Viitor de aur țara noastră are-2

Iată că, încet, încet, încep să descifrez în ceea ce se întâmplă prin țara asta adevărurile pe care nu le înțelegeam atunci când erau clamate sub formă de lozinci. Ca asta din titlu, de exemplu. Când eram eu pionier și eram pus să recit, sau să cânt, sintagma asta, în capul meu era gol total. Adică, nu înțelegeam ce spun, spuneam doar fiindcă mă punea instructorul de pionieri să spun.
Acuma, da, înțeleg. Nici n-aș fi avut cum să nu înțeleg după ceea ce am văzut ieri și după cum s-a manifestat un cititor care a ovaționat ceea ce am văzut și eu.
Ieri, probabil, echipajul circului galactic a avut pauză. Foarte posibil, clovnul esențial s-o fi dus la schi. Nu-i întreb pe înverșunații lui susținători care, fie vorba între noi, n-ar putea să ne spună de ce îl susțin, dacă nu cumva e vorba de discriminare, atunci când el se duce la schi, iar pe ei îi lasă în arena circului. Nu-i întreb pentru că tare milă mi-a fost de marele lor lider, Plicușor Ban parcă îl cheamă, sau așa i se zice, atunci când a fost întrebat de ce protesta. Săracu’, i se dădeau ochii peste cap, că nu știa. De fapt, a și mărturisit până la urmă că nu știa dar … așa avea scris în fișa postului.
Cum ziceam, ieri a fost pauză de circ. Dar, pentru a folosi eficient investiția făcută în arena circului, stăpânii au găsit o soluție. I-au selectat dintre clovni pe cei cu copii și i-au trimis acolo. Să-i învețe pe ăia mici să joace șotron și să facă desene pe caldarâm, în fața guvernului, … în semn de protest.
Văzându-i, am avut revelația din titlu. Viitor de aur țara noastră are! Căci, nu-i așa, copiii sunt viitorul țării. Numai că, ăia mici, fac ce-i învață părinții și profesorii, dar, mai ales, ce văd la părinți și la profesori. Așa că, vom avea viitor de aur. Un viitor în care românii vor juca șotron în fața guvernului și vor face desene cu creta pe caldarâm. Românii, atâția cât vor mai fi pe aici, că mulți vor fi plecat prin alte zări, iar majoritatea vor fi murit. Iar dincolo de arena circului, de pământul, de apele, de pădurile și de toate celelalte care se găsesc pe aici, se vor ocupa cei care vor coloniza acest teritoriu. Sigur, ei vor avea grijă și de români. Le vor da cretă colorată să deseneze pe caldarâm și le vor desena șotronul cu laser, ca să nu se mai murdărească ei pe tălpi atunci când calcă linia.
Viitor de … țara noastră are! Mi-e și frică să scriu ceva acolo unde am pus puncte, puncte!

P.S. Vedeți și articolul cu același titlu, dar fără 2 la coadă! Uitasem că l-am scris. Acuma am observat ce bine se leagă, deși au trecut doi ani de când l-am scris pe primul. O dovadă în plus a continuității noastre pe aceste meleaguri.

P.S.-2 după vreo două ore: De la doi amici am primit două mesaje pe care ar fi fost păcat să le țin doar pentru mine.

Unu’ mi-a zis că ar fi vorba de unii din Statul Islamic, ajunși la București, că ăia își trimit copiii în fața inamicului. Dacii nu-și trimiteau copii, ci otrăveau fântânile. Ca să fiu sincer, îi prefer pe ăștia cu islamismul, că, dacă ar fi otrăvit fântânile acuma, când eu nu mai beau nici bere, nici vin, ce dracu mă făceam!?

Altul mi-a zis că ăia cu copiii din arena circului n-ar fi părinții copiilor. Cică ar fi grădinița germană care a scos copiii la plimbare, pe acolo pe unde le-a arătat cum să se plimbe purtătorul de pufoiacă bolșevică.

Lasă un răspuns

