Ura, Chopin!

Vai, ce mândru am fost de mine când am recunoscut muzica lui Chopin, fără să-mi spună nimeni !
Când nu aveam calculator, ziceam despre cei care stăteau tot timpul cu nasul în el că sunt duşi cu pluta. Zilele astea mi s-a confirmat că aveam mare dreptate. Căci, exact aşa mă simt şi eu de câteva zile, şi o să mă mai simt câteva, căci am laptopul la reparat.
Oripilat de grotescul spectacol oferit de escrocul imobiliar din fruntea statului, care, în cel mai bolşevico-nazist stil posibil dă foc ţării, pentru a o putea preda coloniştilor care d-aia „l-au ales” pe el, şi ca un preambul la cererea de renunţare la cetăţenia română pe care o depun la poliţie săptămâna viitoare, am desfiinţat posturile tv aparţinând statului român, de pe televizorul meu.
M-am uitat la MEZZO. Acolo am prins un pianist bătrân, cocoşat şi cu părul complet alb, uniform distribuit în jurul creştetului, creştet care era pe post de lămpaş. Îi lumina clapele.
Tare frumos mai cânta bătrânul şi tare mândru am mai fost de mine când am recunoscut muzica lui Chopin! Ştiu, sunt unii răutăcioşi care zic că eu aş fi în stare să-l recunosc pe Chopin în orice muzică îmi place mie, chiar şi atunci când cântă Smokie. Nu m-am supărat pe ei, am luat-o ca pe o laudă!
Şi cum ziceam, tare mândru am fost de mine.
Iar la sfârşit am avut şi confirmarea, căci atunci, la sfârşit, au afişat titlul piesei. Era .. Sonata 107 de … Beethoven!
P.S.-1 N-am glumit cu laptopul. Asta ca să se ştie de ce reacţionez târziu, sau deloc. Am prins câteva minute de laptop la altcineva şi m-am grăbit să postez rândurile astea.
P.S.-2 N-am glumit cu renunţarea la cetăţenia română! Mai am un singur pas de făcut, să întreb dacă mai îmi dau pensia, deşi am amici care trăiesc în alte ţări şi o primesc, dar vreau să am un răspuns oficial. Nu înţelesesem niciodată, până zilele astea, cum este să-ţi fie ruşine că eşti român. Am simţit acum. Şi, vorba aia, am apucat anii ’50, am avut membri de familie care au luptat pentru statul român, iar statul române le-a dat un şut în fund, bunicii mei au avut pământ care le-a fost luat de statul român şi nu l-au mai văzut niciodată. Adică, n-am trăit în eprubetă, sau în cărţile cu poveşti.
P.S.-3 I-aş invita pe cei care se entuziasmează la concertele la care se fluieră, se tropăie, se aplaudă în timp ce pe scenă se cântă, să vadă ce înseamnă să asişti la un concert. La concertul de pe MEZZO spectatorii nu au aplaudat decât la final. N-au aplaudat nici măcar în pauzele, destul de lungi, dintre Partea I Andante şi Partea II Allegro ma non tropo. Probabil, acei spectatori or fi ştiind că “ma non tropo” o fi însemnând “fără tropăieli” !

P.S.-4 Datorită escrocului nazisto-bolşevic din fruntea statului, aseară am văzut ATLETICO MADRID – F.S. BARCELONA. Spectacol net superior din punct de vedere estetic, emoţional, uman în raport cu groteasca chemare la bătaie a bolşevicului cu geacă roşie care a preluat de la Hitler metoda de a-şi pune guverne personale, care să-i protejeze lui escrocheriile.

P.S.-5 Cei ce urmăresc locanta muzicală să nu se lase păcăliţi de faptul că meniurile muzicale apar zilnic. Pe alea le-am pus acolo până la vară, le-am programat pe zile şi ele apar când sunt programate. Deci, dacă ar fi vorba doar de locantă, eu n-aş avea nevoie de calculator până la vară! Numai că …

P.S.-6 N-am putut să dorm toată noaptea tot întrebându-mă ce anume poate naşte atâta ură într-o fiinţă aparent humanoidă, încât să dea foc unei ţări. Cred că am găsit. Aşa cum femeia care şi-a prins bărbatul cu alta, dar nu-l poate omorâ şi nici nu-l poate părăsi, devine o fiinţă atât de frustrată încât este capabilă de cele mai mari nenorociri (cine nu mă crede pe mine, să-i întrebe pe americani), tot aşa, la bărbaţi, impotenţa sexuală naşte demenţi politici. Cine nu mă crede după ce se uită la televiziunile româneşti, să se uite în istorie, la Hitler.

