilor

Mi-am adus aminte cum îl acuzau joscomuniștii pe Iliescu Ion că este omul rușilor, iar ca argument suprem și unic al acuzației lor aduceau faptul că a studiat la ruși.
Ce anume mi-a amintit chestia asta? Am văzut-o ce zice și cum zice pe lidera unui grupuscul politic care-și zice PNL. Văzând-o ce zice și cum zice mi-am dat seama că asta chiar este omul rușilor. Iar afirmația pot să o susțin și eu, ca și joscomuniștii – a făcut studii la ruși.
Asta îmi întărește convingerea că și mai marele ei, ăla care o ține în brațe, să-i fie cald, acolo unde a ținut-o până mai adineauri pe Burghiu, este, evident, tot omul rușilor. Se vede după mișcările pe care le face, tipic bolșevice, și chiar și după culoarea hainei cu care participă la mișcările bolșevice din stradă. Ca să nu mai zic de mânia specific proletară cu care înfierează tot ce nu este așa „cum vrea mușchii fălcilor lui”.

7 gânduri despre „Oamenii rușilor

  1. Cocoana asta, care nu știe nici câți ani are, a reușit să ne demonstreze că în loc de cortex are un fibrom uterin. Altfel nu se poate explica de ce a afirmat că „un partid câştigă alegerile şi guvernează fără pic de ruşine, pentru hoţi” și în felul acesta jignește pe cei care au votat partidul respectiv. Necazul face că și cei care nu l-au votat beneficiază de salarii și pensii mărite, scutiri de peste o sută de taxe și mă întreb dacă era invers, adică se tăiau salariile și pensiile și se intorduceau o sută de taxe, MAI PROTESTAU ÎN STRADĂ, în frunte cu turcesu, mândruță și tudor chirilă???
    P.S. Cei trei sunt doar câțiva din canaliile neamului românesc.

    • Bag seama ca ati avut un puseu de marinimie, domnule doctor, cand i-ati eticheat canalii pe cei trei. Canalie este un atribut acordat unor fiinte umane. Aia sunt JAVRE, nu va suparati!
      D-asta fac tamabalau borfasii aflati in slujba marelui escroc. Ca face guvernul ceva pentru multime. Or, ei NU suporta asa ceva.

  2. Cred că este o eroare! Eu îi cunosc foarte bine pe ruși. Nu sunt chiar idioți, așa cum arată respectiva! Cred că dacă ar îjncerca să se mai ducă pe la ruși, ar da-o ăia afară! Au ei proști lor, nu au nevoie de o proastă din România!

    • Nu cred ca este nici-o eroare. Orice putere straina care vrea sa distruga un stat, se foloseste de cetateni ai acelui stat. Ii alege pe cei santajabili, pe cei ahtiati dupa putere sau bani, si pe idioti. Duduia face parte din ultima categorie. Iar ala care o tine in brate, face parte din categoria impotentilor sexual, din care se nasc dementii politici de tip Hitler. Si actiunile lui Hitler au avut ca rezultat final SPARGEREA GERMANIEI.

  3. Pingback: Oamenii rușilor-2 | Altfel

Lasă un răspuns

