Nocturnã fãrã lunã

Fiindcă puțini cititori vizitează Locanta Muzicală, reiau aici un text care, acolo, a fost, și va mai fi, însoțit de piesa muzicală care m-a inspirat.
Nu se regăsește în niciuna din cărțile mele pentru simplul motiv că, atunci când le pregăteam, am uitat să arunc un ochi și prin Locanta Muzicală!

*****

În mine-i frig şi-i tare întuneric. Am obosit. M-aşed la margine de lume şi-o aştept. Poate m-ajunge iarãşi viaţa, cã m-am grãbit şi mi-a rãmas în urmã.
E frig şi tare-i întuneric. Iar luna nu mai vine sã-mi lumine.

3 gânduri despre „Nocturnã fãrã lunã

  1. Când viața țí-a r[mas în urmă, nu trebui să-ți faci griji! Înseamnă că a intrat în funcție o nouă viață! Sper că nu ai uitat că „românul are șapte vieți în pieptu-i de aramă”! Ai putea să-ți faci griji numai la a șapte viață. Mai ales dacă nu ți-ai făcut ceva aranjamente.

Lasă un răspuns