16 gânduri despre „Ura, Chopin!

  1. Daca nu glumiti cu P.S.-2, sa stiti ca pensia se transfera, prin intermediul Casei de Pensii, la o banca din orasul si tara in care va veti stabili.Va deschideti un cont acolo si cu datele bancii va prezentati la Casa de Pensii. Anual, va trebui sa trimiteti in Romania o dovada de la un notar din tara in care v-ati stabilit.

    • Multumesc pentru precizare si incurajare. Nu vreau sa plec! Cine dracu primeste babalaci? Vreau doar sa renunt la cetatenie. Nu vreau sa-mi mai fie rusine ca sunt cetatean al unui asemenea stat.

  2. Vin si eu, daca ma primitzi…
    Dar, PANA ATUNCI, O SA MAI FAC CEVA ZARVA (poate chiar …VARZA), prin javrele astea…
    NU VA SURADE IDEEA?????
    Cer scuze, stiind ca eu sunt cel care propusese sa-i lasam pe limbrici in pace….
    Se pare, CA NU FUNCTIONESTE.
    Tot DDT-ul este SOLUTIUNEA!!!
    Si, daca plecati, CINE MAI DA CU DDT????

      • Se pare ca , in general, NICI NOI NU AM ALES STATUL SI NICI STATUL PE NOI….
        Asa ne-a fost dat, de Dumnezeu…
        Ca, DIN NEPASAREA, INGADUINTA, PROSTIA, VANZAREA, TICALOSIA CONDUCATORILOR VREMELNICI, STATUL NOSTRU, NU MAI E AL NOSTRU, E O TRISTA REALITATE….
        Dar, poate ca , IMPREUNA, UMAR LA UMAR, CU TOTI CEI CARE MAI SIMT CA SUNT ROMANI, CA APARTIN ACESTEI NATIUNI, CA VOR SA LASE CEVA CURAT, ADEVARAT, TRAINIC, CRESTIN, COPIILOR SI NEPOTILOR LOR, VOM IIINNNVIIINNNGGEEE!!!
        Dumnezeu NU NE VA LASA, am aceasta CREDINTA SI CONVINGERE!!!
        Mai exista oameni de bine, si in randul politicienilor, gen Olgutza, Gabriela, Liviu, Victor, Calin si MULTI ALTZII!!!!
        Mai exista voci , DE BINE, precum dvs., Dl. Laurian, Dna. Maria Diana Popescu, VOCI PUTERNICE SI IN UNELE POSTURI TV SI IN GENERAL, IN PRESA, si, nu in ultimul rand, MILIOANE DE VOCI ALE ROMANILOR, CARE, DIN CUMINTENIE SI BUN SIMT, NU AU CAZUT IN CAPCANA JIDOVILOR, SI, INCA, NU AU IESIT IN STRADA!!!
        Dar, DACA VOR si VOM IESI,…..totusi, PANA LA URMA????
        Vorba aia, URMA SCAPATA …TURMA, iar CEI DIN URMA, VOR FI CEI DINTAI.
        Doamne AJUTA !!!

      • Nu vreau sa mai fac parte din aceeasi categorie cu o MULTIME de indivizi, INCLUZAND GENERALI si AMIRALI, care il sustin pe un ESCROC, care INCITA LA URA SI BATAI, CARE INCALCA CONSTITUTIA. Mi-e rusine, ce nu intelegi? AIA il sustin pt ca seamana cu ei. Si ei MINT, si ei FURA, si ei DISTRUG TOTUL CA SA NU SE AJUNGA LA EI, LA MARSAVIILE LOR.
        NU AM CE CAUTA INTR-O ASEMENEA GRUPARE! Iar cand o vad pe nenorocita aia care-si poarta alcoolul in cearcane, ca sa-l aiba la indemana, cum ne face de kko la Consiliul Europei, cum dracu sa mai suport sa fiu concetatean cu asemenea catea jegoasa si otravita? Cum sa suport gandul ca acest ESCROC, BORFAS NENOROCIT, nazist este seful meu, ca cetatean al acestui stat?! Cum sa suport gandul ca sunt cetatean al unui stat in care ambaadori straini DICTEAZA? NEVER EVER! Borfasul sa fie presedintele lu ma’sa si al celor ca el, nu al meu!

