Oamenii rușilor-2

Dom’le, ce fler am avut atunci când am scris primul articol cu acest titlu! Aproape că mă gândesc dacă n-ar trebui să-mi dau doctoratul în FLER.
Ia uitați-vă în acel articol și vedeți ce am zis despre cel care se plimba cu pufoaica roșie printre feisbucile-i chemate la protest. Cel care o ține în brațe pe aia care a făcut studiile în Rusia și care, deci, este omul rușilor, după cum ne-au explicat joscomuniștii.
Ei, iată că a apărut și dovada flerului meu. Am cititără pân presa cea democratică, obiectivă și plină de bune intenții, o știre bombă. Cică, demonstrațiile de la București sunt manipulate de ruși.
Să mai continui? Ei, hai să continui, că n-or avea chiar toți cititorii fler! Nu de alta, dar la ce mi-aș mai da eu doctoratul în fler, dacă toată lumea are d-ăsta?! Deci, ca să fie manipulate de ruși, sau de chinezi, sau de oricine, demonstrațiile alea ar fi trebuit să existe, nu? Că n-am auzit, încă, de manipularea a ceva ce nu există! Păi, cine le-a inițiat, le-a încurajat, le-a întreținut în mod direct, explicit, prin participare efectivă la ele, și l-a adus și pe ăla cu bebelușul în brațe? Sunt curios dacă ăla și-o fi botezat bebelușul Ivan, după modelul din anii ’50, când niște români își botezau copiii Stalin și primeau o indemnizație de la stat.
Ați văzut? În matematică se zice Q.E.D. Adică, ceea ce era de demonstrat. Se mai îndoiește cineva că purtătorul de pufoaică roșie e omul rușilor? Cred că d-aia și purta pufoaica roșie, să fie recunoscut de cei care trăgeau cu ochiul de pe margine, sau din satelit, astfel încât să-și poată încasa onorariul cuvenit pentru misiunea îndeplinită.
Sau, cumva, jurnaliștii care au lansat știrea bombă, de fapt …

P.S. Pentru cei la fel de harnici și căutători … ca și mine, o mână de ajutor sub forma acestui link https://altfel.wordpress.com/2017/02/01/oamenii-rusilor/ 

Un gând despre „Oamenii rușilor-2

Lasă un răspuns