    • Daca nu ai fost ironic si chiar ti se par de bun simt … Sau te referi numai la comentarii? Caci, daca ti se pare de bun simt si articolul, atunci eu, autorul articolului, ma declar dezamagit de propria mea performanta. Pentru ca eu NU MAI POT si NICI NU MAI VREAU sa ma exprim „de bun simt” cu referire la acest dement politic. Stii cum se zice „sa fii cinstit intre oameni cinstiti este o onoare, dar sa fii cinstit intre hoti este o prostie”. Cam asa si cu dementul asta. Ar fi o prostie sa ma mai exprim de bun simt cu privire la acest escroc imobiliar, care este absolut hotarat sa sparga Romania, ca sa o poata da pe bucati.Intr-o tara normala, acest dement ar fi fost in puscarie dupa ce a etichetat IN PUBLIC alesii democratic ai electorilor, drept GAŞCĂ. Cum sa te exprimi „de bun simt” la adresa unui asemenea ANIMAL GROTESC!?!

  3. Hai sa ne linistim!!!
    Ma ia si pe mine ..valu’, ADESEORI…
    Maine, e o alta zi!!!
    Maine O LUAM DE LA CAPAT!!!
    Merita SA TRAIESTI, FIE SI NUMAI CA SA …LUPTI PENTRU O CAUZA BUNA, O CAUZA IN CARE CREZI sincer, INAINTEA LUI DUMNEZEU SI A PROPRIEI CONSTIINTE, care vine, desigur, TOT DE LA DUMNEZEU.
    Hai, SA NU LE DAM SATISFACTIE NEMERNICILOR, cata vreme, MAI RESPIRAM, MAI PUTEM SCRIE pe aici sau pe aiurea, MAI PUTEM SA NE RUGAM…
    Nu o spun eu, doar citez…”VIATA ESTE O PERPETUA LUPTA” !!!
    Asa ca „PETRE LA SEMN” !!!

  4. Și mie-mi este uneori rușine că sunt român, dar, se pare, din cu totul alte motive decât dumneavoastră. A nu se înțelege că eu nu am ce-i reproșa sasului din fruntea țării (după 1989 niciun președinte al României nu a fost român get-beget, se pare că avea dreptate Carol I când îi scria unui prieten că „românii sunt un popor căruia nu-i place să se lase condus, dar nici să se conducă singur nu este în stare”), cei de dinaintea lui fiind evrei, doi dintre aceștia fiind niște corcituri, unul evreu cu țigan, altul evreu cu tătar (bembelucul bețiv, curvar și hoț, cel care a creat „sistemul”, care acum îi pute). Știu părerea dvs. despre Ion Iliescu și, ca să vă fac să mă înjurați și mai abitir pe această temă, am scris pe pagina mea de FB că Ion Iliescu este primul vinovat pentru halul în care a ajuns România și ar trebui condamnat la moarte, dar nu prin împușcare (cum a făcut el cu Ceaușeștii chiar în ziua de Crăciun, mai mare păcatul, cu urmarea că un blestem veșnic va urmări poporul român), ci prin spânzurare și că m-aș oferi cu plăcere voluntar pentru a-i trage trapa de sub picioare.

    • 1. Eu NU intru pe feisbuc. Ca atare, am sters linkul.
      2. NU ma intereseaza parerea dvs despre Iliescu atata timp cat NU sunteti capabil sa-mi relatati O SINGURA intamplare la care ATI FOST DVS DE FATA, in legatura cu care il puteti acuza. Asa, din auzite, din citite, pot sa va spu si eu ca iubitul dvs presedinte este HOMOSEXUAL si d-aia i-a chemat pe aia in strada, sa-l reguleze gratis.Am auzit asta la radio Teheran. Va asigur ca este un post cu mult mai independent decat alea la care va inchinati dvs. Asta este controlat de UN SINGUR SERVICIU SECURIST, al ayatolahului, spre deosebire de alea de la care luati dvs lumina, care v-au povestit dvs ce criminal e Iliescu, care erau controlate de TOATE SERVICIILE DE SECURITATE, si alea americane, si alea rusesti, si alea romanesti, si alea franceze. Mare minune daca nu le controlau si chinezii sau nord-coreenii. In plus, mi-au confirmat si niste MARI INTELECTUALI, SCRIITORI DE MARE INCREDERE, care l-au lins in cur pe Ceausescu, apoi l-au declarat criminal, au trecut si l-au lins in cur pe Iliescu, apoi l-au injurat, l-au lins in cur pe Constantinescu, apoi l-au injurat si l-au lins pe Basescu, iar acuma sunt in strada unde il ling si il rezolva homosexual pe iubitul si demnul de incredere presedinte pe care-l idolatrizati, fiindca DISTRUGE ROMANIA.
      3. TOT ce a facut acest DEMENT POLITIC are un singur obiectiv: RAZBOI CIVIL, DESFIINTAREA PRLAMENTULUI, GUVERN PERSONAL SI VINDEREA ROMANIEI PE BUCATI. Gasiti o ALTA explicatie, in conditiile in care TOATE DEMERSURILE LEGALE de atacare a ordonantei pe care MINCINOS o invoca se puteau face SI AU FOST FACUTE FARA RAZBOI CIVIL. TOATE. Pentru ce a trebuit sa urle in strada aia care NICI NU AU CITIT ORDONANTA? Cunosc PERSONAL INDIVIZI DE ACOLO, DIN STRADA, CARE MI-AU MARTURISIT CA HABAR N-AU CE SCRIE IN ORDONANTA, dar lor li s-a spus ca trebuie dat jos DRAGNEA. Ca, spre deosebire de dvs, eu NU VORBESC PE BAZA DE CIMILITURI SI SNOAVE FOLCLORICE.

  5. I. Cand am citit paragraful „Oripilat de grotescul spectacol oferit de escrocul imobiliar din fruntea statului, care, în cel mai bolşevico-nazist stil posibil dă foc ţării, pentru a o putea preda coloniştilor care d-aia „l-au ales” pe el” am avut un moment de cumpana – despre cine e vorba – cumva despre Dragnea? Identificam rapid argumente in favoarea acestei posibilitati:
    1. „escrocul din fruntea statului” (ocupa, nu-i asa, a treia functie in stat);
    2. „bolsevic” (vezi scadarea strazii cu „PSD – ciuma rosie”);
    3. „da foc tarii” (vezi OUG-urile cu pricina);
    4. „d-aia „l-au ales pe el”” (a se vedea replica numitului, care afirma ca „o condamnare nedreapta şi o lege profund neconstituţionala nu i-au dat posibilitatea să ceara funcţia de premier, deocamdată”, desi „avea „dreptul legitim” să devină premier în urma rezultatelor alegerilor”, vezi http://www.news.ro/politic-intern/liviu-dragnea-o-condamnare-nedreapta-si-o-lege-profund-neconstitutionala-nu-mi-au-dat-posibilitatea-sa-cer-functia-de-premier-pentru-mine-deocamdata-1924404521002016121116437652).
    Am revazut pasajul si am realizat ca ar putea fi vorba despre cu totul altcineva – adicatelea despre Basescu (alte argumente: „imobiliar” – vezi mosia de la Nana, „pentru a o preda colonistilor” – vezi relatia cu „licuriciul”). In final m-am linistit, articolul nu era din 2014, ci din 2017, deci trebuie sa fi fost vorba despre altcineva, care poate produce pentru autor mai multa oripilare decat cei doi sus-numiti.
    II. Momentele extreme impun solutii extreme, iar chestia cu renuntarea la cetatenie se poate inscrie in aceasta categorie. Si apoi?

    • La shmekerii d-astea atat de rasuflate precum cele de la punctul I nici nu raspund. Sunt trase la indigo dupa lozincile inscrise „din timp” pe panourile celor care au iesit „spontan” in strada.Daca apelai la un boschetar, pentru doi lei ala ti-ar fi dictat ceva mai inteligent. Dar boschetari autentici, d-aia care traiesc prin canale, nu d-aia de la miting. Ca, aia de la miting, saracii, nu stiu decat ce li se dicteaza pe feisbuci.

  6. BAI FRATILOR,STATI LINISTITI,TOTUL ESTE LOGIC:CA PROFESOR DE STATISTICA SOCIALA VA SPUN CA INTR-O POPULATIE ESTE NORMAL SA EXISTE UN PROCENT DE SEMI-OLIGOFRENI,SEMI-ANALFABETI-AM CITAT DIN MARELE POET NATIONAL TZIGANUL cartarescu-CARE SA ACTIONEZE ASTFEL.STITI CEVA?CEI DIN PIATA VICTORIEI ETC SUNT MULT MAI PUTINI DECAT PROCENTUL DE IMBECILI,PUTREGAIURI ETC EXISTENT.TRAIASCA LUPTA PT.PACE A LAGARULUI CAPITALIST..

Lasă un răspuns

